Gå til innhold

Har du en mening eller fordom du ikke sier høyt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 5.3.2017 den 4.12, nurcos skrev:

Åh, jeg er så sinnsykt enig med deg når det kommer til Oslofolk med fuglehunder. Jeg takler ikke mennesker som kjøper seg en spesifik hunderase bare fordi det er "inn", og ikke fordi det er en rase som passer til hva de skal bruke den til.

Det som her kalles "bærumshamster" :fnise:

Endret av Honnikorn
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt sjokkert når eg leser mange av kommentarene. Er det mulig at folk i 2017 har sånne meninger? Skulle trodd dere bodde i begynnelsen av 1900 tallet. Blir helt dårlig av meningene til visse mennesker. 

Anonymkode: c5245...a4d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aragorn II Elessar
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blir helt sjokkert når eg leser mange av kommentarene. Er det mulig at folk i 2017 har sånne meninger? Skulle trodd dere bodde i begynnelsen av 1900 tallet. Blir helt dårlig av meningene til visse mennesker. 

Anonymkode: c5245...a4d

Jeg blir mer sjokkert av folk som blir sjokkerte over at folk har slike meninger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som reiser til Thailand: tenker de er enten pedofile eller horekunder.

Thaidamer, eier ikke moral: nærmest prostituerer seg for de mannfolka som ikke Norske damer vil ta i med tang, engang!

Sykepleiere: utdanna seg til å tørke ræv.

Muslimer: kriminelle med et forferdelig kvinnesyn.

Feminister: traktorlesber!

Folk i Canada goose jakke: uopplyste dyremishandlere.

Anonymkode: c2d8b...bde

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.3.2017 den 21.59, AnonymBruker skrev:

Etter hva jeg har lest om Ronald Ramm, er jeg glad for at fyren er dau, og morderen fortjener en medalje. Jeg får ikke tårer i øyekroken av at det stadig vekk påpekes han var 71 år, enkemann og bodde alene. 

Det eneste jeg er opprørt over her, er at katten også ble drept. Den er jo uskyldig, stakkars.

Anonymkode: c8553...6ab

Omg: jeg sverger: jeg sa akkurat det samme!!!

Hadde det ikke vært for at morderen drepte katten, så burde han fått premie! Men siden han slaktet det stakkars dyret, så håper jeg han råtner i helvete!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fordommer mot dem som sidestiller en spontanabort med å ha mistet et barn: "Åh, datter'n din døde av kreft som 4-åring? Vet akkurat hvordan du har det: mistet barnet mitt i første trimester, jeg, altså!"

Eh, NEI! Det er IKKE det samme!!!

Anonymkode: c2d8b...bde

  • Liker 44
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener det fortsatt er arbeiderklasse og middelklasse i Norge, og man er født inn i det. 

Anonymkode: c95d2...6af

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest antbug

I går fikk jeg en påminnelse om at jeg har masse fordommer mot menn som poster tekster gjennomsyret av kvinneforakt på kvinnedagen av alle dager. De er ikke bare negative til kvinner, de viser fullstendig mangel på empati, respekt og folkskikk. Hvis jeg googler en arbeidssøker og får opp noe sånt er han ute. Jeg ville aldri ansatt en jeg vet har et negativt syn på halvparten av kollegene og sjefene sine, og som ikke engang har vett til å legge bånd på seg på kvinnedagen. Det lukter problemer og konflikter lang vei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, antbug skrev:

I går fikk jeg en påminnelse om at jeg har masse fordommer mot menn som poster tekster gjennomsyret av kvinneforakt på kvinnedagen av alle dager. De er ikke bare negative til kvinner, de viser fullstendig mangel på empati, respekt og folkskikk. Hvis jeg googler en arbeidssøker og får opp noe sånt er han ute. Jeg ville aldri ansatt en jeg vet har et negativt syn på halvparten av kollegene og sjefene sine, og som ikke engang har vett til å legge bånd på seg på kvinnedagen. Det lukter problemer og konflikter lang vei.

Helt enig!

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn som bruker gallaunifomen til forsvaret når de bare er innrullet i heimevernet og ikke er ansatt (på fulltid) i forsvaret. Da prøver man å utgi seg for en man ikke er.

 

Anonymkode: 41aa4...ebb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som bruker gallaunifomen til forsvaret når de bare er innrullet i heimevernet og ikke er ansatt (på fulltid) i forsvaret. Da prøver man å utgi seg for en man ikke er.

 

Anonymkode: 41aa4...ebb

Så jævla typisk menn...😝

Anonymkode: 92a21...ef0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er ikke alltid offeret.

Anonymkode: b92bc...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fordommer mot bryske mennesker med spisse albuer. De fremstiller seg som noe bedre enn alle andre, men jeg tenker på de som drittsekker uten empati og sosial forståelse. 

Anonymkode: fadeb...24f

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damer (for det er kun damer) som ikke tør å prøve å kjøre en bil med manuelt gir.

"Vil du kjøre?"

"Eeehh..."

"Å, du har ikke lappen? Ikke noe problem."

"Jo altså jeg har lappen, men jeg er bare vant til sånn automatgir og sånn..."

Anonymkode: 07b83...79e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff
På 21.7.2015 den 15.35, AnonymBruker skrev:

for det er jo ikke alt man trenger å si høyt er det vel...?
Anonymous poster hash: f6d30...45a

 

Folk som har liten økonomisk styring. Det er absurd med folk som nesten griner over at de ikke har råd til mat i ukedagene, mens de bruker flere tusen på byen hver helg. Ser folk virkelig ikke sammenhengen mellom de to? Jeg får krampe av de som klager over dårlig råd. Litt fordomsfull er jeg på det punktet. 

Endret av Wanda Maximoff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk som spiser fast food og er overvektige

Fastleger tror det bare er å dele ut antibeotika til alt og alle

Folk som tror de kan gå til fastlegen og at h*n skal løse alle problemene dems

Antifeminister og generelt sinna og domminerende menn

Folk som headbanger og tror det er kult

Folk som liker skikkelig flau pop rap

Folk som tror at hvite folk kan komme unna med hva som helst (stjele andres kultur for å tjene penger) uten å drite seg ut

 

Anonymkode: f69b1...728

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Antifeminister og generelt sinna og domminerende menn

Anonymkode: f69b1...728

Folk som tror at kvinner alltid er uskyldige..

Anonymkode: b92bc...11f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Folk som tror at kvinner alltid er uskyldige..

Anonymkode: b92bc...11f

Har ingenting med saken å gjøre. Å være en sinna antifeminist er kronisk :P 

Anonymkode: f69b1...728

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fordommer mot hipstere. Senest i dag så jeg en fyr på bussen med 90-tallsfrisye, klær, sko, briller og skinnransel. Og han hørte på walkman.

Folk som kunne vært ganske attraktive og vakre, men som liksom gjør alt de kan for å se styggere ut ved å kle seg i fæle klær og være stygge på håret. Gabrielle, for eksempel. Eller Ramona og Siggen.

Folk som har gått Livets Harde Skole og er stolte av "hvor det har ført dem".

Folk med munndiare som tar hele rommet, får enhver samtale til å handle om seg selv og bytter profilbilde hver dag. Som ler så høyt og skingrende at jeg må forlate rommet.

 

Anonymkode: 870a5...7ee

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...