Glossy Skrevet 5. november 2004 #181 Del Skrevet 5. november 2004 Ville bare ønske deg en GOD HELG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. november 2004 Forfatter #182 Del Skrevet 9. november 2004 Takk for hilsen Susanna. Endelig ferdig med atter en arbeidshelg, trodde den kom til å bli kjempe travel, men det gikk faktisk veldig bra. Har funnet ut at alt avhenger av hvem man jobber sammen med, alle har så ulike arbeidsmåter på den avdelingen jeg har begynt på nå..... Ellers i helgen har jeg ikke gjort stort annet enn å sove :oops: Sovnet på sofaen lørdagskvelden kl 20 og sov helt til søndag kl 10 :oops: Litt i lengste laget kanskje, men godt gjorde det i hvertfall I dag skal jeg ikke gjøre så mye, slappe av og nyte den eneste fridagen jeg har, merker det at jeg har gått opp i full stilling, før hadde jeg en del kortere dager og mer fri, men men..... så lenge helsa holder så er det jo forsåvidt greit. Tiden går jo litt fortere når en får kommet seg ut og på arbeid. Skal se om jeg tar meg en snartur til byen etterpå, skulle vært på biltilsynet å omregistrert en bil..... men er i grunn så lite fristende å kjøre ens ærend bare for det, er ikke noe annet jeg skal der så..... vi får se hva det blir til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 9. november 2004 #183 Del Skrevet 9. november 2004 Heisann Tetra! Det er bra at det fungerer fint på den nye avdelingen,og ja, det spiller stor rolle hvem en jobber sammen med! Men du må huske å lytte til kroppen nå da, slik at du kjenner dine begrensninger (vet du kan være utrolig pliktoppfyllende til tider )! Det er vel godt denne helgen er over nå kan jeg tenke meg, da er det to frihelger før den deste, og det er nokk god kan jeg tenke meg! Håper du får en kjempe fin dag Tetra! fra Sanna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. november 2004 Forfatter #184 Del Skrevet 9. november 2004 Har bestemt meg for å tenke på meg selv og Susanna, så har nevnt det for sjefen også, så hun har gitt beskjed om at jeg må si fra om det blir for tungt slik at hun får flyttet meg på en lettere avdeling, men foreløpig går det bra så..... Og dessuten tror jeg ikke før jeg får se det at hun klarer å orden det om det blir aktuelt da, men det er jo deres problem.... Mye snakk på jobben for tiden... vi er to stk som vokser i takt har termin med ti dagers mellomrom...... koslig ja Nei, får ta meg litt frokost... prøve å styre unna potetgullet... har fåt så sinnsykt dilla på Kims Snack Chips, kan ikke kjøpe det for da går det ned på høykant.... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 9. november 2004 Forfatter #185 Del Skrevet 9. november 2004 Da har jeg fått vært en tur hos biltilsynet og fått ordnet ny forsikring på bilen hos forsikringsselskapet..... Godt å ha en fridag inni mellom da en kan ordne slike ting Ble en liten shopping runde i dag også :oops: Merklig dette her... klarer ikke la være å kjøpe noe til når jeg er i byen.... men men... Gikk på den skjønne Ole Brum dressen, måtte bare ha den... så kjøpte jeg et håndkle med hette og en julegave til et vennepar av oss, så da er det en julegave mindre å kjøpe :-) Har laget meg en liste i dag hvor jeg har skrevet ned hvem jeg skl kjøpe julegave til og hva.... litt lettere å ha funnet på hva en skal kjøpe før en går i butikken, blir bare til at jeg ser jeg da og ikke får kjøpt noe som helst.... I dag har vært aktiv som bare det... helt herlig å kjenne de små uskyldige sparkene Nå er det bare en uke til jeg skl til JM igjen også, gleder meg. har jo ikke hørt hjertelyden til lillegull enda (bare et lite glimt på UL), så det skl bli kos Nå skal jeg sette meg å strikke litt på ullteppet jeg holder på med før jeg lager middag når sambo kommer hjem, tror han skal jobbe overtid i dag, så da blir det sein middag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 10. november 2004 Forfatter #186 Del Skrevet 10. november 2004 25+4 i dag..... Godt å ha komt så langt, men tiden flyr jo avgårde.... Vært på jobb igjen i dag, tungt å stå opp 05.50 om morgenen, sover litt dårlig for tiden, men det går jo greit. Får hvilt når jeg kommer hjem så Nydelig vær ute i dag, spørs om jeg må dra med meg sambo ut å gå tur senere, kanksje gå å kikke i huset. har stoppet litt opp der i det siste, så er vel i grunn ikke noe nytt å se der heller. Får gå å lage middag nå. Skal ha stekt fiskepudding, med hvit saus og raspet gulrot til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susanna Skrevet 12. november 2004 #187 Del Skrevet 12. november 2004 God helg da Tetra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 12. november 2004 #188 Del Skrevet 12. november 2004 Vil bare ønske deg en super helg!! Kos deg masse! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 12. november 2004 #189 Del Skrevet 12. november 2004 Så tidlig opp du må. :trøste: Håper du får en fin og avslappende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 12. november 2004 #190 Del Skrevet 12. november 2004 Takk for :klem:'en Tetra...det varmer!! Ønsker dere en flott helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 12. november 2004 Forfatter #191 Del Skrevet 12. november 2004 Endelig er enda en uke over... har hatt 5 dagvakter i løpet av de syv siste dagene, så nå skal det jammen meg bli godt med en frihelg Takk for hilsener forresten dere som har vært innom Skal forte meg nå å få pakket sammen litt, skal hjem til min mor i helgen så alt må være pakket å klart til sambo kommer hjem. Skal også hente svigers sin hund, han skal få bli med, og han som elsker bilturer da... ble helt i hundre i går da jeg spurte om han ville bli med. Skal nok ha han en del den neste uken siden matmor og far skal til syden.... kan godt si jeg misunner dem.. her sitter vi i 1 pluss grad og sludd.... Brrrrr..... Synes alle reiser til varmere størk nå..... men ikke vi... svigerinnen min reiser neste fredag..... tror jeg får ta meg en tur til neste år ja Dere får ha en god helg alle sammen, blir nok ikke til at jeg stikker innom i helgen, går så trigt med internett uten adsl eller isdn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 12. november 2004 #192 Del Skrevet 12. november 2004 Håper du får en fin helg hos den kommende bestemor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 15. november 2004 Forfatter #193 Del Skrevet 15. november 2004 Har hatt en fin helg hjemme hos mor, bare slappet av og ikke gjort en eneste ting.... deilig.... Har nå begynt på svangerskapsuke 27 :o Skal si tiden går fort, og i morgen er det tid for kontroll hos JM igjen, gleder meg. har jo ikke vært på kontroll på hele 2 mnd'er, så synes det er på tide nå ja. har hatt en veldig aktiv helg , deilig å kjenne de små sparkene, sambo koser seg også over at der er så mye liv, koser stadigvekk med magen Sitter bare å slapper av nå, skal til sambos besteforeldre å levere svigers sin hund før jeg drar på seinvakt. Ganske delilig å ikke ha tidligvakt i dag, sover så urolig om natten, føler meg ikke uthvilt i det hele tatt, håper ikke det fortsetter sånn, ganske slitsomt i lengden.... men men.... Ha en fin dag alle sammen, kommer med oppdatering etter JM-kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 16. november 2004 Forfatter #194 Del Skrevet 16. november 2004 Da er dagens JM kontroll over, synes det er like koslig hver gang jeg..... Dagens lottotall (uke 26+3) var også fine, litt høyt BT, men det har jeg hatt hele tiden, Hb har gått litt ned, men det er jo helt normalt, 0-1 på ødemer, Sf målet lå litt over den røde streken og hjertslagene var på 144/min Koslig å høre ihvertfall at det er liv inni der...... Var litt komisk når JM lyttet med trestetoskopet, junior sparket rett til den, kjente sikkert at hun presset litt Skal en tur på legekontoret etterpå for å ta ny Rhesus prøve, i følge papirene mine skal det gjøres neste uke, men kunne ta det nå om jeg ville, så da gjør jeg det i dag så er jeg ferdig med det. Skal også måle vekten når jeg er på legekontoret siden det er der jeg veide meg første gangen, spennende å se om det er store forandringer.... Stoler ikke helt på vekten jeg har hjemme, i følge den har jeg bare gått opp 3 kg til nå og det tror jeg er feil..... Skal en tur bort til sambos morfar nå, må få han til å legge en stor sandsekk bak i bilen min..... klarer ikke løfte den inn selv :oops: Hadde problemer med å kjøre opp i byggefeltet her vi bor fordi det var så glatt, og med en bil som er lett i bakenden så er det et stort problem å komme seg frem på glatta..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 16. november 2004 #195 Del Skrevet 16. november 2004 Så koselig å lese at alt står bra til med deg og den lille! Eralltis koselig å gå til kontroll å se at alt står bra til. Er alltis så spent på vekten når jeg kommer til kontroll. Veier meg ikke hjemme for å få mest mulig riktige tall. Så derfor blir det ekstra spennende. Hvordan går det med vekten din da? Jeg gikk ned to kilo i begynnelsen og ha nå lagt på meg ett igjen. Synes jeger flink jeg. Ha en venninne som er to uker lenger på vei en meg og hun har allerede gått opp 14 kilo :o Riktig nok gikk hun opp 4 med en gang fordi hun sluttet å røyke. Men jeg kan liksom ikk se for meg hvordan jeg skal se ut etter å ha gått opp 14 kilo! Men jeg er jo klar over alt de må komme på en gang. Trøste meg med at de ikke er kommet på allerede Håper du får en fin dag!! KLEM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sirka Skrevet 16. november 2004 #196 Del Skrevet 16. november 2004 Så flott at alt gikk bra hos jordmora. (Jeg har time i morgen. Spennende! ) Jeg har skikkelig angst når det gjelder kjøring på glatta. Det er bra du får noe tungt i bilen. Har en dårlig opplevelse med en "fjærlett" Nissan Micra på glatta en gang. Ikke noe morsomt i det hele tatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 16. november 2004 #197 Del Skrevet 16. november 2004 Litt ballast er slett ikke dumt Tetra! Håper du klarer å kjøre bedre nå! Flott at alt så bra ut på kontroll, ingenting som er bedre enn det! Ha en flott uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 17. november 2004 Forfatter #198 Del Skrevet 17. november 2004 Takk for hilsener jenter Hvordan går det med vekten din da? Fikk ikke veid meg på legekontoret i går, var så lang ventetid for å få tatt en enkel blodprøve at jeg bare måtte legge på dør for å komme tidsnok på jobb....., men i følge vekten hjemme har jeg gått opp mellom 3-5 kg til nå, er fornøyd med det. Har rikelig å ta av så... og siden vokser bra mente JM at det var helt greit med liten vektøkning. Jeg har skikkelig angst når det gjelder kjøring på glatta. Det er bra du får noe tungt i bilen. Har en dårlig opplevelse med en "fjærlett" Nissan Micra på glatta en gang. Ikke noe morsomt i det hele tatt... Kjenner godt til Micra'n på glatta ja... har kjørt det en del... ikke særlig kjekt nei... Selv kjører jeg Mercedes, tung foran og lett bak, så det trengs litt ekstra ballast Har akkurat komt fra jobb nå, bare en dag til nå så skal jeg ha fri helt til mandag ettermiddag, skal bli deilig ja Må vel rydde litt hus nå tenker jeg, får besøk av de som skal ordne det elektriske i nyhuset etterpå, så bør vel se litt presentabelt ut her..... Må også ut å gjøre plass på parkeringsplassen, sambo skal komme å brøyte snø med traktor etter arbeid, så er vel best å få varslet naboene slik at de flytter alt som heter biler.... de sier nok ikke nei takk til at han gjør det.... Vi har hver sin gang å måke snø, da er det jammen kjekt å ha tilgang til traktor ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 17. november 2004 #199 Del Skrevet 17. november 2004 Du gidder ikke sende samboeren din på bytur med traktoren vel?? Her er nok av snø som skulle blitt fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tetra Skrevet 18. november 2004 Forfatter #200 Del Skrevet 18. november 2004 Tror nok ikke han hadde hatt tålmodighet til å kjøre helt til byen med traktor Cilla, går litt tregt.... hehe Har fortsatt å lave ned i dag, så spørs om jeg ikke må ta meg en tur ut snart å i det minste få snøen bort fra trappa.... Lurer litt på om jeg skal dra med meg sambo en tur til byen i dag, hadde egentlig tenkt å bake to ladninger med brød, men det kan jeg jo ta i morgen når jeg har fri. Skal se på et spisebord med stoler, har ikke plass til det nå, men kunne tenke meg å ha det i nyhuset, og så var det så klart på tilbud nå..... så da spørs det.... er i bjørek, samme som kjøkkeninredningen, og siden vi skal ha spisebordet opå kjøkkenet kunne det jo sikkert blitt fint..... Var svigermor som tipset meg, så må jo netsen dra ut for å se på det. Tror det var i underkant av 7000 for bord med 6 stoler... Har også sinnsykt lyst å kjøpe meg kjøkkenmaskin, fikk medlemsblad fra coop i dag med tilbud på en Braun k 3000, nesten 50% rabatt :o har sett den har vunnet mange tester etc, så er litt fristende... men så var det pengene da.... får vel tenke litt på det...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå