Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Håper det går bra med deg' date=' det skjedde noe trist?[/quote']

Alltid trist når dødsfall oppstår og det ikke er ventet, har bare møtt vedkommende et par ganger, men kjenner godt de nærmeste som ble berørt, det var de som trengte støtte og trøst når sjokket kom. Får bare håpe det går bra med dem, må ta meg en tur på søndag å se hvordan det går, ble så mye som skjedde i går, og siden jeg reiste i hjem i dag, så får jeg desverre ikke tid før da.

Godt å komme hjem nå, lenge siden sist jeg var her, blir alt for sjelden, selv om det ikke er så lang vei :oops: . Får ta det i gjen når jeg skal ha permisjon..... Blir vel bare med praten, men.....

Skal til å lage ostekake nå, elsker å bake, og gleder meg til å smake i morgen :sikle:

I kveld skal jeg servere hjemmelaget mousakka, sambo kommer reisende senere og mutter'n er på arbeid, så det får bli når de kommer.

Akkurat nå skal jeg si dere det er liv i :babysmokk: , snek meg til noen biter med smash! sjokolade...... Er bare så morsomt å kjenne, kribler som bare det inni der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei du!!

Så gøy at dere er kommet så lang til barnevogn kjøp. Vi er jo ikke kommet så langt da. Har tenkt på det mange lørdager nå, men jeg har en mann som byger hus så da er det lite jeg ser til han. Og han har iallefall ikke tid til å bruke formiddagen på shopping nå som det blir så fort mørkt. Tenker det blir vogn på oss rett før :ler:

ellers er alt vel med den lille her og. var hos lege i dag å fikk vite at jeg var stor! håper bare at ikke vesla er så stor. Hun skal ut og!!!

Ha en super helg og kos deg masse meg mamma og ostekake!!! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god :klem: til dere Susanna, Madden og Glossy.

Koslig å være hjemme en tur, oppvartning både her og der.....

Akkurat komt hjem fra navnefest nå, var veldig koslig. Er bare vant til barnedåp jeg så det ble jo litt annet dette her. Men en fin sermoni var det selv om alt var "hjemmelaget", ingenting i regi av noe som helst organisasjon.

Fadderbarnet mitt var jo bare så skjønn, har som sagt før ikke hilst på henne, så det var jo ekstra stas..... bare så synd det ikke ble så mye tid til å prate med verken den lille eller foreldrene, var så mange i selskapet og alle ville jo ha sin del, så en får ta igjen litt ved en senere anledning. Fantaserer litt om å stoppe innom dem i Bergen om to uker når vi skal kjøre til Sandnes, men får se hvor langt tiden strekker til :)

Skal være hjemme hos mor til i morgen, reiser vel tidlig hjem, må rekke å si hade til søsteren til sambo som skal reise tilbake til skolen hun går på, har hatt høstferie nå, og kan tenke meg at det blir lenge til neste gang hun kommer hjem. Hun skal også låne ene bilen vår, så vi må rekke å få tømt den før hun reiser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom hjem i går etter en koslig helg på øen, blir nok en stund til neste gang jeg reiser dit, er jo noe som ksjer hver helg fremover nesten..... jobbing, reising, bursdager....

I dag skal jeg ikke på jobb før kl 15, ganske deilig egentlig, selv om jeg ikke helt har sansen for disse seinvaktene, liker best å jobbe tidlig så har jeg fri når andre har fri.....

Akkutrat spist en god frokost nå, og satt på en maskin med klær. Neste blir vel å ta en tur på butikken. Kjøleskapet var ganske så tomt, ikke store utvalget der nei..... så påfyll trengs.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker det var godt å komme hjem igjen. Men bra at du hadde det koselig. Nå er det enda en arbeids uke som står for døren. Jeg er for tiden sykemeldt så ikke noen hard uke for min del. Som egentlig er ganske så deilig. Planen er å få vasket litt hus, men det er veldig tiltak for tiden.

Ja, vi var en tur på lørdag å så etter vogn. Artig det, men det var jo BARE gravide i disse butikkene, og ALLE var mye større enn meg. Følte at jeg var litt tidlig ute ja. Men vi er nødt å ta litt og litt pga økonomi vi. Kan ikke ta alt på en gang for det er nokså mye utstyr som skal handles.

Hvordan ligger dere ann ?? Handlet mye?Er det sjangse for at du får vite kjønnet senere eller?? Hadde en vennine som ikke fikk vite det før hun var i 8. mnd eller noe, men de fikk iallefall vite det...

Håper du får en fin sein vakt i kveld!! Helt enig med at det er tidlig vakter som er best!

HADE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått så mye utstyr i hus enda Glossy, men skal besøke sambos tante i Sandnes om 2 uker og da skal vi fylle bilen med det vi måtte finne hos dem :-) Skal bl. a hente en kurv, som :babysmokk: sin oldefar brukte for over 70 år siden, en vugge, en srpinkelseng, stellekommode etc etc.... Gleder meg. :-) Så har vi vært å kikket en del på vogner, har den samme følelsen som deg ang det at alle som er i disse butikkene har kommet så mye lenger, men pga økonomien er vi også litt tidlig ute. Prøver å fordele utgiftene litt utover hver måned.

Har også begynt så smått å handle inn litt klær i nøytrale farger, ikke så mye enda, og har kjøpt det meste i str 56 til nå.

Foreløpig vet jeg ikke om vi skal ha noen flere UL, kan jo så klart ta privat, men har i grunn tenkt at det er jo litt sjarm å ikke vite også, så foreløpig venter vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da begynt å kjøpe litt inn jeg også..., og jeg er enda kortere på vei enn deg.. Synes det kan være greit å få unna litt nå, før man blir for stor og tung.. :wink:

Håper du får en fin uke, Tetra! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Sirka :) Jo det er jammen koslig å handle inn til den lille....

Kom hjem fra jobb for en liten halvtime siden, skikkelig kort dag i dag, ganske greit det :-) Spesielt når det er så fint høstvær ute......

Men må vel bake litt i stedet for å gå ut, men kan jo ta meg en luftetur med svigers hund mens deigen hever. Har tomt i fryseren så trenger litt påfyll av både brød og boller......

Skal ikke på jobb før fredagskveld nå, så de neste dagene skal jeg prøve å få ryddet litt hjemme, mye som må pakkes bort som ikke blir brukt, må jo gjøre litt plass til den lille som kommer til oss i februar :) Må få tatt unna litt før jeg skal opp i større stilling fra 1. nov, ser for meg at tiden blir mer knapp da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes deilig ut med fri til fredag!

Så flink du er til å bake! Brød og boller, skulle ha gjort det samme, men det blir aldri til det..

Lykke til med ryddingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du Tetra som baker boller og brød! :Nikke: ...Det er noe jeg også skulle ha gjort.... :oops: Men det blir kjøpe brød på oss..Jeg er ikke så flink med brødbakst...Da er mannen flinkere ihvertfall.. :Nikke:

..Fri til fredag du ja, det er deilig kan jeg tenke meg! Ihvertfall i dag, når det er så nydelig vær!

Kos deg med fri dagene dine!

:klem2: Fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du må virkelig nyte disse flotte dagene!! Ikke bare bake!!! :ler:

Skal du øke stillingsprosenten din nå?? før du skal ut i permisjon? trodde du hadde 100% jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat komt hjem nå, vært mange timer i byen sammen med min mor.... siten i ryggen av all gåingen..... men koslig har det hvertfall vært. Ble ikke så mye shopping, men en del titting :wink:

Var å så på vogn i gjen for hundrede gang..... blir aldri klok jeg.... Står nå mellom to vogner, Basson og Brio (kombivogner begge to) Får tenke mer på saken

Må logge av nå, skal til sambos besteforeldre å spise middag, ville vist samle hele gjengen før de reiser på ferie til syden.... tror jeg må snike meg med i kofferten jeg.... hadde vært godt med sol og varme nå ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å våkne tidlig selv om en har fri..... har en del jeg skulle gjort hjemme, ,emn får se hvor mye jeg rekker..... har store planer om å rydde og vaske i skuffer og skap....

Akkurat fått besøk av svigers sin hund også, så en tur ut må vi vel. Skal passe han i dag siden alle skulle bort, koslig det :-)

Fikk også uventet besøk i går av sambos tante som vi forøvrig skal til Sandnes å besøke om vel en uke, koslig :) Hun har vist lagt planer for barnas vinterferie i februar allerede..... mulig de kommer oppover hit på besøk, og det er akkutrat den uken jeg har termin..... så da spørs det da om junior har kommet så h*n får hilse på dem..... Og om ikke det så ville hun ha med seg akupunktur og få fortgang i sakene (Hun er JM på SIR). Blir hvertfall spennende å se......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det hun skulle ta deg med på akkupunktur da. Er det privat eller på sykehuset?

Hilsen utålmodig Sandra som kanskje har lyst til å prøve akkupunktur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sandra hun tar nok bare med seg det utstyret hun trenger (nåler) når hun kommer, så setter hun det hjemme hos oss.... Blir spennende ja, men det gjenstår jo å se om de kommer på besøk den uken og om fødselen er overstått eller ei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har en jordmor i slekten!

Det var ikke verst! Vi får håpe babyen din kommer før man trenger å bli modnetmed akkupuntur da. Det er trått å gå over tiden (synes jeg i all fall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...