Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Da er snuppa lagt og mor kan ta en velfortjent pust i bakken. Travel dag på jobb, har vært i møte med legemiddelkonsulenter det meste av dagen, fortsetter igjen i morgen..... gleder meg til helg!!!!

Neste uke blir det muligens et tre dagers kurs, reiser mandag og kommer hjem på onsdag.

Nå har lille jenta vår blitt stor flink jente :rødme: Har ikke gjort "æsj" i bleien på lenge, men har gjort det i do.... er nok mest tilfeldigheter, vi har hatt henne dit når vi har sett hun må, er ikke så flink å si fra enda..... Hun har hatt do/potte fobi helt til nå, har ikke villet prøvesitte en gang, men nå er det skikkelig stas. Blir nok en stund til vi helt kan kutte bleier, men det er nå en begynnelse :)

Hadde egentlig tenkt å gå meg en tur til svigermor på besøk nå som snuppa er lagt, men så kom dette drittværet igjen :regn: kan ikke fordra å gå i fullt regnhyre, så da får det heller bare være. Har fyrt i ovnen nå, så da blir det sofa kos med tv i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fri helg :)

Har vært på shopping i dag, til og med kjøpt første julegaven ;)

Nå er jeg akkurat ferdig å steke opp en ladning kjøttkaker, da gjenstår det bare å få pakket dem ned og få de i fryseren.

Er så lei fortiden, er så giret på å få et større sted å bo, men vi kommer jo ingen vei.... Jeg er egentllig helt bestemt på å bygge, mens mannen er litt intr. i et hus som snart kommer for salg. Vi har fått tegningene på det, og det er så utrolig mye jeg måtte gjort om på det hvis jeg skulle fått det bortimot slik jeg kunne tenke meg, ser liksom ikke for meg at en sparer så mye på å kjøpe brukt om en må total renovere det meste invendig.... Blir så lei..... Det neste huset blir jo forhåpentligvis der vi vil bo resten av livet, å da skal ihvertfall ikke jeg ha et der jeg blir gående å ergre meg for ett eller annet, da vil jeg være 100% fornøyd..... Så vi får se hva det blir til.... dagene, ukene og månedene går..... Har jo lyst å begynne å planlegge en liten arving til også, men vil ha husplanene i boks først, vi kan ikke være en familie på 4 her vi bor nå, er for trangt allerede etter min mening....Dessuten er utsiktene slik at jeg muligens får jobbe bortimot full stilling neste år pga avvikling av permisjoner, å da skulle jeg jo benyttet meg av det for så å gå ut i permisjon selv, har ikke særlig lyst å bli gravid når jeg bare har en 50% stilling + litt ekstravakter her og der.....

Mye vås her, må bare lufte alle tankene litt.... Mannen begynner å bli lei alt maset mitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hus planene våre begynner å ta mer og mer form, men nå er det andre det hviler på en liten stund, så får vi se hva utfallet evt blir etterhvert. mannen har heller ikke fått noen ny jobb ennå, så det blir å stå på vent en stund til.

Selv jobber jeg nesten skjorta av meg for tiden, mye sykdom og desto mer på vi deltidsansatte. Synes ukene bare flyr avgårde. Neste uke er det to dager jobb, to dager kurs, så nattevaktshelg, samt at vi skal ha sauesanking samme helg, tett program med andre ord. :)

I dag har jeg vært i byen å shoppet en del, fårr unna noen julegaver bl.a. Har begynt alt siden vi reiser 1. des og blir borte 2 uker - GLEDER MEG TIL SOL OG SOMMER :) Julegavene i år er egentlig grei skuring for det meste, foreldre/besteforeldre ønsker seg bryllupsbilder, så da er den saken i boks, vi gjør det litt kjedelig med at de får plukke ut bilde selv og velge hvordan de vil ha det. Selv skal vi ha bildene på lerret, en serie med tre bilder, håper det blir bra :) Et stort bilde av meg og mannen og to små som skal henges ved siden av av brudepiken på det ene og buketten min på det andre.

Senere i dag skal vi til svigers på middag, foreldrene til svigerinnen min sin samboer er på besøk, så da må vi reise å hilse på dem. Det skal være dugnad i huset til svigerinna mi i helgen, men desverre får jeg ikke hjelpe til nå pga fritidsaktiviteter, men det byr seg nok mange flere anledninger. Var der en dag forrige uke og sparklet til den store gullmedalje. Vi har dessuten vært syke hele familien her, så da har vi jo ikke kunnet hjelpe til, sånn er det bare.

nei, får hive meg rundt å vaske ferdig huset før mann og barn kommer hjem, vasket hele underetg før jeg dro til byen og har stua og kjøkkenet i gjen, må henge i skal jeg bli ferdig..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 3 uker senere...

Koslig å se at noen stikker innom her når jeg ikke gjør det selv. :klem: til deg Madden.

Har sterkt vurdert å legge bort hele boken her, men synes det er litt vemodig også, så får se hva det blir til.

Lite tid til å være her fortiden, har mye å styre med hele tiden.

Nå begynner tiden å renne ut mtp ferien, har hatt 14 dager fri nå, og begynner på jobb igjen mandag. Skal i grunn bli litt godt også. Skal jobbe hele julen i år, men har til gjengjeld fri halve romjulen og godt ut på nyåret, faktisk helt til 8. januar. Men slik som det ser ut nå skal jeg tli Rogaland for opplæring av noen sykepleiere der i begynnelsen av januar, så da blir det litt kortere fri periode, men men.... kjekt med nye utfordringer.

Har akkurat hatt 12 herlige dager på Gran Canaria, 25 grader og sol bortimot hver dag, kan det bli bedre???

Har storkost oss alle sammen, og ikke minst lille frøkna som aldri fikk nok av å bade....

Tok osss en del utflukter til omkringlggende byer og lånte bil en dag for så å kjøre rundt hele øya. Utrolig kjekt å få se litt når en først er der.

I dag har vi fått gjort unna siste rest av julegaver, nå gjenstår det bare å få sendt ut julekort å få vasket huset. Søndag skal vi i skogen å finne juketre hele familien, det skal bli koselig ja,,,, Bare snøen og kulda som mangler.

Fikk nettopp vite at en tidligere barndomsveninne av meg har gått bort, utrolig trist, selv om jeg ikke har hatt kontakt med henne på veldig mange år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...