Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Herlig vår vær ute, var ute i hele går med dugnad i gata og grilling i fjøra etterpå. Har også vært ute i hele dag. Deilig når det er sånn :)

Hadde besøk i går av en gammel klasseveninne av mannen og hennes gutt på 2,5 år, og i dag får vi mannens forlover på besøk, men så klart så skal jeg på jobb, var så lur å ta på meg en ekstravakt.... men men

Skal bare slappe av nå før jeg drar på jobb, ta med meg et blad og sette meg på terassen. Snuppa sover enda, men regner med hun våkner om ikke lenge, da blir det vel fullt tempo igjen. Fikk seg nemlig sklie i går og er helt i hundre. Kunne ikke annet enn :ler: i dagtidlig kl 7. Våknet av noen forferdelige dunk på rommet hennes og en jente som var helt i hundre. Mannen gikk inn for å se og der sto hun i senga, hoppet og kikket ut gjennom persiennene og ropte: "Hipp Hurra!!!, ej ut å skli"

Har nå endelig klart å velge ut bilder fra bryllupet som vi vil ha etterbehandlet, skal bli spennende å se etter fotografen har gjort dem ferdig :) Var ikke lett å velge, så vi endte opp med mellom 40 og 50 bilder....

Nei, får gå ut å nyte solen igjen :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nattevakt i natt - ikke helt opplagt kan en si, men men.

Ble seint hjem fra jobb i går, så kom meg ikke i seng før 01. Snuppa våkna kl 7, måtte på jobb fra 10-13, for så å dra i et møte på jobben kl 17.30 og så rett på nattevakt..... Så med andre ord har det blitt en del stykkevis og delt jobbing. Blir en del og gjør fremover, er med i et forskningsprosjekt som krever utrolig mye, men det er utrolig spennende :)

Ellers lite nytt i heimen. Går stort sett i ett med jobb, aktiviteter og besøk - koslig det.

Nei, får gjøre noe fornuftig her, kan ikke bare sitte på kg og facebook.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for morgendagen :

Jeg skal på tidligvakt, mens mannen og snuppa skal gå sammen med barnehagen i 17.mai toget.

Etter jeg kommer hjem er det familiemiddag hos svigers før jeg, mannen, Martine, svigerinna mi og kjæresten drar til byen på sirkus :)

Hadde lovet snuppa Sirkus i går, det sto nemlig på nett at det begynte kl 18, men så var det ikke før 19, og det ville blitt alt for seint for henne å være der til kl 21, så da blir det 17.mai sirkus i stedet. Martine gleder seg til å se elefanter og "kolvn" (klovn) som hun sier.... :ler:

Nei, får gjøre unna litt her, begynner en time tidligere på seinvakt i dag siden det er onsdag og møte dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Mrtine cirkus? Mannen tok med seg Jonas en dag tidligere og han ble litt småredd innimellom.

Håper dere koste dere på 17.mai :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Mrtine cirkus? Mannen tok med seg Jonas en dag tidligere og han ble litt småredd innimellom.

Håper dere koste dere på 17.mai :klem:

Martine stor koste seg, var ikke redd en eneste gang :) Ble bare litt lei når det passerte en-en og en halv time, men det ble fort glemt når elefantene kom som siste nummer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme alene i dag, fri attpå til, DEILIG!!!!!

Er så sliten for tiden, aner ikke hva det kommer av heller. Får håpe overskuddet snart vender tilbake.

Ingen konkrete planer for dagen annet enn å lage middag til mine kjære kommer hjem. Så er det foreldre møte i bhg, vi skal visst være utendørs så får håpe været holder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lite nytt som skjer her for tiden, går i den samme gamle tralten....

Arbeidshelg denne helgen, skal forøvrig jobbe 3 helger på rad :( men men.....

Har vært en snartur i byen i dag, handlet en del matvarer og byttet noen bryllupsgaver som vi har fått både dobbelt og tredobbelt av.

Skal ut å plante i veranda kassene mine nå, men valgte å holde meg inne en liten stund. Var en gammel mann fra Jehovas vitner som går rundt i feltet her, så holder meg inne til han har dratt, orker ikke stå i døra å prate.... intresserer meg så lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig vær ute og ikke minst :sol:

Har akkurat vært på en herlig fjelltur nå. Mannen hadde Martine i bæremeis opp, så fikk hun gå ned igjen selv, gikk helt strålende. Hadde med hunden til svigers også. Koste oss skikkelig - hadde med niste å greier :)

Nå sover snuppa, mannen vasker bil og jeg klarte ikke holde meg unna pc'n.... :rodme:

Nei, får sette igang å lage litt middag, skal på jobb om en liten stund, seinvakt i dag..... Ikke så fristende kan en si når været er så fint, men men.... får holde oss mye utendørs på jobb, det er det kjekke med jobben, slipper å være inne hele tiden :)

Håper det blir like fint vær i morgen, da skal jeg stelle litt i hagen, er hjemme aleene hele dagen siden snuppa skal i bhg og jeg har fri etter arb. helg. Trengs å få klippet plen, så må jeg barke hekken på nytt, trengs med litt påfyll etter vinteren.

:vinke:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Bare innom å hilser på. Kjekt å lese at alt står bra til.

Tenker Martine vokser som bare det.

Jeg går her å venter å venter på at lillemann i magen skal melde sin ankomst, men ser ut som jeg må vente en stund enda. Er jo tross alt en mnd til termin ;)

Skal holde deg oppdatert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh... så koslig å se deg her igjen Glossy :klem: Har savnet deg skikkelig, og ikke minst dagboken din...

Tenk at marthe skal bli storesøster om ikke lenge, så spennende :hoppe:

Her er et strålende vær i dag, har vært ute å slått plen nå, og lurer på om jeg skal ta meg en fjelltur :) Skal ha svigerfar på middag i dag (grille) svigermor er i Nederland på jobb visst nok. Styremøte i kveld tror jeg, må få lagt frem budsjettet før årsmøtet neste uke siden jeg ikke skal dit selv. Er invitert på forretningsmiddag, jeg og sjefen :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri dag :hoppe: Ute er det overskyet, men en herlig temperatur.

Martine er ute på tur med trillepiken, var helt i ekstase når hun kom. Mor i huset har ryddet, satt en bolledeig og ellers sløvet foran pc'n :sjenert:

Lite planer for dagen ellers, eller forresten så får jeg besøk etterpå, skal skrive årsmelding til årsmøtet..... godt å få det unna.

Skal jobbe i helgen også, nattevakter. Skal jobbe 4 helger på rad, eller egentlig 6, men 2 av helgene har jeg bare en vakt... slik er det når en bytter og tar på seg ekstra.... er en del sykemeldinger for tiden, og vi er ikke så alt for mange i utgangspunktet, så da blir det slik.

Ellers i helgen skal vi bare kose oss hjemme tror jeg, kanskje en tur på akvariet hvis ikke været er alt for fint da. Må benytte oss før årskortene går ut på dato.

Nei, får utnytte tiden nå frem til tulla kommer hjem igjen. :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en helt nydelig dag i dag :sol: fra blå himmel og god temperatur.

Har vært ute det meste av dagen, en smule rød i huden nå kan en si, ikke vant til så mye :sol: på en gang.... Dro frem bassenget til snuppa også, hun bare elsker det våte element og nektet plent å gå inn til sengetid, så det ble en del skrik å skrål. Sterke meninger hos den frøkna, en fin egenskap til å ta med seg til senere.

Var en tur hos svigers også i dag, mannen hjalp dem å male fjøset, mens jeg, snuppa og svigermor nytte solen, herlig :)

Satser på like fint vær i morgen da skal vi ta oss en fjelltur, så sant jeg ikke får et skrikende behov for en høneblund når jeg kommer hjem.

Kjipt å være på jobb i grunn, mannen sitter med nabon å koser seg, var visst en del folk der, men men.

Nei, har en del jeg må få gjort her. Holder på med en søknad jeg snart må få gjort ferdig.

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol: i dag også, og jeg har fri til kl 14.30 :)

Ingen stroe planer for dagen annet en noe budsjett jeg må få unnagjort, tar så lang tid når en aldri før har gjort det.... men men, nærmer seg slutten nå.

Må vel snart ta oss en tur ut i det fine været, må nytes mens en har det. Håper det fortsetter leeeeeeeeeenge.

Er forresten veldig spent på neste helg, snuppa skal på tur sammen med svigers helt til Stavanger :forvirret: Kommer nok til å bli litt tomt her da ja, og sikkert ikke fritt for at jeg vil bli rastløs... men men... jeg skal jobbe nattevakter og mannen blir opptatt med et dansearr, så da passer det i og for seg godt at de tar henne med også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ute kos i hele dag :)

Først sammen med noen naboer og barna våre, så har vi hatt svigers på besøk for å grille, koslig :)

Nå i kveld har jeg og mannen kost oss ute med god musikk, litt cider og crocket spill (er det slik det skrives???)

I morgen er det på an igjen med jobb og arbeidshelg, skal ta i gjen for en kollega som jobbet for meg for over 1 mnd siden, surt, men men... avtalt for 2 mnd siden..... Skal ha mellomvakt i morgen pga dårlig bemanning og prosjektet jeg holder på med, så da får jeg fredagskvelden hjemme :) Blir nok litt fest planlegging da.

Skulle egentlig på fest i helgen, men egentlig bra jeg ikke skal likevell, har hørt skumle rykter om hva folk skulle gjort med meg om jeg kom (les: skjenking), dette bare for å få meg til å signere på et papir.... men nei... ingen skal få lokke meg til å ta på meg et lederverv....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fri dag :hoppe: Skal nytes

Har alt fått på en maskine med sengklær, må benytte tørkemulighetene nå som det faktisk er meldt regn :(

Ellers planer for dagen er en tur til byen har mye å ordne:

* gave til mannens kusine som har bursdag i helgen, sende med Martine når hun reiser på fredag

* Gave til lillegutten til mannens fetter som ble født rett før helgen

* Diverse trykksaker på bokhandelen

* Hente brudepikekjolen som har vært til rensing

* Se på og evt kjøpe stoff/duker (hvite), om jeg ikke finner kjøper svigermor på IKEA

Nei, får surfe litt til før jeg svinger meg rundt her, skal prøve å være komt til byen til kl 10, jo tidligere jo bedre, så kommer jeg meg fortere hjem igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 2 dager til snuppa drar på ferie, må se å få pakket litt i dag tror jeg.

Må først komme meg gjennom arbeidsdagen, en smule sliten fra i går. Var på Sjøbua på middag, spiste en herlig treretters :) Hummersuppe, etterfulgt av gratinert klippfisk og et utvalg desserter som avslutning. Frister til gjentakelse kan en godt si.

Nei, får gjøre noe fornuftig her, hadde en plan om å kanskje avspasere litt i dag siden mamma mest trolig kommer en tur på besøk

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har akkurat kommet hjem nå etter en koslig tur på akvariet, bare jeg og snuppa - har stor kost oss. Ble ikke så lenge siden jeg skal på jobb, men nok til at vi har fått kost oss :hoppe:

Nå er det på tide med litt husrydding siden hun tar seg en dubb. Grur meg til i morgen når hun drar, blir nok skikkelig tomt her :grine: Hadde det jo bare vært slik at det var noen timers kjøretur unna.... hadde vært litt annerledes da, enn nå som hun må ta fly, men men..... hun kommer nok til å stor kose seg, det er nok værst for mamman som sitter igjen her hjemme..... *nei,fårslutteåsyte*

Ellers lite nytt i tetraheimen for øyeblikket, dagene går sin vante gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg hjemme alene.... mannen holder på å rigger partytelt sammen med en hel gjeg og jeg har kjørt svigers og snuppa på flyplassen.

3 timer til jobb nå, ut å nyte fineværet mens en kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time igjen nå, så får jeg reise hjem :)

Fikk et anfall av oppussingstrang i går før jeg dro på jobb, så i dag skal jeg male soverommet vårt :sjenert: Er jo bare to år siden vi flyttet inn, men har angret sånn på fargen at i dag blir det tatt affære...... Har ikke bestemt meg for ny farge helt enda, men tror det blir bortimot hvitt, så kan jeg heller finne noen spreke gardiner evt også puter for å friske opp litt, vi får se.

Bare synd det ble strålende :sol: i dag, eller forresten det blir jo ypperlig å få luftet ut, så kan jeg jo nyte den når første strøk er kommet på :)

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tre av veggene malt 2 strøk :) Satser på det blir bra.

Skal ha 3 hvite vegger (eggeskall) og en sort vegg. Har akkurat vært i byen å kjøpt nye gardiner, falt for panel, to ensfargede sorte og to lengder hvit med sort mønster. Måtte selvsagt kjøpe nye sengesett også ;)

Gleder meg til å se resultatet ja, skal prøve å ha alt ferdig til snuppa kommer igjen mandagskvelden.

Hun storkoser seg visst, snakket akkurat med svigermor.

Nei, må ut å nyte siste rest av :sol: før det er på an igjen med jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...