Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Håper du får en fin helg, Tetra. :)

Må vel snart begynne å kikke på vogn jeg også. Piiiu, det er jo verre enn å kjøpe bil..... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsener Susanna, Sirka og Sandra!!

Akkurat komt hjem fra jobb nå, godt med fri helg. Skal bare slappe av og nyte det, kan ikke akkurat klage når solen skinner fra blå når han kommer hjem, har vært borte i flere dager på hyttetur, så da har jeg ikke hatt selskap på turene mine.... Skal bli koslig å ta han med igjen ja, er ikke akkurat nei i hans munn når en spør om han vil på tur :wink:

Må også få gjort litt :husarbeid: , få hengt ut litt klær før kvelden kommer. Blir sein middag i dag siden sambo måtte jobbe overtid, men men.... får finne meg noe i mellomtiden, blir fort uvel om det går for lenge mellom måltidene.

Tror kanskje jeg kjente et lite spark fra :babysmokk: i går, men er ikke sikker, vet liksom ikke helt hva en skal kjenne etter. Blir vel forhåpentligvis mer liv og røre om ikke så alt for lenge. Kan så smått begynne å se noe på magen nå, men ikke så mye, er jo først nå den skal starte å vokse skikkelig. Frem til nå er det jo alle organer som blir dannet.

Er så koslig hver kveld når sambo stryker på magen og vi snakker om hvordan tiden vil bli fremover, diskuterer navn etc etc.... Gleder oss bare mer og mer for hver dag :-)

Ha en god helg alle sammen !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nvneforslgene deres hemmelige eller???????? :wink: Har kjempelyst til å få høre noen av de. Å diskutere navn husker jeg som kjempekoselig, selv om jeg har hatt en liste liggende i en skuff i flere år........ :oops:

Så jentenavnet var allerede bestemt, verre med guttenavn da.........

God helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke endelig bestemt oss for navn Cilla, men er vel bortimot enig. Har tenkt å bruke navn som går i gjen i våre familier, både hans og min slekt har navn som går igjen i generasjoner, så de vil vi prøve å ta vare på. Men det er ingen som vet om forslagene våre, og vi vil nok holde dem hemmelig videre, tror nok det er noen som vil synes det er stas om vi bruker navnet deres, så derfor vil vi vente med å si de :wink:

Liker så godt hemmeligheter vi..... :ler:

:babysmokk: kommer nok også til å få to fornavn, muligens et navn som går i "arv" i kombinasjon med et nytt..... Så har vi en diskusjon på gang ang. etternavn, blir nok til at vi bruker pappan's, men har ikke helt bestemt oss enda, vi synes det blir for mye med to fornavn og to etternavn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Sirka:)

Tror dette skal bli en flott uke jeg, formen er fortsatt fin og ikke blir det mye jobbing heller :wink:

Vært på tidligvakt i dag, men de siste ukene har det vært så stille på jobben at det nesten er en fryd å være der..... (Får se om jeg sier det samme etter jeg har byttet avd og gått opp i stilling... bare en mnd til nå)I morgen skal jeg på et dagskurs, jeg og en kollega, så jeg må reise tidlig, skal møte henne rundt halv syv for vi må rekke en ferge, ikke akkurat min greie å stå opp så tidlig, men det går vel bra for en gangs skyld.....

Så skal jeg jobbe onsdag, før jeg skal ha hele 4 dager fri.... det skal bli godt ja.....

Torsdag har vi planer om å besøke et par som fikk en sønn for en mnd siden, gleder meg, har ikke sett dem siden rett før fødselen, så det skal bli koslig, så reiser jeg hjem enten torsdags kveld elller tidlig fredag, et vennepar av oss skal ha navnefest for datteren sin på lørdag, og jeg skal være fadder, skal bli koselig å treffe dem i gjen. Har ikke sett dem siden mars for de bor i Bergen, og så har vi jo ikke fått sett lille jenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel gå å skrelle litt poteter og gulrot, på tide å lage middag.... I dag blir det stekt fiskepudding med potet og revet gulrot... og så klart hvit saus med karri oppi :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:gratulerer: Gratulerer med halvveis Tetra! :hoppe:

Tiden går så fort!!

Så deilig at du får litt fri fra torsdag, håper du får en fin uke :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med å ha kommet halvveis!!! Nå er det bare resten igjen :wink:

Jeg er i dag 19+4 så jeg er hakk i hel.

Gleder meg til å få se hvilke navn dere kommer til å gå for. Alltid gøy å se hva folk velger... Men forstår godt at dere vil holde det hemmelig!! Stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Glossy :)

Bare slaraffen liv i dag, hvertfall til nå.... for det første sov jeg helt til 10.30 :o Ulikt meg i grunn, men jaggu var det godt :wink: Sto opp og for en tur til de som bygger huset vårt for å ta en prat, har endelig fått skjøytet vi har ventet på og så har jeg fått skrevet ferdig søknaden til husbanken, så nå er det bare å smøre seg med tålmodighet de månedene som er igjen.....

Skal på seinvakt senere i dag, blir nok en ganske rolig vakt for vi blir en ekstra, jeg skal vist lære opp en ny vikar.... Så fra i kveld går jeg på langfri, gleder meg stort. Har knapt fått vært sammen med min kjære :hjerte: de siste dagene.... kun møtt hverandre på soverommet..... :ler: , slik går det når en har mye å gjøre hver for seg, men får glede oss til helgen, den skal vi hvertfall tilbringe sammen..... skal som sagt før reise ut dit jeg kommer fra.

Har forresten sendt sambo ut for å kikke på litt vogner i dag :wink: , skal skaffe med seg en del brosjyrer etc når han likevell er på jobb i byen. Jeg skal ha meg en kikke runde i morgen, skal muligens på en liten shpping runde, har så smått begynt å innse at det ikke er så lenge til februar, og litt klær er jo kjekt å begynne å få i hus :wink: Mulig det blir en tur på kafè også, er en stund siden sist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får vel lage meg litt middag..... potetball i dag :sikle:

Svigermor skulle ha alle til middag i dag, og siden jeg ikke kunne være sammen med dem laget hun ferdig alt i går så jeg bare kunne kjøre bort og ta det jeg ville i dag før jeg drar på jobb. Så nå har jeg fått maten i hus, bare å varme den som gjenstår :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en koselig shopping/cafe-dag i morgen!!

Potetball..har spist svigermors potetball 3 dager på rad nå..er litt lei..men de fiskebollene du snakket om på mandag..med hvitsaus og karri... :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

mmmmmmmm :sikle: Jeg vil ha potetball!!! :sikle: mmmmmmmm

Håper formen er bra Tetra!

Ja, vogninnkjøp er ingen enkel sak! :-) Men, om en finner den rette så vet en at det er den en vil ha! Vi fant vår vogn ganske tidlig faktisk, studerte lenge på den, men vi hadde igrunn bestemt oss...Så det ble den vognen. :Nikke:

Håper du får en fin dag Tetra!

:klem: Fra Sanna!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Madden :)

Hadde en flott dag i går, med shopping og kafe besøk, til tross for at den fikk en tragisk slutt. Fikk en grusom beskjed pr tlf, så ble en brå slutt på handleturen, men ingenting å gjøre med det. Prioriterte heller og dra hjem for å ta meg av de som var der.

Når det gjelder shopping er det bare så synd kjøpelysten tar overhånd når en ikke har penger..... Har fått kjøpt en del babyklær nå, har funnet ut at det er best å begynne tidlig slik at vi deler utgiftene litt utover månedene som er igjen.... Ikke akkurat flusst med gryn i lommeboken når en holder på med husbygging..... men men

Kikket også en god del på vogner, tror jeg har kikket både opp og ned, frem og tilbake et hundretallsganger. Både jeg og sambo har utrolig nok falt for den samme vognen, så det spørs om ikke det er den vi ender opp med. En Basson kombivogn. Har vurdert den frem og tilbake, sammenlignet med mange andre vogner og samme hvordan vi ser på det så ender vi opp med den..... Så da gjenstår det bare å se om vi ender opp med den. Er litt i tvil om merket er av bra kvalitet, men selgeren jeg snakket med hadde ikke problem med å anbefale den, stilte ganske likt med Brio sine vogner, eneste er at den er litt mindre. Så vi får se.... skal ikke være lett dette her..... Var også veldig positivt at butikken stiller ett års lengre garanti enn fabrikken, så har en jo litt lengre tid på seg om noe skulle oppstå.....

Ble også et par kafe besøk i går, koslig. Var sammen med en veninne som jeg ikke har så stor anledning til å møte, så jammen har en mye å snakke om når en først møtes.

Nå skal jeg ta meg litt frokost, før jeg må en tur i banken og til byggefirmaet som bygger huset vårt. Skal nemlig reise hjem dit jeg kommer fra, så skal prøve å få gjort unna litt tidlig alt jeg har på gjøremålslista....

Når jeg kommer hjem, blir det å hive seg rundt i kakebakingen, skal lage en ostekake til navnefesten i morgen, så må jeg vel få laget litt middag til mor kommer fra arbeid og sambo kommer reisende til kvelden. Håper det blir en koslig helg, er så lenge siden jeg har vært hjemme :-)

God helg alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten tur innom dagboka di for å ønske deg en god helg! :klem2:

Lykke til med husbyggingen, babyinnkjøpene, navnfesten og alt annet du har foran deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du hadde en bra shoppingdag!

Håper det går bra med deg, det skjedde noe trist?

Vognkjøp er vanskelig, men vi bestemte oss faktisk ganske tidlig da det kom opp et bra tilbud på en brukt vogn på finn.no.

Det ble en Simo kombi, mørkeblå med tyttebærtrykk. Den kom med stelleveske, trekk, og voksipose i samme trykk.

Håper du får en fin helg Tetra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...