Gå til innhold

Dagene går....


Tetra

Anbefalte innlegg

Nå er det jammen godt med en fridag før arbeidshelg :) Sitte inne å høre vinden og regnet ut.... er jo bare så koselig......

Har begynt å planlegge en ferie uke nå, tror jeg skal ta den om 4 uker. Snakket om å kjøre en helg til Sandnes, til noen slektninger for å hente div utstyr til :babysmokk: , skal i hvertfall se om de har noe som er brukbart. Skal bl. a hente en kurv (Som juniors oldefar også brukte.... så den er gammel), stellekommode (Hvis de har, eller så kjøper vi en ny), bilstol, seng +++ vi får se. Begrenset hva en har plass til i bilen også selv om vi skal låne svigerfar sin lille Caddy. Blir nok en tur på IKEA også da.... om vi rekker det.

Men jammen er det langt å kjøre når en skal kjøre 60 mil hver vei og vi bare kan være borte tre dager, så fant ut det var lurest å ta det før vinteren setter inn for fullt.

Har forresten fortalt på jobben nå at jeg skal ha permisjon, har grudd meg for å si det lenge, men bra gikk det og det over all forventning. :-) Var en lettelse å få sagt det, ingen som skjønte hvordan jeg hadde klart å holde det hemmelig så lenge......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes koselig ut med en handle-/familietur!

Det er veldig greit om man får litt ting også, ellers blir det veldig dyrt, i all fall om man skal kjøpe alt utstyr nytt.

Så fint at du har fortalt det på jobben, da kan du slappe av og ikke tenke på at noen skal finne det ut.

Håper du får en fin tur!

God helg da Tetra :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Tetra!!

Så koselig at du stakk innom dagboken min. Jeg er så utrlolig spent på UL på mandag! Lover å gi det er langt referat! Har en venninde som har termin to dager før meg og hun var på ul i går. Fikk beskjed om at det varen gutt og de flyttet terminen hennes hele 2 og en halv uke frem!!! Så da er hun mer på vei en hun trodde.så da ble jeg jeg enda mer spent på hele greien. ALLE utenom hennes mor trodde at hun skulle få en jente, men der tok vi feil. Det var en tissemann på 0.6 cm :hoho:

Teller timer til jeg skal inn!!! Ha en super helg!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen Sandra :)

ALLE utenom hennes mor trodde at hun skulle få en jente, men der tok vi feil. Det var en tissemann på 0.6 cm  :hoho:

:hoho: så feil kan en ta.....

Jeg har en magefølelse som sier at det er en liten gutt som bor i magen min, men skal bli spennende å se.... tar vel helt feil.....

Har vært en tur i byen nå.... klarte ikke dy meg.... kjøpte de første klesplaggene til :babysmokk: , er jo bare så koslig å se på babyklær :) Kjøpte i str 56, ikke det helt store utvalget i nøytrale farger, men fant jo litt..... har også vært å kikket litt i barnevognjungelen... er jo så mye å velge i der også..... men venter nok til nærmere jul før vi kjøper noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjekt med en høsttur...og bare for å advare litt..IKEA turer har en tendens til å bli dyre....jeg tok to turer i Trondheim nå...og de var alt annet enn gratis!!! :ler:

Klarte du å holde det hemmelig for ALLE på jobben?tilogmed sjefen??Isåfall er jeg imponert!! Håper jeg klarer det neste gang...for sjefen min holdt IKKE kjeft iallefall... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsen alle sammen!! Koselig :)

Ble nysgjerrig jeg også Cilla.... aner ikke hva jeg skal jeg.... har hvertfall ikke noen planer... kanskje noen har tolket ting jeg har skrevet feil?? Ikke vet jeg...

Susanna: var på shopping på fredag, så tror ikke det blir noe i dag.... holder meg inne i dette dritt været. Akkurat komt hjem fra jobb...

Madden: Klarte å holde det hemmelig for sjefen ja helt til den dagen jeg var på UL, er glad for det, hun holder ikke akkurat stilt, så dagen etter når jeg kom på jobb, visste så og si alle det.... Fortalte det bare til en sykepleiestudent jeg har veilederansvar for et par dager før UL, da klarte jeg ikke holde tett mer, men hun sa det ikke til en sjel. Vanskelig å holde seg når en jobber så tett sammen med et menneske nesten hver dag....

Frykter en tur på IKEA kan bli dyr ja, og hvertfall når vi i tillegg har med "varebil"... kan liksom ikke skylde på plassen heller da.... men men... spørs om vi kommer ned før stengetid da.... har ikke helt bestemt oss for avreise enda

Formen er upåklagelig bra fortiden, bare litt trett, men det hører vel med :wink: Jeg skal i hvertfall ikke klage. Nå skal det bli godt med en fridag etter arbeidshelg, men vel og merke så kan jeg ikke akkurat si jeg gleder meg til morgendagen :-( Skal til tannlegen, og frykter han vil trekke en av visdomstennene mine, kan ikke akkurat si jeg gleder meg, og attpå til jeg som ikke kan fordra tannleger.... Har hørt det skal gjøre veldig vondt også, og vegrer meg litt med tanke på bruk av smertestillende etc, så får høre hva han sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På shopping i dag Tetra?? :-) Må oppdatere når du kommer hjem!! :wink:

MItt innlegg kunne også missforstås, jeg lurte også på hva som skulle skje. Men grunnen til mitt innlegg var at det sto på MSN at du var på Moa og shoppet... :-) Men det var du IKKE, ....sikkert bare glemt å forandre MSN... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt misforståelser gkør ingenting.... :wink:

Har endelig vært med tannlegen nå, og til min store glede, slapp jeg hverken å borre ellr trekke visdomstenner i dag :hoppe::hoppe: Grusomt å ha slik tannlegeskrekk..... Må tilbake i gjenetter fødselen da... heldigvis en stund til... jeg ville ikke ta røntgen, han anbefalte hverken det ene eller andre, sa det var opp til den gravide selv.... best å være på den trygge siden synes nå jeg...

Nå skal dagen bare nytes, kanskje en tur til byen, jeg og en veninne har lenge snakket om et kafe besøk, men det kommer alltids noe i veien, så vi får se.... Får vel også ta frem strikkingen nå når det øser ned ute... blitt skikkelig ivrig :-) Begynt på tredje garnnøstet nå... strikker et teppe i babyull, har også kjøpt garn på husfliden for å lage et i lanolin ull også.... skal begynne på det når det første er ferdig..... Godt å ha noe varmt å pakke :babysmokk: inn i, er jo tross alt vinter i februar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har også kjøpt garn på husfliden for å lage et i lanolin ull også.... skal begynne på det når det første er ferdig..... Godt å ha noe varmt å pakke :babysmokk: inn i' date=' er jo tross alt vinter i februar....[/quote']

Slike tepper strikket i lanolinull er kjempegode, anbefales virkelig :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:vinke:  

Lykke til i morgen!  Husk å oppdatere oss da :hoppe:

:ler: Nå har jeg letet bakover og prøver å finne ut av hva jeg var så spent på..

Jeg husker ikke hva det var, men jeg tror det kanksje var fordi jeg trodde du skulle på UL, men jeg ser jo nå at det ikke er nevnt med et ord, så ikke vet jeg :ler:

Takk for hilsen i dagboken min :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cilla: ja de virker kjempe gode, hadde et de viste frem på husfliden....

Madden: herved er litt oversendt.... selv om jeg ikke har så mye selv da.....

Sandra: :ler: Så at det var du som lurte først, slikt som skjer ;)

I dag er vi jammen 19+5, om 3 dager er vi akkurat halvveis :hoppe: Tiden går jo kjempefort. Var en tur i byen i går for å kjøpe dåpsgave til neste helg, var samtidig å kikket litt på barnevogner, fant en kombivogn vi lurer litt på, men vil ta oss en runde en annen dag på andre baby butikker for å se der først, mulig vi ombestemmer oss... Jeg er ikke videre kjent for å ta de raskeste valgene.....

Har bestemt meg for å ta en uke ferie også nå, om 3-4 uker, skal da ha en tur til Sandnes for å hente en del til :babysmokk: , fikk også spørsmål om vi ville ha en vugge til junior, en veninne til de vi skal besøke hadde en stående som hun ville ha bort, tror nok vi kommer til å takke ja til det, er jo litt koslig å ha i stedet for vanlig sprinkelseng. Forsto det sånn at den var ganske stor og kunne brukes en stund. Kommer til å ha kurv den første tiden da.... men den holder jo ikke i så mange månedene..... (spørs jo så klart hvor stor :babysmokk: blir da)

I dag er det et nydelig vær ute, sol fra blå himmel :) Må prøve å få tatt meg en spasertur i løpet av dagen før jeg skal på jobb, men har en del som må ordnes før den tid, så det spørs om tiden strekker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med baby-shopping da! :wink:

En ukes ferie høres velfortjent ut! Nyt den, utrolig deilig å ha ei uke på denne tiden av året også!

Ønsker deg en fin dag Tetra! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...