AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #281 Del Skrevet 16. juli 2015 Det kommer helt an på hvilket studium det er. juss (i tromsø i alle fall) tar ikke inn noen etter hovedopptaket, mens andre studier tar opp selv etter skolestart. Anonymous poster hash: 814cb...d60 Sykepleie. Har lest at mange sykepleiestudie tar inn frem til september. Skal sjekke hver dag fremover. Håper på det beste Anonymous poster hash: b45be...ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #282 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom inn på 1. valget mitt ! Petroleumsteknologi på UiB :-) Anonymous poster hash: f7489...108 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #283 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvordan finner du ut hvor mye snittet har økt med? Anonymous poster hash: 99a78...139 Det lurer jeg også på! Hvor står snittet? På meg står det bare TIlbud. Anonymous poster hash: 16656...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soulless Skrevet 16. juli 2015 #284 Del Skrevet 16. juli 2015 Du kan takke ja til venteliste og ja til tilbudet samtidig. Takker du ja til venteliste vil det tilbudet du har takket ja til falle bort DERSOM du kommer inn der du står på venteliste. Jeg er nr 6 på venteliste og det er 140 plasser.. Tror du jeg kommer inn? Anonymous poster hash: b45be...ece Det er dobbelt så mange plasser som der jeg står på venteliste, så større sjanse enn meg har du nok! Takk for svar, krysser fingrene mine for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #285 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvordan finner du ut hvor mye snittet har økt med? Anonymous poster hash: 99a78...139 Det står ikke noe om det i søknaden din. Du må manuelt gå inn og sjekke poenggrensene for 2014, og sammenligne det med poenggrensen som står i svarbrevet. Poenggrensene fra tidligere år ligger ute på nettet. Anonymous poster hash: c418c...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #286 Del Skrevet 16. juli 2015 Det står ikke noe om det i søknaden din. Du må manuelt gå inn og sjekke poenggrensene for 2014, og sammenligne det med poenggrensen som står i svarbrevet. Poenggrensene fra tidligere år ligger ute på nettet. Anonymous poster hash: c418c...17c Takk for svar! Jeg har gått igjennom brevet mange ganger nå, og det står virkelig ikke noe om poenggrenser der. Skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 16656...6c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 16. juli 2015 #287 Del Skrevet 16. juli 2015 Takk for svar! Jeg har gått igjennom brevet mange ganger nå, og det står virkelig ikke noe om poenggrenser der. Skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 16656...6c5 Står under "status". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #288 Del Skrevet 16. juli 2015 Takk for svar! Jeg har gått igjennom brevet mange ganger nå, og det står virkelig ikke noe om poenggrenser der. Skjønner det ikke. Anonymous poster hash: 16656...6c5 Kanskje de ikke legger det ut poenggrensen for alle studier. For meg så står det i samme tabellen som poengsummen min står. Anonymous poster hash: c418c...17c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #289 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg kom inn på første ønsket mitt! Har sjekket mange ganger hver dag de siste dagene, og vært konstant innlogget i dag Vernepleie hioa Anonymous poster hash: 9b3d8...26f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #290 Del Skrevet 16. juli 2015 Er nummer 40 i ventelisten til førstevalget. Kan vel kysse psykologien farvel. Gratulerer til alle dere som kom inn på det dere ønsket! Anonymous poster hash: b0f36...09d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #291 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvor finner man ut hvilken plass har på ventelista? Anonymous poster hash: 0ad69...7b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ignorancus Skrevet 16. juli 2015 #292 Del Skrevet 16. juli 2015 Hvor finner man ut hvilken plass har på ventelista? Anonymous poster hash: 0ad69...7b1 Det står der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
simao Skrevet 16. juli 2015 #293 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Synes det er vemodig og veldig trist å forlate oslo til en liten by ålesund. Det kommer til å bli skikkelig vanskelig å ta eller si farvel til forloveden min, men Gratulerer til alle som har fått sitt ønske og håper dere alle lykke til. Endret 16. juli 2015 av simao Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamillete Skrevet 16. juli 2015 #294 Del Skrevet 16. juli 2015 (endret) Det står der. Hvor? Jeg er ikke på venteliste selv, så får ikke sjekka. Spør for en som er det og ikke finner det ut. Står visst bare "venteliste" under status? Endret 16. juli 2015 av Karthy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 16. juli 2015 #295 Del Skrevet 16. juli 2015 Jeg kom inn på førstevalget, sykepleie ved Lovisenberg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #296 Del Skrevet 16. juli 2015 Synes det er vemodig og veldig trist å forlate oslo til en liten by ålesund. Det kommer til å bli skikkelig vanskelig å ta eller si farvel til forloveden min, men Gratulerer til alle som har fått sitt ønske og håper dere alle lykke til. Om du virkelig synes det er så kjipt, er det da verdt det? Kanskje du heller skal ta opp fag i ett år slik at du kommer inn i Oslo? Anonymous poster hash: e9085...193 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Tvillingjenta_ Skrevet 16. juli 2015 #297 Del Skrevet 16. juli 2015 Det var veldig hyggelig av deg! Er det i orden at jeg tar kontakt med deg hvis jeg mot formodning skulle komme inn i Oslo? Jeg har bodd i Oslo og har et godt kontaktnett der, det er rett og slett første gang i livet mitt jeg har vært så alene som jeg er her. Ville gjerne blitt kjent med deg og forsøkt å hjelpe deg til å slippe å ende opp slik jeg har hatt det det siste året! Håper forsåvidt at du finner en bra gjeng i Oslo Anonymous poster hash: 7534f...7eb Kjære Anonymbruker, hvordan gikk det med deg? Kjenner jeg er litt nysgjerrig på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flare Skrevet 16. juli 2015 #298 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom inn på andre valget mitt, Informatikk på UiO. Hadde virkelig lyst å komme inn på lektor, kultur og samfunnsfag, men hadde 2.0 poeng for lite. Kan jo stå på venteliste (noen som har peiling hvor man kan finne det ut? Står bare Venteliste * hos meg)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #299 Del Skrevet 16. juli 2015 Kom inn på andre valget mitt, Informatikk på UiO. Hadde virkelig lyst å komme inn på lektor, kultur og samfunnsfag, men hadde 2.0 poeng for lite. Kan jo stå på venteliste (noen som har peiling hvor man kan finne det ut? Står bare Venteliste * hos meg)? Det betyr at du sannsynligvis ikke er i toppen av de som også er på lista. Noe som da betyr at sjansene dine er ganske liten for å komme inn. Anonymous poster hash: 04f18...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #300 Del Skrevet 16. juli 2015 Noen som vet førstegangsgrensa for jus ved UiT? Anonymous poster hash: 04f18...83a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå