Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg så svaret mitt imorges, og jeg håper virkelig at de har gjort en fell, selv om sjansene er sykt små for akkurat dette. Hvorfor måtte det være sykt flere søkere i år? Søren altså

Anonymous poster hash: 04f18...83a

Nei, svaret du fikk var nok rett. Hvor mange søkere var det på ditt studium i år? Og hvor mange plasser var det? 

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, svaret du fikk var nok rett. Hvor mange søkere var det på ditt studium i år? Og hvor mange plasser var det?  Anonymous poster hash: b45be...ece

Var jus start vår som jeg søkte. Synes det er sykt rart at studiet har ikke økt mer enn 0.4 poeng de siste årene, mens i år så økte det med 0.9. Nå angrer jeg no sykt på at jeg ikke la inn jus ved UiT inn på lista mi. Jaja, blir vel ett friår da.. Jævlig f up.

Anonymous poster hash: 04f18...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det virkelig kommer kl 5 altså. Usikker på hvor sunt det er å være skjelven og nervøs i flere timer.

Anonymous poster hash: d6502...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jus start vår som jeg søkte. Synes det er sykt rart at studiet har ikke økt mer enn 0.4 poeng de siste årene, mens i år så økte det med 0.9. Nå angrer jeg no sykt på at jeg ikke la inn jus ved UiT inn på lista mi. Jaja, blir vel ett friår da.. Jævlig f up.

Anonymous poster hash: 04f18...83a

Hvor mange skoleplasser var det?

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jus start vår som jeg søkte. Synes det er sykt rart at studiet har ikke økt mer enn 0.4 poeng de siste årene, mens i år så økte det med 0.9. Nå angrer jeg no sykt på at jeg ikke la inn jus ved UiT inn på lista mi. Jaja, blir vel ett friår da.. Jævlig f up.Anonymous poster hash: 04f18...83a

Så at jus hadde en sterk økning i antall søkere... veldig kjipt :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppdaterer siden hele tiden, men kanskje man bør logge inn og ut for at det skal komme fram? 



Anonymous poster hash: 6cee2...6d4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaterer siden hele tiden, men kanskje man bør logge inn og ut for at det skal komme fram?  Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

Det jeg gjorde nå. Better safe than sorry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, det er publisert nå :)



Anonymous poster hash: 4aa46...0a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke publisert enda :(

Ser det jeg og.. Kjipt! Håper de legger ut de nærmeste minuttene! Oppdaterer annenhvert sekund jeg nå

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

joda, det er publisert nå :)

Anonymous poster hash: 4aa46...0a2

 

Ikke publisert her ihvertfall

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

poenggrense på 58.0. jeg endte opp med 57.8. medisin økte med 0.7 i tromsø....

faen til helvete. har ingen plan b nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 plass på venteliste.. 



Anonymous poster hash: b45be...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn på 3 ønske :( nr 58 på den skolen jeg ønsker, så deprimert nå

Anonymous poster hash: 76518...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva gjør man om man er på venteliste liksom? Jeg hadde to ønsker som jeg begge har veldig lyst til, så litt hipp som happ. Kom ikke inn på første, men andrevalget. Er nummer 6 på venteliste på førstevalget - når får man eventuelt svar om man rykker opp i køen? Og forsvinner du ut av køen om du takker ja til noe annet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...