Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Poenggrensen på studiet jeg hadde som første har steget med nesten 6 poeng(!!!!), er det mulig. 

Kan jeg spørre åssen studie det var? Det var en veldig stor økning. :/                                                             Er skikkelig nervøs for svaret nå, grugleder meg. Er det noen andre som har kommet inn på Trafikklærerstudiet på HINT, og hvor høy poengsum har du/dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har jus ved UiT i lista si og kan fortelle hva førstegangsgrensa var?



Anonymous poster hash: 04f18...83a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, klikker for meg snart. Har ingen plan B. Fått husleiekontrakt og jobb, så er litt krise om jeg ikke kommer inn. Synes bare de kan legge ut nå. Idiotisk å vente. 



Anonymous poster hash: b45be...ece
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg måå komme inn. :( Kan ikke se for meg å måtte si til venner og familie, som gleder seg på mine vegne, at jeg ikke kom inn. :(



Anonymous poster hash: 78936...4bf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fordi det ikke er klart før hovedopptaket 20.juli :)

Anonymous poster hash: a5695...7a6

 

Jeg svarte på søknaden den 16.juli i fjor så den kommer før nok før 20.juli i år også. Men det ser ut til at det var på grunn av at de egentlig ikke skulle publisert opptaket i dag tidlig, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ashanti

De 1000 som har studiet som førstevalg konkurrerer ikke bare mot hverandre men også mot de av de resterende 5000 søkerne som har det lenger ned på lista men ikke har nok poeng til å komme inn på høyere prioriterte studier..om du forstår?

Hvis mange/alle søkere hadde hatt nøyaktig samme karaktersnitt ville det nok blitt loddtrekning ja, men det har aldri skjedd :)

Anonymous poster hash: f90a7...100

 

Ja, skjønner :) bare tenker at blant 6000 søkere, så må det jo være ganske mange flere enn 500 som har like gode karakterer, og da hadde det vært interessant å vite hvordan prosessesen foregår i å velge ut hvem som skal få plass når flere er like bra kvalifisert for plass :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer igjen da... Må finne på noe frem til da :P 



Anonymous poster hash: b45be...ece
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svar 18. juli i fjor, så vi får visstnokk forskjellige tidspunkt. Men har fått sms samtidig som mine venner (vi studerer helt ulike ting og steder) så vet ikke hvordan de styrer hvem som får svar tidlig og sent.

 

Ser andre har fått svar idag, jeg har ikke :(

 

 

Tror alle får svar samtidig? :) E-posten og meldingen om at opptaket var klart i fjor fikk jeg noen dager etter at jeg hadde godtatt plassen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyllab0rate

 

Åh, jeg måå komme inn. :( Kan ikke se for meg å måtte si til venner og familie, som gleder seg på mine vegne, at jeg ikke kom inn. :(

Anonymous poster hash: 78936...4bf

 

Samme her :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyllab0rate

ÅÅÅÅRH DET KLIKKER FOR MEG SNART!!! Klokka har ALDRI gått så sakte! Og jeg som skal ut i kveld - enten eller kommer jeg til å bli meget full  :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er sant at det kommer klokka 17, hvis ikke blir jeg veldig skuffa. Venter og venter og venter, og har ikke fått gjort en dritt idag  :fnise:



Anonymous poster hash: 6cee2...6d4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tyllab0rate

 

Håper det er sant at det kommer klokka 17, hvis ikke blir jeg veldig skuffa. Venter og venter og venter, og har ikke fått gjort en dritt idag  :fnise:

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

 

 

Det skal stemme det ja, men det er ikke sikkert at du eller jeg får svar i dag. Men Samordna begynner å sende ut svarene etter klokken 17 i dag. :) Jeg dør snart.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 eller 17? Hjertet dunker som bare faen.

Anonymous poster hash: d6502...d74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æææ en time igjen!! 



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe annet i dag enn å sitte i denne tråden og oppdatere samordna annenhvert minutt.. 



Anonymous poster hash: b45be...ece
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg oppdaterer hvert 10. sekund  :fnise:



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spent å høre klokken 17, om det dukker opp noe!!! Hjelpes, sitter her å oppdaterer hele tiden

Anonymous poster hash: 76518...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så svaret mitt imorges, og jeg håper virkelig at de har gjort en fell, selv om sjansene er sykt små for akkurat dette. Hvorfor måtte det være sykt flere søkere i år? Søren altså

Anonymous poster hash: 04f18...83a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe annet i dag enn å sitte i denne tråden og oppdatere samordna annenhvert minutt..  Anonymous poster hash: b45be...ece

Da er vi to.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...