Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er så spent på svar ang opptak til høyskole nå. Åhh, klarer nesten ikke vente lenger



Anonymous poster hash: 41052...642
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

ok

Anonymous poster hash: 25efe...382

 

Å her har vi en som strøyk på eksamen og ikke fikk oppfyllt kravene til generell studiekompetanse. Bedre lykke neste år

Anonymous poster hash: 41052...642

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så spent på svar ang opptak til høyskole nå. Åhh, klarer nesten ikke vente lenger

Anonymous poster hash: 41052...642

Da er vi to :)

Anonymous poster hash: c4b56...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å her har vi en som strøyk på eksamen og ikke fikk oppfyllt kravene til generell studiekompetanse. Bedre lykke neste år

Anonymous poster hash: 41052...642

 

Jeg har en mastergrad. :)

Anonymous poster hash: 25efe...382

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mastergrad. :)

Anonymous poster hash: 25efe...382

Gratulerer ;)

Anonymous poster hash: c4b56...519

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer ;)

Anonymous poster hash: c4b56...519

Haha! Skulle akkurat til å si det samme. 

Anonymous poster hash: 41052...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fire. Gleder meg til å komme inn

Anonymous poster hash: 4efce...998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mastergrad. :)

Anonymous poster hash: 25efe...382

Og likevel har du behov for å lage dårlig stemning for unge som gleder seg til å starte på et nytt kapittel i livet? Herregud har du helt glemt hvor spennende det var å søke og vente på å få svar? Eller har du tørket helt inn etter mange år på lesesalen? Skjerpings

Anonymous poster hash: b13e5...963

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi fem! Æææ, tror opptaket ble klart den 16.juli i fjor. Står "ca. 20.juli" så regner med vi vet i løpet av den kommende uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dt noen som kan hjelpe meg. ?!

Jeg har søkt på en studieplass på hio . høyskolen krever en poengsum på 44,3 til den studien jeg ønsker å få og jg har 45,9

. problemet for meg er at høyskolen som jg ønsker å få plass i , tilbyr kun 15 studieplasser. Hvor stor sannsylighet for at jeg får plass hos den høyskolen jg ønsker?! Søknaden min er sendt gjennom samordna opptakk , og ike lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på svar innen fredag. Er egentlig ikke så spent, for jeg regner med å komme inn, men det er jo likevel skummelt å ikke være helt sikker. Dersom jeg kommer inn på andrevalget må jeg si fra meg hybelen i Bergen og finne ny hybel i Oslo..



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dt noen som kan hjelpe meg. ?!

Jeg har søkt på en studieplass på hio . høyskolen krever en poengsum på 44,3 til den studien jeg ønsker å få og jg har 45,9

. problemet for meg er at høyskolen som jg ønsker å få plass i , tilbyr kun 15 studieplasser. Hvor stor sannsylighet for at jeg får plass hos den høyskolen jg ønsker?! Søknaden min er sendt gjennom samordna opptakk , og ike lokalt.

Det er ingen som kan vite svar på dette. Du får vite om du kommer inn om et par dager.

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ingen som kan vite svar på dette. Du får vite om du kommer inn om et par dager.

Anonymous poster hash: b45be...ece

Takk, men hat jeg i det hele tatt sjanse når de tilbyr kun 15 studieplasser. Dt r tortur,dt md ventinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også helt latterlig spent. Tenker vi får svar tors eller fre (men håper så fort som mulig!) Hva har dere søkt på?

Anonymous poster hash: 56ce0...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, men hat jeg i det hele tatt sjanse når de tilbyr kun 15 studieplasser. Dt r tortur,dt md ventinga

Det er poenggrensa i år som avgjør, ikke antall studieplasser. var det 15 i fjor også da grensa var 44,3? Er det et studie med veldig mange søkere? Hva har poenggrensa vært de tidligere årene?

 

Når det er såpass få studieplasser kan det resultere i poengrenser som varierer ganske mye fra år til år, det er derfor ikke helt lett å forutsi om du kommer inn.

Anonymous poster hash: 814cb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til alle sammen, håper dere blir fornøyde :)



Anonymous poster hash: 814cb...d60
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...