Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan jeg spørre hvor du holder til? :)

innlandet/nord for oslo - vet ikke hvor mye jeg ønsker å gi av informasjon for å være ærlig. 

Tar universitetsfag på høyskole.

Anonymous poster hash: 7534f...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skjønner det :) Tenkte bare at om du holdt til i nærheten av Oslo, så kunne vi kanskje møttes eller noe. Nylig flyttet hit selv, og kjenner ikke så altfor mange her :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner det :) Tenkte bare at om du holdt til i nærheten av Oslo, så kunne vi kanskje møttes eller noe. Nylig flyttet hit selv, og kjenner ikke så altfor mange her :)

Det var veldig hyggelig av deg! Er det i orden at jeg tar kontakt med deg hvis jeg mot formodning skulle komme inn i Oslo? Jeg har bodd i Oslo og har et godt kontaktnett der, det er rett og slett første gang i livet mitt jeg har vært så alene som jeg er her. Ville gjerne blitt kjent med deg og forsøkt å hjelpe deg til å slippe å ende opp slik jeg har hatt det det siste året! Håper forsåvidt at du finner en bra gjeng i Oslo :)

Anonymous poster hash: 7534f...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må du gjerne gjøre :) Jeg har jo samboer og slektninger her, men vil jo gjerne finne meg andre venner også, hvis ikke er jeg redd skoleåret blir langt. Jeg håper det ordner deg for deg også, ingen fortjener å føle seg ensom og utelatt :)

Edit: i dag glemmer jeg å quote stadig vekk.. :P

Endret av _Tvillingjenta_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å forutse.

Jeg kom ikke inn på studiet jeg søkte i fjor, selv om jeg hadde 2 poeng mer enn grensen året før - det hadde blitt gjort en feil ved samme studie et annet sted i landet og søkermengden ble derfor mye større der jeg søkte. Det endte med at jeg lå 0,3 poeng under... i år har jeg 2 poeng ekstra, men tør altså ikke gamble på at jeg kommer inn etter det som skjedde i fjor.

 

Dette kommer altså helt an på hvilket studie du søker og hvor:) Hvis du ser av de siste 3-4 år at grensen har steget jevnt og ikke gått opp og ned som en karusell, så kan du mer eller mindre beregne hvorvidt du kommer inn. Hvis ikke er det bare å ta på seg ventebuksene :D

Med 0,7 mener jeg altså at jeg har 7 poeng mer enn poenggrensa i fjor, så jeg tror det går bra, men er kjempenervøs likevel! :P

 

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når tror dere det blir publisert? Blir helt gal :omg:

Jeg tror de legger ut svarene på fredag,altså den 17 juli . Jeg venter like spent og gruer meg samtidig selv om jeg ligger 1,1 over snittet siden høyskolen jeg drømer å få tilbyr kun 15 plasser.Jeg føler virkelig jeg begynner å bli meget psykologisk sliten av å vente,så jeg skjønner faktisk hvor slitsomt det er. Hvordan ligger når det gjelder å komme in?! Ligger du over snittet som høyskolen din krever ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror de legger ut svarene på fredag,altså den 17 juli . Jeg venter like spent og gruer meg samtidig selv om jeg ligger 1,1 over snittet siden høyskolen jeg drømer å få tilbyr kun 15 plasser.Jeg føler virkelig jeg begynner å bli meget psykologisk sliten av å vente,så jeg skjønner faktisk hvor slitsomt det er. Hvordan ligger når det gjelder å komme in?! Ligger du over snittet som høyskolen din krever ?

 

Jeg er helt utslitt. Har logget meg inn på samordna minst 10 ganger i dag. Jeg ligger 0,3 over snittet, men vet ikke hvor mye det hjelper når det er 40 studieplasser. Litt verre med deg da, BARE 15 plasser. Hmm :overrasket: Skulle ønske det bare ble publisert nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegligger 0,1 poeng UNDER fjordårets grense.. Det er så utrolig deprimerende, samtidig som jeg hååååper.. Snakket med opptakskontoret, og sist år etterfylte de helt ned til 1 poeng under grensen på hovedopptaket og derfor krysser jeg selvsagt alt jeg har - samtidig som jeg er så redd for å bli skuffa! Ikke sovet i natt.. Uff..

Anonymous poster hash: f8081...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Tenkte å bare henge meg på i denne tråden siden jeg er like spent som dere!

 

Forresten så har Samordna opptak siden egen side på facebook. De legger ut informasjon der med engang svaret er klart. Det har de gjort i alle årene! :)



Anonymous poster hash: a90a0...6a5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger 1,85 poeng over grensen til psykologi profesjon. Hvis jeg ikke kommer inn blir jeg knust. Hva har dere andre søkt, og hvor? :)



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger 1,85 poeng over grensen til psykologi profesjon. Hvis jeg ikke kommer inn blir jeg knust. Hva har dere andre søkt, og hvor? :)Anonymous poster hash: ce70e...a3b

Da burde du være ganske safe.. :) Spennende er det uansett! Hvor har du søkt? Har søkt Odontologi, Oslo.

Anonymous poster hash: f8081...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg sluttet å logge ut, og går heller bare inn å oppdaterer siden innimellom (mange ganger i timen :ler: )

Anonymous poster hash: 9b3d8...26f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger 2 poeng over fjorårets, men siden det også kun er 15 studieplasser her, føler jeg ikke det er noe betryggende 😕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er helt j@vlig. Enig med dere over at dette psykisk slitsomt. Det værste er alle følelsene som kommer når man tenker på å IKKE komme inn. Helt f up. 

 

Rettsvitenskap, Oslo, 0.3 poeng over. 



Anonymous poster hash: 04f18...83a
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sosionom, Oslo her

Anonymous poster hash: 56ce0...f24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kan man se siste oppdatering fra saksbehandler? Leser i gamle tråder for å finne ut av når svaret har kommet tidligere år, og ser at mange skriver om at siste oppdatering fra saksbehandler var i går osv. Hvor finner jeg det?

 

Tidligere datoer svaret har kommet:

2010: 17.juli
2011: 16.juli
2012: 17. juli
2013: 17. juli
2014: 16. juli
 
Kan dette være året svaret kommer 15. juli?  :icon_lol:

 



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper svaret kommer i morgen, så lei av å vente!!! 



Anonymous poster hash: 3b474...c53
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hvor kan man se siste oppdatering fra saksbehandler? Leser i gamle tråder for å finne ut av når svaret har kommet tidligere år, og ser at mange skriver om at siste oppdatering fra saksbehandler var i går osv. Hvor finner jeg det?

 

T

Anonymous poster hash: ce70e...a3b

 

Never mind, jeg fant det under "status". Jeg har ikke så mange venner som søker høyere utdanning i år, så har ingen å dele frustrasjonen og spenningen med.. Er greit å ha en gjeng med nervøse folk her inne :D

Anonymous poster hash: ce70e...a3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...