Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er inne i en slags transe hvor jeg bare har stengt ute hele greia. Har ventet på dette i årevis.... Hvis ikke jeg kommer inn går jeg i koma i ett år. :ler:  Forresten: min mor jobber ved en høyskole og hun har hørt rykter om at svarene kommer på fredag.... :plystre:



Anonymous poster hash: fa2c8...b31
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den siste oppdateringen fra saksbehandler betyr ikke nødvendigvis din søknad, men at de har vært inne og registrert noe generelt. Har stått at de har vært inne hver dag i juli i hvert fall, så det har nok dessverre ikke noe å si på når vi får svaret.. :/

Anonymous poster hash: 56ce0...f24

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i en slags transe hvor jeg bare har stengt ute hele greia. Har ventet på dette i årevis.... Hvis ikke jeg kommer inn går jeg i koma i ett år. :ler: Forresten: min mor jobber ved en høyskole og hun har hørt rykter om at svarene kommer på fredag.... :plystre:

Anonymous poster hash: fa2c8...b31

Fredag.... Og jeg som hadde håpet på i morgen!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en spenndende og gøy tråd! Denne må jeg følge :D

Jeg er sååå spent på om jeg kommer inn. Tenker på det hele tiden, jeg blir snart utmammet. Det verste er at jeg har drømt TRE ganger at jeg ikke har kommet inn på ønsket mitt. Jeg våkner svett og skjelven.... ååå jeg blir gal. Sjekker mange ganger til dagen inne på SO sine sider :D hihihi..
Jeg har kun lyst til 1 ting, og dermed er jeg ganske låst.. så hvis jeg ikke kommer inn der så tar jeg et friår.. det blir så kjipt. Jeg har søkt sykepleier ved UiS. Ifjor var grensa 3,6. Jeg har 4,2 i snitt. MEN problemet er at det er sååå mange som har søkt der i år, over 2000 har søkt, og det er kun 140 plasser. Snittet kommer til å fyke til værs. Tror ikke jeg kommer inn... :(  hva tenker dere?

Jaja, har ingen venner som skal studere ,så dere her inne blir mine venner i denne tiden med frykt og spennende venting :D Vi får holde oss oppdatert, sammen! :D 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag.... Og jeg som hadde håpet på i morgen!

 

Det er jo bare rykter, ingen som vet sikkert utenom de som jobber i samordna. Min vennninne har fått svar den 16 før.... :laugh:

Anonymous poster hash: fa2c8...b31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag.... Og jeg som hadde håpet på i morgen!

Nei :( Jeg vil ha svar nå!!

Anonymous poster hash: c4b56...519

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredag.... Og jeg som hadde håpet på i morgen!

Nei :( Jeg vil ha svar nå!!

Anonymous poster hash: c4b56...519

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IFJOR FIKK DE VITE DET 16.JULI :D ALTSÅ IMORGEN!! VI FÅR KRYSSE FINGRENE 



Anonymous poster hash: 22720...093
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ææææ klarer nesten ikke tenke på noe annet akkurat nå! Gru-gleder meg veldig til inntaket er klart, hååååååper det kommer imorra!! :):) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, dere aner bare ikke hvor slitsomt det er for meg å vente på svaret. Jeg klarer ike å ha normal hverdag. Tanken av at jeg ikke kommer inn,får meg virkelig til å ikke sove om natta. De psyker oss ut. Problemet jeg ligger ovet snittet på 1,3 ,men det r 48 søkere + skolen tilbyr kun 15 plasser. Det er skummelt å tenke på. Har dere B plan hvis dere ikke kommer inn?! Hva har dere eventuelt gjort hvis dere ikke får plass på den høyskolen dere vil ha?! Er det noen av dere som har tenkt å flytte til studentbolig?!Er det seint å søke student bolig?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min plan B er friår.... det sier litt om hvor viktig det er for meg å komme inn.. ååå jeg blir gaaaaal om jeg ikke får vite det imorgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger 2 poeng over fjorårets, men siden det også kun er 15 studieplasser her, føler jeg ikke det er noe betryggende 😕

Er det greit å spørre om hva du har søkt?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir helt ødelagt av å vente på svar. Jeg søkte på særskilt grunnlag fordi jeg var på Utøya, før Utøya hadde jeg gått 1 år på VGS, dvs at de to påfølgende årene samt det ekstra året jeg måtte ta for å ta opp fag er preget av dårlige karakterer. Dessuten skiftet jeg studieløp (fra drama til studiespes) og måtte derfor ta opp noen førsteårsfag i tillegg. 

 

Når jeg endelig kom meg på høgskole i fjor var jeg på bedringens vei og slo til med B på første termin og C på andre termin. Det står i stor kontrast til vitnemålet mitt fra VGS. Jeg sendte masse dokumentasjon, veldig utfyllende fra alle de instansene som var relevante og håper og krysser fingrene for at jeg kommer inn selv om jeg ligger under poenggrensa. 

 

Åååh! Bare håper svaret kommer snart så jeg kan begynne å planlegge høsten!



Anonymous poster hash: 887c9...e94
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har regnet litt på mitt førstevalg. Ant. Førstegangssøkere har økt med 31,65% fra i fjor.. Frykter derfor at snittet også blir betydelig høyere.. Enig med dere over her, vært helt merkelig i humøret de siste dagene - er så spent! Stakkars samboeren min.. Han har fått et par urettferdige kjerringsnaps på seg de siste dagene 😂😝

Anonymous poster hash: 56ce0...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det noen som vet hvilket klokkeslett det pleier å legges ut, eller er det bare når det er klart? jeg jobber i morgen fra kl. 16 og utover, og har ikke tilgang på nett :( Jeg blir knust hvis jeg ikke kommer inn på førstevalget



Anonymous poster hash: ce70e...a3b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært inne på SO 3-4 ganger i dag. Blir sikkert 10 ganger i morgen  :fnise:



Anonymous poster hash: 3b474...c53
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, ikke like sikker på å komme inn lenger...

 

så vil gjerne ha svar nå :)

 

50 plasser og 155 søkere. er 1.6 poeng over og studiet har økt 1.31% de siste to årene,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...