Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tror dere det er noe sjangs når man står som nr 11 i venteliste?



Anonymous poster hash: 4aa46...0a2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hva er snittet på psykologi profesjon? 

Anonymous poster hash: ddd0e...14b

 

Psykologi profesjon vår UiO ble på 64,8. Det har økt med hele 0,7. 

Anonymous poster hash: c418c...17c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere snittet på de ulike utdanningene?

Anonymous poster hash: 9380a...144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke inn på førstevalget, hadde 2.6 poeng over, men det økte med ca. 5 poeng :( Æsj.. Står på 7.plass, tror dere jeg kommer inn?

Har fått hybel på Ås, men kom inn i Tromsø, og har ikke søkt hybel der.. Har ikke råd til å betale leie to steder heller. Æsj, typisk min flaks!



Anonymous poster hash: 3abae...53d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirimi

Kom inn på sykepleie. Takker mest sannsynlig ja til plassen der! Vi kommer nok til å ha en den forelesninger sammen, hvor gammel er du og er du mann eller dame?

Anonymous poster hash: 41052...642

Har allerede takka ja jeg  :laugh: Tror nok vi kommer til å ha noe sammen ja, har hørt noe om det. Jente 21, du da? Send meg gjerne pm :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykepleie har dog et ganske lavt snitt, har det ikke? Ser det kun er 3,6 i Oslo.

Anonymous poster hash: 8e0d0...648

I Trondheim økte det til 49,9...

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva gjør man om man er på venteliste liksom? Jeg hadde to ønsker som jeg begge har veldig lyst til, så litt hipp som happ. Kom ikke inn på første, men andrevalget. Er nummer 6 på venteliste på førstevalget - når får man eventuelt svar om man rykker opp i køen? Og forsvinner du ut av køen om du takker ja til noe annet?

Du kan takke ja til venteliste og ja til tilbudet samtidig. Takker du ja til venteliste vil det tilbudet du har takket ja til falle bort DERSOM du kommer inn der du står på venteliste. Jeg er nr 6 på venteliste og det er 140 plasser.. Tror du jeg kommer inn? 

Anonymous poster hash: b45be...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tror dere det er noe sjangs når man står som nr 11 i venteliste?

Anonymous poster hash: 4aa46...0a2

 

 

Kommer helt an på hvor mange plasser det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt an på hvor mange plasser det er.

er 70 plasser, men tror desverre det ikke er noe sjangs når det også står Venteliste *) 

Anonymous poster hash: 4aa46...0a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mener ikke kvalifisert fordi du ikke hadde nok poeng? Eller søkte du med realkompetanse eller 23/5? Jeg søker etter 23/5 og er kjempenervøs :/

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 74a7a...b8d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13.

 

Du må bare holde på ventelisteplassen din og håpe på det beste, selv om du kanskje ikke var så heldig med nummeret ditt (de tar inn færre på den vanlige kvota enn nord-norsk kvote). men om du kommer inn så er det ikke sikkert det skjer før etter skolestart

Anonymous poster hash: 814cb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Du kan takke ja til venteliste og ja til tilbudet samtidig. Takker du ja til venteliste vil det tilbudet du har takket ja til falle bort DERSOM du kommer inn der du står på venteliste. Jeg er nr 6 på venteliste og det er 140 plasser.. Tror du jeg kommer inn? 

Anonymous poster hash: b45be...ece

 

Det kommer helt an på hvilket studium det er. juss (i tromsø i alle fall) tar ikke inn noen etter hovedopptaket, mens andre studier tar opp selv etter skolestart.

Anonymous poster hash: 814cb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kom inn på 1 .valget! noen som vet hvor man kan se hva snittet økte til i år? :-)



Anonymous poster hash: 99a78...139
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må bare holde på ventelisteplassen din og håpe på det beste, selv om du kanskje ikke var så heldig med nummeret ditt (de tar inn færre på den vanlige kvota enn nord-norsk kvote). men om du kommer inn så er det ikke sikkert det skjer før etter skolestart Anonymous poster hash: 814cb...d60

Har plass 19 UiO vår. Ville du heller tatt den venteplassen du var meg? Har hørt at verken UiT eller UiO ventelista beveger seg så mye da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har faktisk erfart før at ventelistene har rykket ned utrolig mye, så er det et studie med mange søkere kommer mange til å trekke seg. Mange fordi de kom inn på noe annet, eller kanskje ikke kan likevel. Så håper det synker KRAFTIG for min del. Gratulerer alle som kom inn på det de ønsker!!

Anonymous poster hash: 76518...975

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har plass 19 UiO vår. Ville du heller tatt den venteplassen du var meg? Har hørt at verken UiT eller UiO ventelista beveger seg så mye da.

Kan du ikke si ja til begge? Er nå det jeg ville gjort

Jeg går på UiT, og det var to stykker som kom inn på UiO vår langt ut i høstsemesteret vårt

Anonymous poster hash: 814cb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Psykologi profesjon vår UiO ble på 64,8. Det har økt med hele 0,7. 

Anonymous poster hash: c418c...17c

 

Hvordan finner du ut hvor mye snittet har økt med?

Anonymous poster hash: 99a78...139

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Trondheim økte det til 49,9...

Anonymous poster hash: 6cee2...6d4

oi, :o

Anonymous poster hash: 8e0d0...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke si ja til begge? Er nå det jeg ville gjortJeg går på UiT, og det var to stykker som kom inn på UiO vår langt ut i høstsemesteret vårt Anonymous poster hash: 814cb...d60

Visste ikke at det var mulig. Får gjøre det. Tusen takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...