Gå til innhold

Er så spent på svar


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

^Så ok ut i posten min, ble bare tull når limt inn!



Anonymous poster hash: 5db67...35a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kom inn på førstevalget mitt, men har mest lyst til å komme inn på tredje (ombestemte meg etter fristen :( ) Går det an å fikse på noen måte?



Anonymous poster hash: d83e4...80b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du kopierte og limte inn den, det hjalp veldig.



Anonymous poster hash: 3d64e...17a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Står ingenting i tabellen overhodet...

 

Kopierer hele like godt;

Pri Studium

kode Studiumnavn Saks

beh. Status Kvote/

gruppe Karak

ter

poeng Real

fags

poeng Andre

poeng Poeng

sum i

kvote Poeng

grense

i kvote 1 185 724 UiO Jus, høst UiO Venteliste *) ORDKV 46.3 1.0 8.0 55.3 60.6 2 185 615 UiO Allm. litt.vit. års. UiO Tilbud ORDKV 46.3 1.0 8.0 55.3 52.7 3 185 170 UiO Engelsk, års UiO Bortfaller pga. tilbud på høyere prioritet 4 185 238 UiO Statsvitenskap, års UiO Bortfaller pga. tilbud på høyere prioritet 5 185 604 UiO Medievitenskap, års UiO Bortfaller pga. tilbud på høyere prioritet 6 185 272 UiO Kunsthist, års UiO Bortfaller pga. tilbud på høyere prioritet

  *) Studiet blir trolig ikke etterfylt, men du kan fortsette å stå på venteliste hvis du ønsker det. ORDKV:

Ordinær kvote

 

 

(Fullstendig urelatert: hvem er det på bildet ditt?)

 

Anonymous poster hash: 5db67...35a

 

Hmm, da vet jeg ikke, sorry :/

 

Det er Alena Shishkova

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Kom inn på førstevalget mitt, men har mest lyst til å komme inn på tredje (ombestemte meg etter fristen :( ) Går det an å fikse på noen måte?

Anonymous poster hash: d83e4...80b

 

Bare hvis det studiet havner på resttorget

Anonymous poster hash: 814cb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bra du kopierte og limte inn den, det hjalp veldig.

Anonymous poster hash: 3d64e...17a

 

 

Hjalp veldig med kommentaren din, nyttig.

 

Formatet endret seg etter jeg trykket "post", ellers stod tabellen tydelig i posten.

Anonymous poster hash: 5db67...35a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har man sjanse til og komme inn når det er 30 studieplasser og man er på venteliste nr 22?

Anonymous poster hash: b42b6...004

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nr 110 på venteliste på sykepleien på HiOA.  :( Så utrolig kjedelig :( 



Anonymous poster hash: 5eb6d...fae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har kommet inn på audiograf i Trondheim :)?

Vet det var mer søkere enn antall studieplasser :P (Jeg starter 2 året)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har takket ja til studieplassen jeg fikk, men er veldig usikker på om jeg vil gå der. Jeg har ikke fått hybel, og det er helt på andre siden av landet enn der jeg bor. Hvis jeg ombestemmer meg etter svarfristen, og ikke vil gå der lenger, hva gjør jeg da?



Anonymous poster hash: 3abae...53d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble nr 110 på venteliste på sykepleien på HiOA. :( Så utrolig kjedelig :(

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Haha pluss på en til 0 så har du meg..

Anonymous poster hash: 3fc31...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Anonymbruker, hvordan gikk det med deg? Kjenner jeg er litt nysgjerrig på det :)

 

Gratulerer med Lovisenberg!

 

Jeg kom inn på 2.valget, studie her i byen jeg er i nå. Jeg ser på private alternativer i Oslo (Markehdshøyskolen, BI). Snittet her på førstevalget har gått opp 5,2 poeng på bare 2 år, mens jeg "bare" har karret meg opp 4 poeng. Er 0,5 poeng under grensa i år. Studiet her i byen er et veldig godt studie, bare stedet jeg som  kjent kvier meg for, så jeg tar noen dager med vurdering og så ser vi om jeg tar det likevel. Nå har jeg jo "blanke ark" til å bli kjent med en ny klasse og kanskje få en bedre hverdag, eller å reise tilbake til Oslo der "livet mitt" finnes og alle venner, gammeljobben etc. :)

 

Tror du kommer til å trives på Lovisenberg, har hørt om flere som har gått der og det får mye lovord!

Hilsen ensomme AB ; )

Anonymous poster hash: 7534f...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Gratulerer med Lovisenberg!

 

Jeg kom inn på 2.valget, studie her i byen jeg er i nå. Jeg ser på private alternativer i Oslo (Markehdshøyskolen, BI). Snittet her på førstevalget har gått opp 5,2 poeng på bare 2 år, mens jeg "bare" har karret meg opp 4 poeng. Er 0,5 poeng under grensa i år. Studiet her i byen er et veldig godt studie, bare stedet jeg som  kjent kvier meg for, så jeg tar noen dager med vurdering og så ser vi om jeg tar det likevel. Nå har jeg jo "blanke ark" til å bli kjent med en ny klasse og kanskje få en bedre hverdag, eller å reise tilbake til Oslo der "livet mitt" finnes og alle venner, gammeljobben etc. :)

 

Tror du kommer til å trives på Lovisenberg, har hørt om flere som har gått der og det får mye lovord!

Hilsen ensomme AB ; )

Anonymous poster hash: 7534f...7eb

 

Ikke for å demotivere deg eller noe -- og det kan hende jeg tar helt feil og ikke har snakket med de riktige folkene, men BI skal visst ha et ikke-eksisterende studiemiljø. Stor skole, store klasser, og alt det der. Det skal i følge kusina mi (og et par andre jeg har snakket med), være litt utfordrende å få kontakt med andre...

Igjen, det kan hende jeg har bomma helt, så hvis noen andre vet bedre, bare rett på meg!

Anonymous poster hash: d6502...d74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke for å demotivere deg eller noe -- og det kan hende jeg tar helt feil og ikke har snakket med de riktige folkene, men BI skal visst ha et ikke-eksisterende studiemiljø. Stor skole, store klasser, og alt det der. Det skal i følge kusina mi (og et par andre jeg har snakket med), være litt utfordrende å få kontakt med andre...

Igjen, det kan hende jeg har bomma helt, så hvis noen andre vet bedre, bare rett på meg!

Anonymous poster hash: d6502...d74

 

Hadde jeg gått på BI hadde ikke studiemiljøet vært så viktig:) I Oslo har jeg et veletablert kontaktnett, en hel drøss med gode eks-kollegaer (som kunne blitt kollegaer igjen), familie osv.

 

Jeg tror deg når du sier BI kan være vanskelig, det er vel en hel del som bare pendler dit, har familie/jobb ved siden av osv. - og det samme gjelder sikkert Markedshøyskolen, men jeg er ihvertfall ikke helt avhengig av å bli kjent med folk der. 

Takk for tilbakemelding :) Jeg skulle selvsagt ønske at jeg bare kunne reise til Oslo en gang i mnd eller uken og treffe venner og så dra hjem hit og trivdes greit - men det har jeg ikke råd til rett og slett. Får ta en skikkelig runde i tenkeboksen, jeg er jo en eldre student og har hatt samme vennekrets lenge, så det er kanskje bare særhet på gamle dager som gjør at jeg ikke passer inn i et (VELDIG) ungt studiemiljø.

Anonymous poster hash: 7534f...7eb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, kom inn på journalistikk på høgskolen i Oslo :)



Anonymous poster hash: 39d48...e32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha pluss på en til 0 så har du meg..

Anonymous poster hash: 3fc31...ecd

Er det virkelig godt over 1000 personer som står på venteliste til sykepleier HiOA?! Hva er poenggrensen egentlig?

Anonymous poster hash: f90a7...100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha pluss på en til 0 så har du meg..

Anonymous poster hash: 3fc31...ecd

 

Seriøst? :P visste ikke at de hadde så lange ventelister. Jeg trodde nr 375 var mye (står som nr 375 på et annet studie jeg søkte). 110 var kanskje ikke så ille da.. 

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det virkelig godt over 1000 personer som står på venteliste til sykepleier HiOA?! Hva er poenggrensen egentlig?

Anonymous poster hash: f90a7...100

Haha jepp! Grensen er på 45,5 på pilestredet, og 45 på kjeller

Anonymous poster hash: 3fc31...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :P visste ikke at de hadde så lange ventelister. Jeg trodde nr 375 var mye (står som nr 375 på et annet studie jeg søkte). 110 var kanskje ikke så ille da..

Anonymous poster hash: 5eb6d...fae

Jeg ligger faktisk på 1600 :P

Anonymous poster hash: 3fc31...ecd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...