Gå til innhold

BeKind i en 'prøveråbligravid berg og dalbane'


Gjest BeKind

Anbefalte innlegg

Hvis jeg ikke hadde eggløsning denne gangen, vil det da komme en ny eggløsning FØR en evt mens? :klo:

Uteblitt EL = uteblitt mens vell?

Så da vil jeg ikke få mensen før en ny eggløsning?

Noen som kan noe om dette? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahahahaha! Ikke lett å unngå forvirring :P

 

Mensen er en "følge" av EL kan man si ;) Eller rettere sagt en følge av ubefruktet egg etter EL :hoho: 

For alt jeg kan forstå så må du nødvendigvis ha EL for å få mensen, MEN, hva da med de som ikke får EL av seg selv? De har jo mensen eller?? 

 

Innviklet dette... Men jeg tror du vil ha EL før neste mens ja... Du har ikke fått TR enda da med andre ord? 

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle utdannet meg som gynekolog framfor førskolelærer innser jeg nå :opplyser: Innviklet dette :hoho:

Ingen TR på vei her.. Så jeg tenker jo at det må komme en EL før en evt ny runde med mensen, eller positiv test :ler:

Startet å teste EL i går, så vi får se.

I verste fall var eggløsningen i oktober så sen at den først kom i helga som var, og da bør jo TR komme innen 14 dager nå.

Så i mitt hodet bør altså enten mensen komme innen 14 dager fordi EL var veldig forsinket, eller så bør det komme en ny eggløsning.

Har legetime den 26 oktober, så får forhøre meg litt da, om verken EL eller mens har dukket opp :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:forvirret: Ja du kan godt avslutte med snurresmileyen for det her er jo ikke til å bli klok av :P

 

Jeg ville nok forhørt meg jeg og hvis du ikke har merket noe innen da. Evnt hørt om noen tester eller fått noe for å sette igang syklus :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har vært stille fra meg en stund nå.

Tittet litt innom av og til, men det er en tung sorg i familien vår nå, og alt har hendt på en gang.

Vi har etter bryllupet snakket litt om å flytte til Trondheim igjen, og tenkte å dra dit for å se på tomter etter bryllupsreisen.

Er i Trondheim, men noe leting etter tomt blir det ikke. Prøvinga gidder jeg heller ikke tenke på framover.

Mensen kom 5 dager forseint og kom dermed to dager før avreise.

Vi dro på bryllupsreise til Gran Canaria 16 oktober. Dagen før hjemreisen våknet vi av en telefon fra mamma som fortalte oss at bestevenninnen/forloveren min hadde tatt selvmord den natta.

Vi har vokst opp sammen og vært som søstre.

Da jeg var 13 år tok storebroren mitt livet sitt etter flere år med depresjoner, så jeg kjenner at dette er litt for mye å takle akkurat nå.

Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom hver dag, er sykemeldt og har reist hjem til mamma og pappa i Trondheim.

Mannen min har fire uker ferie og kommer hit i morgen. Det er begravelse på torsdag, og helt ærlig gleder jeg meg til den er over. Alt ble enklere etter broren min ble begravd, så jeg håper sorgen letter litt etter at vi har fått tatt avskjed.

Møtte henne sist i bryllupet vårt. Lå over hos henne natta før :hjerte: I bryllupet danset vi og lo mye hele kvelden. Forstår ikke hvorfor, og har kjent både sorg og sinne om hverandre.

Hun var der for meg hver dag etter at broren min tok selvmord og så hvor vanskelig det var for meg..

I går dro jeg og mamma sammen med moren hennes å så på henne. Hun var så fin og fredløs, og det var godt å få sagt det jeg ønsket til henne.

Mamman min og moren hennes har selv vokst opp sammen som bestevenner, så familiene våre er veldig nære. Hun vet ikke hvorfor hun valgte å ta livet sitt. Ingen av oss rundt har sett noen tegn til depresjon eller noe. Det gjør det ekstra tungt.

Vi snakket om alt, men noe har hun tydeligvis holdt inne.

Må komme meg gjennom begravelsen på torsdag.

Man må bare klare det. :hjerte: J :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg skal si :klem:

 

Det er helt forferdelig når slike ting skjer. Det blir bedre dag for dag, litt og litt. Jeg har selv opplevd selvmord i nærmeste familie og vet at det er et kjempesjokk både for kropp og sinn. Hvordan en person som er så langt nede at de tar selvmord tenker på slutten vil aldri vi som ikke har de tankene kunne vite :( 

 

Kjenner jeg blir litt sint for at det er blitt så mye for deg nå. Hvis du/dere skulle trenge det så finnes det kriseteam i hver kommune som skal bistå i slike situasjoner. De er kjempeflinke og det kan være godt å bare prate med noen som står helt utenfor men samtidig har kompetanse :) 

 

Ta vare på hverandre, det er vel noe av det viktigste. 

 

Kondolerer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hva jeg skal si. Vil bare gi deg en stor klem! Håper du har mennesker rundt deg som tar godt vare på deg i denne tiden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Nå kom tårene for deg altså :cry: For en grusom grusom beskjed å få.

Jeg har ikke opplevd lignende, men har mistet noen nære ganske brått. Og det er jo et skikkelig sjokk :( Må være fælt å ikke vite hvorfor hun tok det valget.

Slik jeg har skjønt det er det vanligst at de som tar sitt eget liv aldri har vist tegn til depresjon :(

Sender deg tusen klemmer. Forstår godt at du vil være hjemme med familien i disse tider :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal si :klem:

Det er helt forferdelig når slike ting skjer. Det blir bedre dag for dag, litt og litt. Jeg har selv opplevd selvmord i nærmeste familie og vet at det er et kjempesjokk både for kropp og sinn. Hvordan en person som er så langt nede at de tar selvmord tenker på slutten vil aldri vi som ikke har de tankene kunne vite :(

Kjenner jeg blir litt sint for at det er blitt så mye for deg nå. Hvis du/dere skulle trenge det så finnes det kriseteam i hver kommune som skal bistå i slike situasjoner. De er kjempeflinke og det kan være godt å bare prate med noen som står helt utenfor men samtidig har kompetanse :)

Ta vare på hverandre, det er vel noe av det viktigste.

Kondolerer :hjerte:

:klemmer: Tusen takk for gode ord LilleMy. Vanskelig å forstå hvorfor noen velger å ta sitt eget liv ja, men vi tar godt vare på hverandre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet heller ikke hva jeg skal si. Vil bare gi deg en stor klem! Håper du har mennesker rundt deg som tar godt vare på deg i denne tiden! :klem:

:klem: tusen takk juliane. Vi tar godt vare på hverandre :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre.. Håper du har folk rundt deg og at dere tar vare på hverandre. Klem til deg :klem:

:klem: takk for klem. Har en stor og nær familie her, og mange å støtte meg på :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff.. Nå kom tårene for deg altså :cry: For en grusom grusom beskjed å få.

Jeg har ikke opplevd lignende, men har mistet noen nære ganske brått. Og det er jo et skikkelig sjokk :( Må være fælt å ikke vite hvorfor hun tok det valget.

Slik jeg har skjønt det er det vanligst at de som tar sitt eget liv aldri har vist tegn til depresjon :(

Sender deg tusen klemmer. Forstår godt at du vil være hjemme med familien i disse tider :klemmer:

Helt uforståelig ja.. Glad jeg har familien rundt meg nå :hjerte: Tusen takk for klemmer :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begravelsen i dag var nydelig :hjerte: 

Akkurat nå føles sorgen litt lettere. Jeg kan ikke huske å ha grått så mye som jeg gjorde i dag, og tror jeg er litt tømt. Det verste nå er at jeg tenker på alt vi ikke får gjort sammen. Siden vi var små hadde vi alltid tenkt å være faddere for hverandres barn, og i dag gikk det opp for meg at hun aldri får treffe mine framtidige barn.. Så teit å tenke sånn egentlig, men det blir jo sånn. :sad: 

Jeg vet ikke hvordan det blir framover nå. Jeg kjenner det er veldig godt å være her i hjembyen med familie og venner, og det gjør mannen og. Tror faktisk vi kommer til å starte flytteprosessen om ikke så lenge. 

Kristiansand er fantastisk, men planen var alltid å flytte tilbake uansett, og nå innser vi begge at vi ønsker kjære og kjente litt nærmere :hjerte: 

Jeg har jobb her, om jeg ønsker, så på mandag tenker mannen å ringe litt rundt. 

 

Ellers så skjønner jeg fint lite av denne nye oppdateringen som har skjedd :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...