AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #161 Skrevet 23. juni 2015 Ifølge bmi, så er hun overvektig. Hun er ganske lav og vil tippe hun er over 70 kilo.Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Sjekket opp i påstanden din, og her tok du grundig feil! Hun er 173 cm... http://healthyceleb.com/amber-rose-height-weight-body-statistics/13843Her sier de også at hun veier 67 kg. Hvis vi sier hun veier 67 på dette bildet, har hun en bmi på 22.4... Dette bekrefter også det jeg har sagt her, som tydligvis noen er uenig i. HUN ER SLANK. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #162 Skrevet 23. juni 2015 Les innleggene mine om igjen, heller Det er du som bryter ut og skaper kaos, og ikke leser nøye på hva jeg skriver. Du trekker også dine egne konklusjoner på hva jeg mener uten at jeg har skrevet noe som ligner på det du skriver.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Ditto;)
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #163 Skrevet 23. juni 2015 Det er da mange som også har sagt at hun til venstre ikke har så mye former!! Hun har nesten ikke hofter, og pupper som ser kjøpt ut. Hun til høyre har timeglass, som er former. Ikke vri på mine ord.. Derfor kan det skape en illusjon om at hun ser større ut enn hun her. Ser du magen hennes? Den er flat..Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Jada,jada,jada,jada!...flere bilder her viser en ikke slank dame. La meg få mene det da....
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #164 Skrevet 23. juni 2015 Sjekket opp i påstanden din, og her tok du grundig feil! Hun er 173 cm... http://healthyceleb.com/amber-rose-height-weight-body-statistics/13843Her sier de også at hun veier 67 kg. Hvis vi sier hun veier 67 på dette bildet, har hun en bmi på 22.4... Dette bekrefter også det jeg har sagt her, som tydligvis noen er uenig i. HUN ER SLANK. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Hva skjedde med å ta utgangspunkt i dette bildet? På dette bildet er hun IKKE slank. Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #165 Skrevet 23. juni 2015 Jada,jada,jada,jada!...flere bilder her viser en ikke slank dame. La meg få mene det da.... Les linken, http://healthyceleb.com/amber-rose-height-weight-body-statistics/13843Her sier de hun er 173 cm, og 67 kg. Hun har en bmi på 22.4.. Jeg har sagt jeg tar utgangspunkt i hi, hvor hun er slankere enn andre bilder. HUSK: kroppen vår forandrer seg, går opp og ned i vekt på 5+ år Bare innse at du har tapt denne runden. Fakta på bordet til min fordel, her. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #166 Skrevet 23. juni 2015 Les linken, http://healthyceleb.com/amber-rose-height-weight-body-statistics/13843Her sier de hun er 173 cm, og 67 kg. Hun har en bmi på 22.4.. Jeg har sagt jeg tar utgangspunkt i hi, hvor hun er slankere enn andre bilder. HUSK: kroppen vår forandrer seg, går opp og ned i vekt på 5+ år Bare innse at du har tapt denne runden. Fakta på bordet til min fordel, her. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Bare å innse : DU vet ikke hva SLANK BETYR Anonymous poster hash: 7bb05...f47 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #167 Skrevet 23. juni 2015 Hva skjedde med å ta utgangspunkt i dette bildet? På dette bildet er hun IKKE slank. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 Så du mener at med en bmi på 22.4 ikke er slank? Jeg vet du bare er ute etter å provosere, så jeg skal slutte å svare på alle dine innlegg. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #168 Skrevet 23. juni 2015 Les linken, http://healthyceleb.com/amber-rose-height-weight-body-statistics/13843Her sier de hun er 173 cm, og 67 kg. Hun har en bmi på 22.4.. Jeg har sagt jeg tar utgangspunkt i hi, hvor hun er slankere enn andre bilder. HUSK: kroppen vår forandrer seg, går opp og ned i vekt på 5+ år Bare innse at du har tapt denne runden. Fakta på bordet til min fordel, her.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Du er veldig opptatt av å vinne ja! Så det er det alt handler om. Syns ikke dama er slank jeg, sånn er det bare. Lær deg at andre har et annerledes syn på ting en deg. Eller snakk med en som kan hjelpe deg hvis det tynger hverdagen din.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #169 Skrevet 23. juni 2015 Så du mener at med en bmi på 22.4 ikke er slank? Jeg vet du bare er ute etter å provosere, så jeg skal slutte å svare på alle dine innlegg. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Anonymous poster hash: 7bb05...f47
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #170 Skrevet 23. juni 2015 Problemet med denne tråden er at det ikke aksepteres at alle har forskjellige syn!
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #171 Skrevet 23. juni 2015 67 kilo er slank. Vi noterer. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #172 Skrevet 23. juni 2015 Du er veldig opptatt av å vinne ja! Så det er det alt handler om. Syns ikke dama er slank jeg, sånn er det bare. Lær deg at andre har et annerledes syn på ting en deg. Eller snakk med en som kan hjelpe deg hvis det tynger hverdagen din. Jeg er bare opptatt av at rett skal være rett!! Du/dere som bastant mener hun har noen kilo ekstra, ikke er slank, overvektig. Vel, 22.4 bmi og hun har ikke noen kg ekstra. Hadde hun ha hatt en skikkelig eplefasong, hadde det vært en annen sak. Uansett er ditt svar et typisk svar på noen som har tapt en diskusjon. Faktaene taler for seg selv Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #173 Skrevet 23. juni 2015 Problemet med denne tråden er at det ikke aksepteres at alle har forskjellige syn! Problemet med denne tråden er at enkelte folk ikke er flinke til å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger på bordet. Med en bmi på 22.4 på en timeglass fasong, er ikke dette en kvinne med noen kilo ekstra. Lurer på om jeg snakker med en umoden tenåring til tider. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #174 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Problemet med denne tråden er at enkelte folk ikke er flinke til å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger på bordet. Med en bmi på 22.4 på en timeglass fasong, er ikke dette en kvinne med noen kilo ekstra. Lurer på om jeg snakker med en umoden tenåring til tider.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Du svarer to ganger ja. Men saken er at på flere bilder så ser ikke dama slank ut. Feil vekt kan være oppgitt, kanskje hun veier nærmere 80kg og. Kan jo ikke stole på alt man leser. Og du som er så "informert" burde jo skjønne det at høyde og vekt ikke oppgir korrekt bmi. Mer som må legges til rette her. Men, men. Du får narre deg selv. Endret 23. juni 2015 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #175 Skrevet 23. juni 2015 Må man å være tynn/undervektig for å være slank, i følge deg da? Hun har flat mage, og former på de rette stedene.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Damer legger mest på seg på lår, rumpe og hofter. Ergo er hun chubby/overvektig. Hun er ikke feit. Men ifølge bmi er hun overvektig. Hadde vært sunnere for henne å gått ned 5 kilo. Men hvis hun trives med det, så får hun gjøre som hun vil.Anonymous poster hash: a22ee...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #176 Skrevet 23. juni 2015 Du svarer to ganger ja. Men saken er at på flere bilder så ser ikke dama slank ut. Feil vekt på være utgitt, kanskje hun veier nærmere 80kg og. Kan jo ikke stole på alt man leser. Og du som er så "informert" burde jo skjønne det at høyde og vekt ikke oppgir korrekt bmi. Mer som må legges til rette her. Men, men. Du får narre deg selv. De fleste i denne tråden tar utgangspunkt i bildet i hi. På den siden vises også en Amber Rose av samme størrelse som på dette bildet. Så, på dette bildet har hun en bmi på 22.4, med en vekt på 67. Andre sider sier hun veier 65. At hun veier mer på andre bilder, er revnende likegyldig. Igjen, ditt svar er typisk på en som ikke klarer å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger soleklart på bordet. Det var en annen som nevnte høy bmi, så da fant jeg det ut for den. Blir bare mer og mer sikker på at jeg snakker me ei umoden tenåring. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #177 Skrevet 23. juni 2015 Problemet med denne tråden er at enkelte folk ikke er flinke til å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger på bordet. Med en bmi på 22.4 på en timeglass fasong, er ikke dette en kvinne med noen kilo ekstra. Lurer på om jeg snakker med en umoden tenåring til tider.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Time-meg-glass her og pæreform meg der... Hun har fett på kroppen, samme hvor det ligger. Hadde ei dame hatt like mye fett som henne fordelt på kun magen hadde hun vært feit. Anonymous poster hash: a22ee...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #178 Skrevet 23. juni 2015 Damer legger mest på seg på lår, rumpe og hofter. Ergo er hun chubby/overvektig. Hun er ikke feit. Men ifølge bmi er hun overvektig. Hadde vært sunnere for henne å gått ned 5 kilo. Men hvis hun trives med det, så får hun gjøre som hun vil.Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Hun har en bmi på 22.4, og vekten fordelt på en timeglassfasong. Som jeg har nevnt før, 173 cm og 67 kg. Du kan jo ta å dobbeltsjekke om hun er overvektig Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #179 Skrevet 23. juni 2015 Time-meg-glass her og pæreform meg der... Hun har fett på kroppen, samme hvor det ligger. Hadde ei dame hatt like mye fett som henne fordelt på kun magen hadde hun vært feit.Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Ja, forskjellige kroppsfasonger.. Er du også en som er ute etter å provosere? Kanskje du er samme bruker som provoserte sist? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #180 Skrevet 23. juni 2015 De fleste i denne tråden tar utgangspunkt i bildet i hi. På den siden vises også en Amber Rose av samme størrelse som på dette bildet. Så, på dette bildet har hun en bmi på 22.4, med en vekt på 67. Andre sider sier hun veier 65. At hun veier mer på andre bilder, er revnende likegyldig. Igjen, ditt svar er typisk på en som ikke klarer å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger soleklart på bordet. Det var en annen som nevnte høy bmi, så da fant jeg det ut for den. Blir bare mer og mer sikker på at jeg snakker me ei umoden tenåring.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Det er du som ikke klarer å tape. JEG syns ikke dama er slank. Tvinger ikke andre til å mene det samme. Bilde ts viser, viser ikke så mye. Flere bilder i tråden her som viser noe av det motsatte. Men du skal selvsagt få leve i din boble. Men slutt å prakk dine meninger på andre. Du syns hun er slank. Flott! Jeg syns ikke det, uansett hvor hardt du prøver å motbevise. Så det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå