Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2015 #121 Skrevet 23. juni 2015 Helt enig! Ingen skal kalle hun til høyre for chubby, men hun ti venstre kan de si ikke er kvinnelig nok. Helt ærlig så er ikke hun til høyre slank, men fin for det. Det samme med hun til venstre, veltrent og slank! Så vi damer som ikke har så brede hofter er ikke kvinner nok? Takk for den da! Det er jo kombinasjonen av at hun har mer synlige muskler over hele kroppen enn 90% av herrebefolkningen i norge, og at hun ikke har hofter som gjør at folk syntes det nærmer seg mannekropp. Ikke det faktum alene at hun har smale hofter. Har sett mange smale ikke hardtrente damehofter i shorts og bikini og alle er jo feminini som pokker alikevel. Når man da trener bort allt fettet på skinka og atpåtil får bulende muskler på rumpa og rundt magen/hoftene så er det ikke til å stikke under en stol at det nærmer seg mannekropp? Det er på INGEN måte stygt eller ekkelt å se på. For all del...men veldig mange menn tror jeg foretrekker å klemme en myk kropp. Og det funker jo å trene og holde seg sund uten å nærme seg schwarzenegger også 1
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #122 Skrevet 23. juni 2015 Så vi damer som har former blir automatisk chubby, da? Takk for den da! Hun til høyre ER slank, og har former på de rette stedene. Veldig timeglass. De som sier de velger hun til venstre fordi da er det større sjanse for at hun er sporty med them, bullshit! Sporty (og late) damer finnes i alle fasonger Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Her er det mest akseptert å kritisere slanke damer. Nå om dagen så blir man kalt skjellet bare man er ganske slank, da er man ikke kvinnelig nok og sliter mest sannsynlig med spiseforst. Nei, hun til høyre er ikke slank, men hun er fin for det. Fikk du med deg at jeg skrev det? Så du mener at du må kalles slank for å defineres som fin fordi er du chubby så er du ikke fin? Joda, mange chubby fine jenter, men slanke er mange av dem ikke. Og joda, man kan være fast selv om man ikke er slank:) 1
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #123 Skrevet 23. juni 2015 Det er jo kombinasjonen av at hun har mer synlige muskler over hele kroppen enn 90% av herrebefolkningen i norge, og at hun ikke har hofter som gjør at folk syntes det nærmer seg mannekropp. Ikke det faktum alene at hun har smale hofter. Har sett mange smale ikke hardtrente damehofter i shorts og bikini og alle er jo feminini som pokker alikevel. Når man da trener bort allt fettet på skinka og atpåtil får bulende muskler på rumpa og rundt magen/hoftene så er det ikke til å stikke under en stol at det nærmer seg mannekropp? Det er på INGEN måte stygt eller ekkelt å se på. For all del...men veldig mange menn tror jeg foretrekker å klemme en myk kropp. Og det funker jo å trene og holde seg sund uten å nærme seg schwarzenegger også Der er jeg helt enig! Men hun til venstre er ikke så ille, enda. Har sett jenter på stranda med omtrent 0%fett. Greit, den var drøy for man kan ikke leve uten fett. Men la oss si at de var på det laveste som en dame kan ha. Skjønner at det kan bli for tynt, en mellomting er tingen Men det er blitt sånn at damer som har ekstra blir kalt slanke og de som er ganske slanke,ikke ganske tynne, men slanke får høre at de er for tynne. Det er ikke noe galt at man har ekstra på kroppen, mange kler det. Er det ikke det som bør aksepteres, jo, jeg har ekstra på kroppen, men er flott for det? Det er vel ikke galt å ha noe ekstra på kroppen, er det? Heller ikke å være ganske slank. Vi er forskjellige og kler forskjellige
hocane Skrevet 23. juni 2015 #124 Skrevet 23. juni 2015 Der er jeg helt enig! Men hun til venstre er ikke så ille, enda. Har sett jenter på stranda med omtrent 0%fett. Greit, den var drøy for man kan ikke leve uten fett. Men la oss si at de var på det laveste som en dame kan ha. Skjønner at det kan bli for tynt, en mellomting er tingen Men det er blitt sånn at damer som har ekstra blir kalt slanke og de som er ganske slanke,ikke ganske tynne, men slanke får høre at de er for tynne. Det er ikke noe galt at man har ekstra på kroppen, mange kler det. Er det ikke det som bør aksepteres, jo, jeg har ekstra på kroppen, men er flott for det? Det er vel ikke galt å ha noe ekstra på kroppen, er det? Heller ikke å være ganske slank. Vi er forskjellige og kler forskjellige Det jeg ikke forstår med deg er hvorfor du bryr deg så mye om hva andre mennesker mener om kvinnekropper? Gutter/menn har forskjellige preferanser. Det har de alltid hatt og det kommer de alltid til å ha, akkurat som jenter/damer har når de ser etter menn. Folk er forskjellige bare lev med det. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #125 Skrevet 23. juni 2015 Her er det mest akseptert å kritisere slanke damer. Nå om dagen så blir man kalt skjellet bare man er ganske slank, da er man ikke kvinnelig nok og sliter mest sannsynlig med spiseforst. Nei, hun til høyre er ikke slank, men hun er fin for det. Fikk du med deg at jeg skrev det? Så du mener at du må kalles slank for å defineres som fin fordi er du chubby så er du ikke fin? Joda, mange chubby fine jenter, men slanke er mange av dem ikke. Og joda, man kan være fast selv om man ikke er slank:) Det er omvendt. Det er VANLIGERE å kritisere overvektige, enn tynne. Hun til høyre er slank, men ikke tynn. Vesentlig forskjell. Hun til venstre er tynn. Lær deg definisjonene før du slenger med leppa og vrir ordene mine. Selvfølgelig er ikke chubby jenter slanke, de er chubby. Kan ikke være snak og chubby samtidig.. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #126 Skrevet 23. juni 2015 Merkelig hvordan alle gutta krever rumpe og hofte mens de selv gjør ingenting og har pondusmagen hengende og slengende snakker om guttekropp hos jenter. Er dere så perfekte selv? Pondusmagen kan dere gjøre ihvertfall gjøre noe med, men neida dere lar dere forfalle og krever ditt og datt hos jentene. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 1
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #127 Skrevet 23. juni 2015 Det er omvendt. Det er VANLIGERE å kritisere overvektige, enn tynne. Hun til høyre er slank, men ikke tynn. Vesentlig forskjell. Hun til venstre er tynn. Lær deg definisjonene før du slenger med leppa og vrir ordene mine. Selvfølgelig er ikke chubby jenter slanke, de er chubby. Kan ikke være snak og chubby samtidig.. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Lær deg begrepene selv du Hun til høyre er ikke slank, men fin for det 2
Gjest HarryDotter Skrevet 23. juni 2015 #128 Skrevet 23. juni 2015 Der er jeg helt enig! Men hun til venstre er ikke så ille, enda. Har sett jenter på stranda med omtrent 0%fett. Greit, den var drøy for man kan ikke leve uten fett. Men la oss si at de var på det laveste som en dame kan ha. Skjønner at det kan bli for tynt, en mellomting er tingen Men det er blitt sånn at damer som har ekstra blir kalt slanke og de som er ganske slanke,ikke ganske tynne, men slanke får høre at de er for tynne. Det er ikke noe galt at man har ekstra på kroppen, mange kler det. Er det ikke det som bør aksepteres, jo, jeg har ekstra på kroppen, men er flott for det? Det er vel ikke galt å ha noe ekstra på kroppen, er det? Heller ikke å være ganske slank. Vi er forskjellige og kler forskjellige Det skal litt til for meg personlig før en kvinnekropp blir avtennende. Liker både tynne kropper og de mer myke jeg De supertrente veldig stramme kroppene er estetisk veldig flotte å se på altså...men er litt deiligere å kose med en kropp med litt former syntes jeg da. Ville foretrukket hun til høyre selv...selv om ratioen rumpe/hofte er veldig stor på akkurat henne. (Se flere bilder av henne på google)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #129 Skrevet 23. juni 2015 Det er omvendt. Det er VANLIGERE å kritisere overvektige, enn tynne. Hun til høyre er slank, men ikke tynn. Vesentlig forskjell. Hun til venstre er tynn. Lær deg definisjonene før du slenger med leppa og vrir ordene mine. Selvfølgelig er ikke chubby jenter slanke, de er chubby. Kan ikke være snak og chubby samtidig.. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Hun til høyre er ikke slank, hun til høyre er alminnelig. Hun til venstre er ikke tynn, hun til venstre er slank. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #130 Skrevet 23. juni 2015 Lær deg begrepene selv du Hun til høyre er ikke slank, men fin for det Jeg vet begrepene, det vet tydligvis ikke du.. Hun til høyre er slank med timeglass fasong. Har ikke sagt noe om at de som ikke er slanke ikke er fine heller Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #131 Skrevet 23. juni 2015 Det jeg ikke forstår med deg er hvorfor du bryr deg så mye om hva andre mennesker mener om kvinnekropper? Gutter/menn har forskjellige preferanser. Det har de alltid hatt og det kommer de alltid til å ha, akkurat som jenter/damer har når de ser etter menn. Folk er forskjellige bare lev med det. Bryr meg ikke mer enn andre her inne. Les innleggene her inne. Ikke bare jeg som skriver. Alle har en mening og det er så vidt jeg vet lov. Ikke har jeg sagt at folk ikke liker forskjellig, har jeg? Les før du svarer. Jeg har lov til å mene at hun til høyre har ekstra på kroppen på lik linje som du mener at hun er slank? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #132 Skrevet 23. juni 2015 Hun til høyre er ikke slank, hun til høyre er alminnelig. Hun til venstre er ikke tynn, hun til venstre er slank. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 Les det jeg skrev til wintergirl. Du kan tydligvis heller ikke begrepene tynn/slank. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #133 Skrevet 23. juni 2015 Les det jeg skrev til wintergirl. Du kan tydligvis heller ikke begrepene tynn/slank. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Har lest og nå er det vel to som er uenig? Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #134 Skrevet 23. juni 2015 Har lest og nå er det vel to som er uenig? Anonymous poster hash: 7bb05...f47 Det er vel to som er uvitende. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #135 Skrevet 23. juni 2015 Jeg vet begrepene, det vet tydligvis ikke du.. Hun til høyre er slank med timeglass fasong. Har ikke sagt noe om at de som ikke er slanke ikke er fine heller Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Ja ja, men aksepter de som ikke ser på henne som slank da, men syns hun har litt ekstra. Du har dine begrep og jeg har mine. Har ikke kalt dama feit heller, så slapp av:) 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #136 Skrevet 23. juni 2015 Bare ved å se på henne kan man vite at hennes BMI er over. Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #137 Skrevet 23. juni 2015 Ja ja, men aksepter de som ikke ser på henne som slank da, men syns hun har litt ekstra. Du har dine begrep og jeg har mine. Har ikke kalt dama feit heller, så slapp av:) Hun har former, i motsetning til hun til venstre (ingen hofter, og silikonpupper). Derfor kan det se ut som om hun har litt ekstra. Hun har bare formene på de rette stedene Trenger ikke å være syltynn og lite former for å bli sett på som "slank". Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #138 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Det skal litt til for meg personlig før en kvinnekropp blir avtennende. Liker både tynne kropper og de mer myke jeg De supertrente veldig stramme kroppene er estetisk veldig flotte å se på altså...men er litt deiligere å kose med en kropp med litt former syntes jeg da. Ville foretrukket hun til høyre selv...selv om ratioen rumpe/hofte er veldig stor på akkurat henne. (Se flere bilder av henne på google) Flott er det Ville selv aldri trenet meg til å bli superhard. Min smak er også litt mykhet er finest At vi er forskjellige er bare fint:) Får jo høre av en her at jeg ikke skjønner at menn har forskjellige smak, men det tolkes som tolkes vil. Endret 23. juni 2015 av wintergirl
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #139 Skrevet 23. juni 2015 Begge. -Kvinne Anonymous poster hash: 3d699...361
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #140 Skrevet 23. juni 2015 Bare ved å se på henne kan man vite at hennes BMI er over. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 Over 20, under 25? Slutt å trolle rundt Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå