Gå til innhold

Hvilken dame har dere valgt, gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føtter, armer og mage. Min drømmekropp er Jessica Alba sin(før hun fikk barn) + større pupper.

Hvis du er seriøs nå har du seriøst et forskudd syn på kroppen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun til høyre, uten tvil. Hun til venstre er ikke feminin nok, pga. mangelen på hofter.

Er kvinne.

Anonymous poster hash: ae52e...d8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er seriøs nå har du seriøst et forskudd syn på kroppen...

Det har jeg absolutt ikke, og om jeg hadde orket å trene jevnlig hadde Jessica Albas kropp + pupper vært oppnåelig. Derfor er det min drømmekropp, fordi den er oppnåelig å få for meg og er det jeg synes er finest for _meg_.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg absolutt ikke, og om jeg hadde orket å trene jevnlig hadde Jessica Albas kropp + pupper vært oppnåelig. Derfor er det min drømmekropp, fordi den er oppnåelig å få for meg og er det jeg synes er finest for _meg_.

Selv om du har en idealkropp kan du ikke si at andre (slanke og fine) kropper er 5-10 kg for tunge

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den til høyre er kanskje en slank og fin kropp i Norge/vesten i dag for noen, men det er bare fordi vi alle blir større og større.

Det at folk mener hun til høyre har noen kilo for mye, noe jeg er jeg helt enig i, må de få lov til å mene uten at det skal bli noe hylekor.

En kropp som har 5-10 kg for mye har 5-10 kg for mye, og er dermed utenfor kategorien slank. Om den er fin er opp til øyet som ser. Jeg synes den er fin, men den til venstre er finere.

At noen skal fortelle andre at de har et forkvaklet syn på kroppen når de synes en kropp med for mange kilo har nettopp det, altså for mange kilo, er ikke en spade lenger en spade, men trolig mere lik et speil.......

Anonymous poster hash: a78a2...7c7

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Føtter, armer og mage. Min drømmekropp er Jessica Alba sin(før hun fikk barn) + større pupper. 

 

Du vet at folk har et merkelig syn på kropp når de mener at noen må slanke føttene sine. Dessverre er det ikke sånn at man kan punktslanke seg, og for øvrig trengte ikke damen på det høyre bildet å gå ned i det hele tatt. Jeg hadde valgt hun til høyre, er ikke så begeistret for denne fitnesstrenden hvor damer skal se så maskuline ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den til høyre er kanskje en slank og fin kropp i Norge/vesten i dag for noen, men det er bare fordi vi alle blir større og større.

Det at folk mener hun til høyre har noen kilo for mye, noe jeg er jeg helt enig i, må de få lov til å mene uten at det skal bli noe hylekor.

En kropp som har 5-10 kg for mye har 5-10 kg for mye, og er dermed utenfor kategorien slank. Om den er fin er opp til øyet som ser. Jeg synes den er fin, men den til venstre er finere.

At noen skal fortelle andre at de har et forkvaklet syn på kroppen når de synes en kropp med for mange kilo har nettopp det, altså for mange kilo, er ikke en spade lenger en spade, men trolig mere lik et speil.......

Anonymous poster hash: a78a2...7c7

5-10 kg rent fett er jævlig mye. Skulle dama til høyre gått ned 10 kg ville hun sett ut som et skjelett.

Hun har hofter ja, men det kan man ikke slanke vekk.

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes begge var fine på hver sin måte. Liker begge kroppene. Men hadde valgt hun til venstre pga håret. Og kanskje fordi jeg kunne pumpet henne for treningsmotivasjon :fnise: Ellers spiller det virkelig ingen rolle, men det blir litt sånn epler eller appelsiner.

 

Jeg er kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min syns hun til venstre og det syns faktisk jeg også. Er generelt ikke så begeistret for fitness kropper, men hun på bilde var akkurat innafor. Hun til høyre er ganske flott hun og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desidert hun til venstre, hun andre blir for tykk for min smak

Anonymous poster hash: c191b...ace

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart venstre, men en mellomting hadde vært å foretrekke. 



Anonymous poster hash: 794dd...e27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunhands

Jeg er kvinne, og jeg synes hun til høyre er perfekt. Ser absolutt flott ut hun til venstre også, men hvis jeg kunne valgt, ville jeg valgt å ha kropp som hun til høyre.

 

Hun har helt perfekt med former uten å være overvektig. Slikt må du ha gener for, i motsetning til å være tynn eller veltrent (som er enklere for de fleste av oss).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er seriøs nå har du seriøst et forskudd syn på kroppen...

Syns det høres ut som hun har et sundt forhold til kropp jeg. Hun til høyre er jo 5-10 kilo overvektig. Ingen problem for henne å kvitte seg med iallefall 5 kilo.:)

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5-10 kg rent fett er jævlig mye. Skulle dama til høyre gått ned 10 kg ville hun sett ut som et skjelett.

Hun har hofter ja, men det kan man ikke slanke vekk.

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

Hun har helt tydelig mye "spekk" utenpå kroppen. Ingen problem å gå ned 10 kilo. Hun hadde ikke blitt like fit engang som hun til venstre.

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Folk skal få lov å mene hva de vil, men dersom man seriøst mener at hun flotte damen til høyre er 10kilo OVERVEKTIG...DA er det ikke håp lenger for den kommende generasjon ungdom.

Hun til venstre har en fin og trent kropp ja...men det nærmer seg mannekropp. Hun til høyre er slank uten at bein,sener og muskler tyter frem. Hun har juicy rumpe...tynn midje og godt med pupper. Det er iallefall min type damekropp. Desutten føles det mye bedre å kjenne på en myk kropp kontra en stram hard trent kropp som hun til venstre har.

Skjønner nå godt at unge sliter med kroppsbildet sitt når dette her er standaren som er satt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har helt tydelig mye "spekk" utenpå kroppen. Ingen problem å gå ned 10 kilo. Hun hadde ikke blitt like fit engang som hun til venstre.Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Husk på at det sitter spiseforstyrrede mennesker her inne å leser hva dere skriver.

Anonymous poster hash: e8af2...e70

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åpenbart hun til venstre.



Anonymous poster hash: 7c5fb...ee9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at folk har et merkelig syn på kropp når de mener at noen må slanke føttene sine. Dessverre er det ikke sånn at man kan punktslanke seg, og for øvrig trengte ikke damen på det høyre bildet å gå ned i det hele tatt. Jeg hadde valgt hun til høyre, er ikke så begeistret for denne fitnesstrenden hvor damer skal se så maskuline ut.

Jeg mente selvfølgelig ben og ikke føtter, og jo visst er det mulig å punktslanke seg slik at bena blir slanke, men i tillegg til å få smalere ben får man også smalere kropp generelt som bonus. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...