Gå til innhold

Hvilken dame har dere valgt, gutter?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Merkelig hvordan alle gutta krever rumpe og hofte mens de selv gjør ingenting og har pondusmagen hengende og slengende snakker om guttekropp hos jenter. Er dere så perfekte selv? Pondusmagen kan dere gjøre ihvertfall gjøre noe med, men neida dere lar dere forfalle og krever ditt og datt hos jentene. 

Anonymous poster hash: 7bb05...f47

Alle gutter har ikke pondus nei, ikke alle gutter lar seg forfalle heller. På treningsstudio mitt er 90% av folka gutter, ganske mange av de. På stranda er det herskarer av veltrente gutter.

Så nei, ikke alle gutter er slik du tror. Holder du deg mye inne å spekulerer om hvordan ting er uten å gå ut i verden å se deg rundt for å se hvordan ting egentlig er?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg katten om hvordan hun ser ut til vanlig. Jeg baserer mine meninger om kroppene i hi.

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

Dama til høyre i bildet er fortsatt Amber Rose.;) Og hun er ikke tynn.

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Skrevet (endret)

Nå er ikke jeg hetero da, men synes hun til venstre hadde finest kropp :)

Endret av Andreas_B
  • Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Flott er det :) Ville selv aldri trenet meg til å bli superhard. Min smak er også litt mykhet er finest :) At vi er forskjellige er bare fint:)

Får jo høre av en her at jeg ikke skjønner at menn har forskjellige smak, men det tolkes som tolkes vil.

Hehe ja her på kg leses ikke hele setninger skjønner du. Det skummes igjennom og når man finner ett par ord man ikke liker, fyrer man løs ;)

Skrevet

Hun har former, i motsetning til hun til venstre (ingen hofter, og silikonpupper). Derfor kan det se ut som om hun har litt ekstra. Hun har bare formene på de rette stedene ;) Trenger ikke å være syltynn og lite former for å bli sett på som "slank".

Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2

Herre min! Så besatt du er av formene deres da. Former begge to, bare forskjellige str. Rakk ned på henne til venstre for at hun til høyre skal bli enda bedre, i dine øyne. Jeg personlig syns hun er litt stor, men har ikke sagt at hun ikke er fin for det. La andre få mene sitt. Har ikke sagt at hun et stygg eller noe heller,for da kunne jeg skjønt det.

• Liker 1
Skrevet

Hehe ja her på kg leses ikke hele setninger skjønner du. Det skummes igjennom og når man finner ett par ord man ikke liker, fyrer man løs ;)

Merker det. Jeg skrev ikke et ord om hva menn liker, men fikk servert at jeg bryr meg altfor mye om hva menn mener. Jeg skrev hva JEG syns;) Men, men...

AnonymBruker
Skrevet

Herre min! Så besatt du er av formene deres da. Former begge to, bare forskjellige str. Rakk ned på henne til venstre for at hun til høyre skal bli enda bedre, i dine øyne. Jeg personlig syns hun er litt stor, men har ikke sagt at hun ikke er fin for det. La andre få mene sitt. Har ikke sagt at hun et stygg eller noe heller,for da kunne jeg skjønt det.

Du leser jo ikke det jeg skriver i det hele tatt, er du dum, eller gjør du deg bare vrang??

Der er jo du som er besatt av kroppene? Jeg bare retter på deg. Jeg har ikke rakket ned på hun til venstre, har bare sagt at hun har en annen kroppsfasong enn hun til høyre, derfor kan hun til høyre virke større ut pga sine former. Vil ikke si det er så altfor mange kilo som skiller dem. Jeg har heller ikke sagt at du ikke har sagt hun er fin. Få det inn i hodet ditt...

AnonymBruker
Skrevet

Merker det. Jeg skrev ikke et ord om hva menn liker, men fikk servert at jeg bryr meg altfor mye om hva menn mener. Jeg skrev hva JEG syns;) Men, men...

Det skummes igjennom og når man finner ett par ord man ikke liker, fyrer man løs ;)

Det er nettopp det du gjør med mine innlegg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Du leser jo ikke det jeg skriver i det hele tatt, er du dum, eller gjør du deg bare vrang??

Der er jo du som er besatt av kroppene? Jeg bare retter på deg. Jeg har ikke rakket ned på hun til venstre, har bare sagt at hun har en annen kroppsfasong enn hun til høyre, derfor kan hun til høyre virke større ut pga sine former. Vil ikke si det er så altfor mange kilo som skiller dem. Jeg har heller ikke sagt at du ikke har sagt hun er fin. Få det inn i hodet ditt...

jises

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jises

Du kan jo slutte med trollinga de? Du kommer jo ikke med noe særlig konstruktivt heller..

Skrevet

Det skummes igjennom og når man finner ett par ord man ikke liker, fyrer man løs ;)

Det er nettopp det du gjør med mine innlegg ;)

Faktisk så er det du som har vridd og vrengt her. Jeg sa bare at jeg ikke syns at hun til høyre er slank. Så brøt helvete løs...!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo slutte med trollinga de? Du kommer jo ikke med noe særlig konstruktivt heller..

Nei for alt som motsier deg er jo trolling og ikke-konstruktivt.  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei for alt som motsier deg er jo trolling og ikke-konstruktivt.  :fnise:

Du er jo bare ute etter å provosere, ser ikke at du har kommet med noe konstruktivt til mine svar, annet enn svada?

Skrevet

I like måde. Du skrev at hun til høyre har former i motsetning til hun til venstre. Jeg er ikke mer besatt enn deg. Som sagt så skrev jeg at jeg ikke syns hun til høyre er slank. Flott at du syns det da.

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk så er det du som har vridd og vrengt her. Jeg sa bare at jeg ikke syns at hun til høyre er slank. Så brøt helvete løs...!

Les innleggene mine om igjen, heller ;) Det er du som bryter ut og skaper kaos, og ikke leser nøye på hva jeg skriver. Du trekker også dine egne konklusjoner på hva jeg mener uten at jeg har skrevet noe som ligner på det du skriver.

AnonymBruker
Skrevet

I like måde. Du skrev at hun til høyre har former i motsetning til hun til venstre. Jeg er ikke mer besatt enn deg. Som sagt så skrev jeg at jeg ikke syns hun til høyre er slank. Flott at du syns det da.

Det er da mange som også har sagt at hun til venstre ikke har så mye former!! Hun har nesten ikke hofter, og pupper som ser kjøpt ut. Hun til høyre har timeglass, som er former. Ikke vri på mine ord.. Derfor kan det skape en illusjon om at hun ser større ut enn hun her. Ser du magen hennes? Den er flat..

Gjest gjestvest
Skrevet

Personen til høyre er garantert ikke undervektig. Det er en liten mulighet for at hun er overvektig etter målinger fra BMI. Hun kan mye mulig være normalvektig. Noe hun garantert ikke kan karakteriseres som er slank

AnonymBruker
Skrevet

Personen til høyre er garantert ikke undervektig. Det er en liten mulighet for at hun er overvektig etter målinger fra BMI. Hun kan mye mulig være normalvektig. Noe hun garantert ikke kan karakteriseres som er slank.

Ifølge bmi, så er hun overvektig. Hun er ganske lav og vil tippe hun er over 70 kilo.

AnonymBruker
Skrevet

Personen til høyre er garantert ikke undervektig. Det er en liten mulighet for at hun er overvektig etter målinger fra BMI. Hun kan mye mulig være normalvektig. Noe hun garantert ikke kan karakteriseres som er slank

Må man å være tynn/undervektig for å være slank, i følge deg da? Hun har flat mage, og former på de rette stedene.

AnonymBruker
Skrevet

Ifølge bmi, så er hun overvektig. Hun er ganske lav og vil tippe hun er over 70 kilo.

Har sett andre bilder av hun, og der er det fullt mulig hun er overvektig der. På dette bilde er hun slankere, og jeg tar utgangspunkt i bildet som vist i hi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...