AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #181 Skrevet 23. juni 2015 Hun har en bmi på 22.4, og vekten fordelt på en timeglassfasong. Som jeg har nevnt før, 173 cm og 67 kg. Du kan jo ta å dobbeltsjekke om hun er overvektig Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Jeg driter i vekt, høyde, og alt annet. Jeg ser at det er mye underhudsfett på dama, så konklusjonen er at hun er overvektig. Hun må ha vært 67 kilo etter en hard diett. På "normale" dager tenker jeg hun ligget 5 kilo over dette. Hun ligger et hav i fettprosent over dama til venstre på bildet.Anonymous poster hash: a22ee...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #182 Skrevet 23. juni 2015 Det er du som ikke klarer å tape. JEG syns ikke dama er slank. Tvinger ikke andre til å mene det samme. Bilde ts viser, viser ikke så mye. Flere bilder i tråden her som viser noe av det motsatte. Men du skal selvsagt få leve i din boble. Men slutt å prakk dine meninger på andre. Du syns hun er slank. Flott! Jeg syns ikke det, uansett hvor hardt du prøver å motbevise. Så det. Ikke i dag nei, for i dag har jeg vunnet At DU ikke synes dama er slank, viser bare hvor forskrudd syn du har på kvinnekroppen, da hun har en bmi på 22.4 (SVART PÅ HVITT FAKTA) med den "perfekte" kroppsfasongen. Hun har flat mage. Bildet i hi viser mer enn nok, du. Du klarer bare ikke å innse at du har tapt, og kommer med diverse forsvarsangrep? Er vel heller du som lever i din egen boble, og vil prakke dine forskrudde meninger på andre. Så det (så). Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
Lizliz Skrevet 23. juni 2015 #183 Skrevet 23. juni 2015 De fleste i denne tråden tar utgangspunkt i bildet i hi. På den siden vises også en Amber Rose av samme størrelse som på dette bildet. Så, på dette bildet har hun en bmi på 22.4, med en vekt på 67. Andre sider sier hun veier 65. At hun veier mer på andre bilder, er revnende likegyldig. Igjen, ditt svar er typisk på en som ikke klarer å tape en diskusjon, selv om faktaene ligger soleklart på bordet. Det var en annen som nevnte høy bmi, så da fant jeg det ut for den. Blir bare mer og mer sikker på at jeg snakker me ei umoden tenåring.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Eneste som er fakta her er vel hvor høy hun er, mulig det er løyet på og, men det er jo litt vanskeligere å lyve om. At hun på et tidspunkt har oppgitt at dette er det hun veier, betyr ikke at det er fakta. Blir som å si at Victoria beckham ikke hadde silikon For noen år siden, siden hun aldri bekreftet at det var silikon Og sa hun var naturlig. Kjendiser lyver om alt mulig, og det er ikke bare kjendiser som lyver om vekten sin, det er vel allmennkjent at mange damer gjør dette Så nei, ikke noe fakta på bordet her. Det eneste som er fakta er at folk har forskjellig syn på hva som er tynn, slank, chubby, feit etc etc Noen ville sagt dette er tynn fordi hun har flat mage med en del fett på resten av kroppen ( heldig plassert) andre ville sagt dette var en litt fyldigere jente. Begge deler er like rett , ettersom dette faktisk ikke er fakta ditt og fakta datt. Dette er synsing. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #184 Skrevet 23. juni 2015 Ikke i dag nei, for i dag har jeg vunnet At DU ikke synes dama er slank, viser bare hvor forskrudd syn du har på kvinnekroppen, da hun har en bmi på 22.4 (SVART PÅ HVITT FAKTA) med den "perfekte" kroppsfasongen. Hun har flat mage. Bildet i hi viser mer enn nok, du. Du klarer bare ikke å innse at du har tapt, og kommer med diverse forsvarsangrep? Er vel heller du som lever i din egen boble, og vil prakke dine forskrudde meninger på andre. Så det (så).Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Har du en kropp som hun til høyre? Måtte jo være derfor du gidder å bruke en hel kveld på at hun ikke er overvektig, noe du ikke kan styre hva andre mener. Skjønner du ikke at folk har forskjellige preferanser på hva som er overvektig og ikke? Kan ta meg som et eksempel. Er 189 cm høy, med ei vekt på 96 kilo. Har ca lik fettprosent som hun på bildet til venstre. Men etter bmi så er jeg overvektig. Mens en som er like høy som meg og utrent, og veier like mye som meg er feit. Skjønner du forskjellen?Anonymous poster hash: a22ee...4e8 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #185 Skrevet 23. juni 2015 Ikke i dag nei, for i dag har jeg vunnet At DU ikke synes dama er slank, viser bare hvor forskrudd syn du har på kvinnekroppen, da hun har en bmi på 22.4 (SVART PÅ HVITT FAKTA) med den "perfekte" kroppsfasongen. Hun har flat mage. Bildet i hi viser mer enn nok, du. Du klarer bare ikke å innse at du har tapt, og kommer med diverse forsvarsangrep? Er vel heller du som lever i din egen boble, og vil prakke dine forskrudde meninger på andre. Så det (så). Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 På linken du har funnet som er ny har hun slanket seg, ja. Det står overalt på nettet at hun har slanket seg, HALLO. Men på bildet i HI har hun fett. Hun er IKKE slank. Du ser store LÅR og tykke ARMER. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #186 Skrevet 23. juni 2015 På linken du har funnet som er ny har hun slanket seg, ja. Det står overalt på nettet at hun har slanket seg, HALLO. Men på bildet i HI har hun fett. Hun er IKKE slank. Du ser store LÅR og tykke ARMER.Anonymous poster hash: 7bb05...f47 👍Anonymous poster hash: a22ee...4e8
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #187 Skrevet 23. juni 2015 Eneste som er fakta her er vel hvor høy hun er, mulig det er løyet på og, men det er jo litt vanskeligere å lyve om. At hun på et tidspunkt har oppgitt at dette er det hun veier, betyr ikke at det er fakta. Blir som å si at Victoria beckham ikke hadde silikon For noen år siden, siden hun aldri bekreftet at det var silikon Og sa hun var naturlig. Kjendiser lyver om alt mulig, og det er ikke bare kjendiser som lyver om vekten sin, det er vel allmennkjent at mange damer gjør dette Så nei, ikke noe fakta på bordet her. Det eneste som er fakta er at folk har forskjellig syn på hva som er tynn, slank, chubby, feit etc etc Noen ville sagt dette er tynn fordi hun har flat mage med en del fett på resten av kroppen ( heldig plassert) andre ville sagt dette var en litt fyldigere jente. Begge deler er like rett , ettersom dette faktisk ikke er fakta ditt og fakta datt. Dette er synsing. Da hun va slankere, som på dette bildet, er det fullt mulig det er dette hun veier, kanskje +/-5 kg. Hun har uansett en sunn bmi. At hun har gått opp (og ned) i vekt i løpet av årene er det ingen tvil om, men det er dette bildet som vist i hi det er tatt utgangspunkt i. Høyden kan man si er relativt sikkert. et par cm har ikke noe å si heller. Tar man utgangspunkt i opplysninger som er gitt, og øyemål, ser man at denne dama ikke er overvektig, eller har noen kilo for mye. Hun er normal/slank. Ikke tynn. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #188 Skrevet 23. juni 2015 Ikke i dag nei, for i dag har jeg vunnet At DU ikke synes dama er slank, viser bare hvor forskrudd syn du har på kvinnekroppen, da hun har en bmi på 22.4 (SVART PÅ HVITT FAKTA) med den "perfekte" kroppsfasongen. Hun har flat mage. Bildet i hi viser mer enn nok, du. Du klarer bare ikke å innse at du har tapt, og kommer med diverse forsvarsangrep? Er vel heller du som lever i din egen boble, og vil prakke dine forskrudde meninger på andre. Så det (så).Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Du er ikke helt sann. Og den bmi'n kan du putte midt i. Du kan tydelig ikke en dritt om bmi. Men deg om det. Du påstår at jeg har forskrudde meninger/syn på kvinnekroppen bare fordi jeg ikke syns hun er slank. Du er forskrudd hele du. Jeg har ikke sagt noe av det til deg, før nå. Nå syns jeg hele du er teit som ikke tåler at andre har andre meninger enn dine. Jeg prakker Ikke, du gjør. Jeg skjønner at du syns dine ting og det et ikke problemet, sånn egentlig. Men når du tyr til personangrep fordi jeg mener noe annet så blir det bare for dumt. Det her handlet ikke om å vinne. Så nei, du har ikke vunnet en j... dritt! Skaff deg litt verdighet! 1
tdm900 Skrevet 23. juni 2015 #189 Skrevet 23. juni 2015 Hun til høyre, den andre har alt for gutteaktig kropp som ikke tiltaler meg Men det er å dømme ut fra kroppen! 1
metempsychosis Skrevet 23. juni 2015 #190 Skrevet 23. juni 2015 Foretrekker kvinnen til venstre, men så liker jeg veldefinert muskulatur. Og for å ha det sagt, frøken Amber Rose kvalifiseres ikke (i min bok) som overvektig. Uansett bilde. Frøkenen til venstre er ikke det jeg vil definere som maskulin, eller utmagret. MVH, heterofil kvinne 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #191 Skrevet 23. juni 2015 Da hun va slankere, som på dette bildet, er det fullt mulig det er dette hun veier, kanskje +/-5 kg. Hun har uansett en sunn bmi. At hun har gått opp (og ned) i vekt i løpet av årene er det ingen tvil om, men det er dette bildet som vist i hi det er tatt utgangspunkt i. Høyden kan man si er relativt sikkert. et par cm har ikke noe å si heller. Tar man utgangspunkt i opplysninger som er gitt, og øyemål, ser man at denne dama ikke er overvektig, eller har noen kilo for mye. Hun er normal/slank. Ikke tynn. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 hæ? normal/slank? Så normal og slank er samme ting for deg nå? Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #192 Skrevet 23. juni 2015 Har du en kropp som hun til høyre? Måtte jo være derfor du gidder å bruke en hel kveld på at hun ikke er overvektig, noe du ikke kan styre hva andre mener. Skjønner du ikke at folk har forskjellige preferanser på hva som er overvektig og ikke? Kan ta meg som et eksempel. Er 189 cm høy, med ei vekt på 96 kilo. Har ca lik fettprosent som hun på bildet til venstre. Men etter bmi så er jeg overvektig. Mens en som er like høy som meg og utrent, og veier like mye som meg er feit. Skjønner du forskjellen?Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Er så heldig og har en kropp lik henne til høyre ja wintergirl har samme kroppsfasong som hun til venstre, vil jeg tippe. Hvorfor skulle dette ha noen betydning? Jeg har også funnet fakta på at hun har en bmi på 22.4, noe som IKKE er overvektig på noen som helst måte. Vil også tippe du er en mann, og bærer dine kilo annerledes enn ei kvinne med timeglass. Tror også du er denne andre brukeren som likte å provosere, derfor skal jeg slutte å mate trollet fra nå av Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #193 Skrevet 23. juni 2015 Er så heldig og har en kropp lik henne til høyre ja wintergirl har samme kroppsfasong som hun til venstre, vil jeg tippe. Hvorfor skulle dette ha noen betydning? Jeg har også funnet fakta på at hun har en bmi på 22.4, noe som IKKE er overvektig på noen som helst måte. Vil også tippe du er en mann, og bærer dine kilo annerledes enn ei kvinne med timeglass. Tror også du er denne andre brukeren som likte å provosere, derfor skal jeg slutte å mate trollet fra nå av Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Vi skjønte det for lenge siden, at du har kroppen til henne til høyre. At dette var personlig. Du har jo vært som gal her. Og du vil være SLANK. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 3
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #194 Skrevet 23. juni 2015 Er så heldig og har en kropp lik henne til høyre ja wintergirl har samme kroppsfasong som hun til venstre, vil jeg tippe. Hvorfor skulle dette ha noen betydning? Jeg har også funnet fakta på at hun har en bmi på 22.4, noe som IKKE er overvektig på noen som helst måte. Vil også tippe du er en mann, og bærer dine kilo annerledes enn ei kvinne med timeglass. Tror også du er denne andre brukeren som likte å provosere, derfor skal jeg slutte å mate trollet fra nå av Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Jeg er 156 og veier 47 kg, men er ikke som hun til venstre. Har faktisk litt mer lår og litt mer på hoftene. Det den lave vekta til tross, men så trener ikke jeg like mye. Så nei, har ikke kroppen til henne til venstre. Noen mener jeg ee tynn, andre mener jeg er slank. Ikke har jeg som mål å bli fitness heller:)
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #195 Skrevet 23. juni 2015 Du er ikke helt sann. Og den bmi'n kan du putte midt i. Du kan tydelig ikke en dritt om bmi. Men deg om det. Du påstår at jeg har forskrudde meninger/syn på kvinnekroppen bare fordi jeg ikke syns hun er slank. Du er forskrudd hele du. Jeg har ikke sagt noe av det til deg, før nå. Nå syns jeg hele du er teit som ikke tåler at andre har andre meninger enn dine. Jeg prakker Ikke, du gjør. Jeg skjønner at du syns dine ting og det et ikke problemet, sånn egentlig. Men når du tyr til personangrep fordi jeg mener noe annet så blir det bare for dumt. Det her handlet ikke om å vinne. Så nei, du har ikke vunnet en j... dritt! Skaff deg litt verdighet! Med en bmi så lav som 22.4, kan hun ikke kategoriseres som overvektig. Bmi er bare en indikator, det er jeg fullt klar over. Med øyemål ser man hun ikke er overvektig, men formfull (og slank). Ja, da du har forskrudde meninger da du sier hun veier noen kilo for mye, når hun har en LAV bmi. 5 kg+ og hun er fortsatt normalvektig. Der er jo du som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg, og lukker øynene og ørene da fakta blir lagt på bordet. Du har jo holdt på med en del personangrep (også lenge før jeg eventuelt har gjort det), så skjønner ikke hvorfor du sier dette. Si meg, hvor gammel er du? Er du ung (og dum) er du til dels unnskyldt. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #196 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er 156 og veier 47 kg, men er ikke som hun til venstre. Har faktisk litt mer lår og litt mer på hoftene. Det den lave vekta til tross, men så trener ikke jeg like mye. Så nei, har ikke kroppen til henne til venstre. Noen mener jeg ee tynn, andre mener jeg er slank. Ikke har jeg som mål å bli fitness heller:) Bmi på 19, ja. Da er du tynn, nesten undervektig. Og det var akkurat DET jeg ville frem til. Du er "team venstre", og er ca. like tynn som hun. Jeg svarer for hun til høyre, og har samme kroppsfasong som hun, så hvorfor skulle det ha noe å si om jeg har hennes kroppsfasong, i forhold til deg? Nei, dette er ikke et spørsmål til deg, wintergirl. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #197 Skrevet 23. juni 2015 Med en bmi så lav som 22.4, kan hun ikke kategoriseres som overvektig. Bmi er bare en indikator, det er jeg fullt klar over. Med øyemål ser man hun ikke er overvektig, men formfull (og slank). Ja, da du har forskrudde meninger da du sier hun veier noen kilo for mye, når hun har en LAV bmi. 5 kg+ og hun er fortsatt normalvektig. Der er jo du som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg, og lukker øynene og ørene da fakta blir lagt på bordet. Du har jo holdt på med en del personangrep (også lenge før jeg eventuelt har gjort det), så skjønner ikke hvorfor du sier dette. Si meg, hvor gammel er du? Er du ung (og dum) er du til dels unnskyldt. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Jeg syns ikke hun er slank, som flere andre her. Jeg har ikke sagt i mot deg, men sagt i mot at du prakker dine meninger på meg. Forresten! Du D R A R DINE meninger nedover halse på meg og flere her inne. Nå er det nok. Ikke mer personangrep. Det er så lavmål som det bare kan få blitt. Hun er ikke slank! Ikke i mine øyne. Get over it! 3
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #198 Skrevet 23. juni 2015 Med en bmi så lav som 22.4, kan hun ikke kategoriseres som overvektig. Bmi er bare en indikator, det er jeg fullt klar over. Med øyemål ser man hun ikke er overvektig, men formfull (og slank). Ja, da du har forskrudde meninger da du sier hun veier noen kilo for mye, når hun har en LAV bmi. 5 kg+ og hun er fortsatt normalvektig. Der er jo du som ikke tåler at andre har andre meninger enn deg, og lukker øynene og ørene da fakta blir lagt på bordet. Du har jo holdt på med en del personangrep (også lenge før jeg eventuelt har gjort det), så skjønner ikke hvorfor du sier dette. Si meg, hvor gammel er du? Er du ung (og dum) er du til dels unnskyldt. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Herregud. Det er ikke DITT bilde som ligger der til høyre. Hvorfor oppfører du deg som om det er det. Dette er så merkelig. Unormalt. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #199 Skrevet 23. juni 2015 Bmi på 19, ja. Da er du tynn, nesten undervektig. Og det var akkurat DET jeg ville frem til. Du er "team venstre", og er ca. like tynn som hun. Jeg svarer for hun til høyre, og har samme kroppsfasong som hun, så hvorfor skulle det ha noe å si om jeg har hennes kroppsfasong, i forhold til deg? Nei, dette er ikke et spørsmål til deg, wintergirl.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Du har ikke sett meg så det kan ikke du svare på. En ting er at jeg kanskje er tynn, men fitness er jeg ikke. Skal lite til før jeg får stor rumpe og fyldige lår. Da jeg veide 52 kg så sa legen min at jeg var LITT slank. Selv om bmi kanskje var innafor så var ikke jeg veldig slank. Det er ikke mye som skal til se.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #200 Skrevet 23. juni 2015 Jeg syns ikke hun er slank, som flere andre her. Jeg har ikke sagt i mot deg, men sagt i mot at du prakker dine meninger på meg. Forresten! Du D R A R DINE meninger nedover halse på meg og flere her inne. Nå er det nok. Ikke mer personangrep. Det er så lavmål som det bare kan få blitt. Hun er ikke slank! Ikke i mine øyne. Get over it! Men at hun har en bmi på 22.4, velger du glatt å overse? Du har kommet med en haug av personangrep jo, og dette (som nevnt før). Hvor gammel sa du du var, nå igjen? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå