AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #201 Skrevet 23. juni 2015 Overse trollet. Hun nekter å innse at den BMI-en er etter dagens slanking. Ikke HI bildet. Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #202 Skrevet 23. juni 2015 Du har ikke sett meg så det kan ikke du svare på. En ting er at jeg kanskje er tynn, men fitness er jeg ikke. Skal lite til før jeg får stor rumpe og fyldige lår. Da jeg veide 52 kg så sa legen min at jeg var LITT slank. Selv om bmi kanskje var innafor så var ikke jeg veldig slank. Det er ikke mye som skal til se. Er du virkelig så dum? Det var en som lurte på om jeg hadde samme kroppsfasong som hun til høyre, hvor jeg sa ja, og lurte på hvilken betydning det hadde da du er "team venstre", og ca. samme kropp som hun. Altså tynn/lik kroppsfasong som hun. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
metempsychosis Skrevet 23. juni 2015 #203 Skrevet 23. juni 2015 Bmi på 19, ja. Da er du tynn, nesten undervektig. Og det var akkurat DET jeg ville frem til. Du er "team venstre", og er ca. like tynn som hun. Jeg svarer for hun til høyre, og har samme kroppsfasong som hun, så hvorfor skulle det ha noe å si om jeg har hennes kroppsfasong, i forhold til deg? Nei, dette er ikke et spørsmål til deg, wintergirl. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Jeg veier selv 46 kg med en høyde på 155 cm, og ligner mer på kvinnen til høyre en den til venstre. Det blir for dumt å trekke slike slutninger etter å ha sett et tall. 1
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #204 Skrevet 23. juni 2015 Er du virkelig så dum? Det var en som lurte på om jeg hadde samme kroppsfasong som hun til høyre, hvor jeg sa ja, og lurte på hvilken betydning det hadde da du er "team venstre", og ca. samme kropp som hun. Altså tynn/lik kroppsfasong som hun.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Dum i lige måde sier jeg bare. Se på hun som svarer under deg.
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #205 Skrevet 23. juni 2015 Jeg veier selv 46 kg med en høyde på 155 cm, og ligner mer på kvinnen til høyre en den til venstre. Det blir for dumt å trekke slike slutninger etter å ha sett et tall. -2.5 kg og hun er betegnet som undervektig, ser man blindt på bmi. Det var uansett ikke mitt poeng da jeg skrev innlegget... Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #206 Skrevet 23. juni 2015 Dum i lige måde sier jeg bare. Se på hun som svarer under deg. Dum som et brød jeg, vet du Like barn leker best? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #207 Skrevet 23. juni 2015 (endret) Men at hun har en bmi på 22.4, velger du glatt å overse? Du har kommet med en haug av personangrep jo, og dette (som nevnt før). Hvor gammel sa du du var, nå igjen? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 pfff... bmi er nok høyere i virkeligheten skal du se. Alderen min er voksen. Sånn er det! Endret 23. juni 2015 av wintergirl
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #208 Skrevet 23. juni 2015 Dum som et brød jeg, vet du Like barn leker best? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Ja,ja.....
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #210 Skrevet 23. juni 2015 Overse trollet. Hun nekter å innse at den BMI-en er etter dagens slanking. Ikke HI bildet. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 True, true
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #211 Skrevet 23. juni 2015 pfff... bmi er nok høyere i virkeligheten skal du se. Alderen min er voksen. Sånn et det! Du kan jo gå på døra hennes og spørre om det virkelig er sant at hun har en bmi på 22.4? Hvor voksen da, akkurat fått "sengelappen" eller no? Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #212 Skrevet 23. juni 2015 Ja,ja..... Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
metempsychosis Skrevet 23. juni 2015 #213 Skrevet 23. juni 2015 (endret) -2.5 kg og hun er betegnet som undervektig, ser man blindt på bmi. Det var uansett ikke mitt poeng da jeg skrev innlegget... Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Ditt poeng, hvis jeg har forstått riktig, var at hun hadde "samme" kropp som kvinnen til venstre. Og det er likefullt en usannhet, hvis man bare tar stand i et tall. Edit. Jeg har selv hatt en BMI på 22, og da var jeg gravid i åttende måned. Amber Rose derimot er slank med en BMI på 22.3, og der ser vi vel godt at tall kan være ganske så villedende. Endret 23. juni 2015 av metempsychosis
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #214 Skrevet 23. juni 2015 Ditt poeng, hvis jeg har forstått riktig, var at hun hadde "samme" kropp som kvinnen til venstre. Og det er likefullt en usannhet, hvis man bare tar stand i et tall. At hun var tynn, ja, slik som hun på venstre. Eller en tilnærmet lik kropp. Dette ble antatt da noen sa til meg (om du i det hele tatt gidder å lese på hvorfor jeg skrev dette...) at jeg sikkert hadde samme kropp som hun til høyre, hvor jeg sa ja. Jeg spurte da hvilken betydning det skulle ha, da wintergirl har ca. samme kropp som hun til venstre? Hun har selv sagt tidligere hun er tynn, før jeg skrev dette. Dette var da virkelig vanskelig for noen å forstå. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
metempsychosis Skrevet 23. juni 2015 #215 Skrevet 23. juni 2015 At hun var tynn, ja, slik som hun på venstre. Eller en tilnærmet lik kropp. Dette ble antatt da noen sa til meg (om du i det hele tatt gidder å lese på hvorfor jeg skrev dette...) at jeg sikkert hadde samme kropp som hun til høyre, hvor jeg sa ja. Jeg spurte da hvilken betydning det skulle ha, da wintergirl har ca. samme kropp som hun til venstre? Hun har selv sagt tidligere hun er tynn, før jeg skrev dette. Dette var da virkelig vanskelig for noen å forstå. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Hva er vanskelig å forstå? Er det slik at man bare kan ha preferanser i forhold til egen kropp? Eller er det faktumet at noen mener at Amber Rose ikke er slank som opprører deg? 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #216 Skrevet 23. juni 2015 Ditt poeng, hvis jeg har forstått riktig, var at hun hadde "samme" kropp som kvinnen til venstre. Og det er likefullt en usannhet, hvis man bare tar stand i et tall. Edit. Jeg har selv hatt en BMI på 22, og da var jeg gravid i åttende måned. Amber Rose derimot er slank med en BMI på 22.3, og der ser vi vel godt at tall kan være ganske så villedende. Så må du huske på at alle har forskjellige kroppsfasonger, og bærer kiloene ulikt. Du var gravid med den bmi'en, og kan ikke sammenlignes... Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #217 Skrevet 23. juni 2015 Hva er vanskelig å forstå? Er det slik at man bare kan ha preferanser i forhold til egen kropp? Eller er det faktumet at noen mener at Amber Rose ikke er slank som opprører deg? At wintergirl har ca. samme kropp som venstre, og jeg til høyre. Jeg spurte hvorfor det skulle ha betydning at bare JEG har kropp lik høyre, men ikke vinterjenta, som har lik kropp som hun til venstre. Det var henne jeg diskuterte med da. That's it. Ingenting om preferanser+++ Nå blander du to ting sammen. Det andre er jo selvsagt at jeg fant ut hun ikke er lav og svært høy bmi, slik som en annen ab påstod. Jeg lette på det store internettet, og fant ut hennes bmi er 22.4, og at hun er 173 cm. Dette bekreftet mitt argument på at hun ikke er overvektig eller har noen kilo for mye. Hun kan OPPFATTES som større, siden hun har former. Dette er bare en illusjon. Hun har også flat mage, og anses da som slank MERK, ikke tynn. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #218 Skrevet 23. juni 2015 At wintergirl har ca. samme kropp som venstre, og jeg til høyre. Jeg spurte hvorfor det skulle ha betydning at bare JEG har kropp lik høyre, men ikke vinterjenta, som har lik kropp som hun til venstre. Det var henne jeg diskuterte med da. That's it. Ingenting om preferanser+++ Nå blander du to ting sammen. Det andre er jo selvsagt at jeg fant ut hun ikke er lav og svært høy bmi, slik som en annen ab påstod. Jeg lette på det store internettet, og fant ut hennes bmi er 22.4, og at hun er 173 cm. Dette bekreftet mitt argument på at hun ikke er overvektig eller har noen kilo for mye. Hun kan OPPFATTES som større, siden hun har former. Dette er bare en illusjon. Hun har også flat mage, og anses da som slank MERK, ikke tynn.Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 Former er det fettet som skaper. Hun er chubby enten du liker det eller ikke. Flat mage? Kan ikke se antydning til magemuskler der..Anonymous poster hash: a22ee...4e8 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #219 Skrevet 23. juni 2015 Former er det fettet som skaper. Hun er chubby enten du liker det eller ikke. Flat mage? Kan ikke se antydning til magemuskler der..Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Oi, som du troller da. Du påstod hun var lav og overvektig, hun er 173 cm og veier 65-67 kg, som gir en bmi på 22.4. Hoftene er ikke hovedsaklig av fett, det er beinmuskulaturen. Trenger ikke å ha magemuskler, for å ha flat mage Du mener at alle som har rumpe, hofter og pupper er chubby? Fint å vite Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #220 Skrevet 23. juni 2015 Dette er så typisk kg at det er en klisjé. I løpet av tråden er hun til venstre blitt kalt mandig, nesten mann, lite feminin, bare bein og skjelett osv osv, men si at hun til høyre bør gå ned i vekt på 4-5 kilo og da klikker det for noen. Da er det snakk om at vi kan gi folk et negativt selvbilde, da gir vi ungdommen et forferdelig syn på seg selv. Enda det i begge tilfellene bare kommer frem svar på hi, men den ene er det lov å si stygge ting om uten at noen reagerer, den andre kvinnen er vist hellig fra å kommentere vekten hennes.Dobbeltmoralsk muchAnonymous poster hash: c191b...ace KG-klisje nr 2! Det er ikke dobbeltmoral da det mest sannsynlig ikke er samme personene som mener begge deler. Forøvrig ser jeg minst like mange kommentarer om hvor lubben og usunn hun til høyre er som kommentarer om hvor mandig eller tynn hun til venstre er. Du kan nok trygt roe ned blodtrykket. Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå