AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #221 Skrevet 23. juni 2015 Her er det mest akseptert å kritisere slanke damer. Nå om dagen så blir man kalt skjellet bare man er ganske slank, da er man ikke kvinnelig nok og sliter mest sannsynlig med spiseforst. Nei, syltynne kropper ala modeller blir kalt skjelett. På samme måte og i samme tråder blir lett overvektige kalt hvaler og ekle blubber. Ganske slanke og normalvektige blir oftere kalt chubby, småfeite eller lubne enn de blir kalt skjelett eller anoreksiaofre. Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa 1
WubWub Skrevet 23. juni 2015 #222 Skrevet 23. juni 2015 Jeg syntes hu til høyre er kjempe flott, for hu ser ut som ei ekte kvinne med normalvekt samtidig som hu har sine kvinnelige former inntakt. Store lår, rompe og brede hofter er dødshot. Men hu til venstre ser ut som en mann, og jeg liker ikke utseendet til menn. Så hu ville hatt null sjangs på meg. Jeg ville gått for ei ekte kvinne med kvinnelige former anyday. 1
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #223 Skrevet 23. juni 2015 Nei, syltynne kropper ala modeller blir kalt skjelett. På samme måte og i samme tråder blir lett overvektige kalt hvaler og ekle blubber. Ganske slanke og normalvektige blir oftere kalt chubby, småfeite eller lubne enn de blir kalt skjelett eller anoreksiaofre.Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa På'n igjen! Drittsleng uansett hvordan man ser ut. Alle må få ha sin mening. I don't care. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #224 Skrevet 23. juni 2015 Time-meg-glass her og pæreform meg der... Hun har fett på kroppen, samme hvor det ligger. Hadde ei dame hatt like mye fett som henne fordelt på kun magen hadde hun vært feit.Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Nei ikke feit, men har man masse fett samlet rundt magen har man mye usunt visceralt fett som er ekstra farlig for kroppen. Det gir betennelsesreaksjoner, hormonkrøll og man havner i en ond sirkel der magefettet gir økt østrogendominans og østrogendominansen gir mer fettansamling på/i magen. Det er faktisk forskjell på hvor fettet sitter på kroppen, og det farligste fettet er magefettet både på menn og kvinner. Fettet rundt hofter, lår og rumpe på kvinner er et sunnere fett som ikke gir samme betennelsesreaksjoner og hormonubalanse som det viscerale magefettet. Hofte/lårfettet kan til og med ha helsefremmende virkning. Noe som er enda viktigere og sier mer om helse og fettfordeling enn BMI er hofte-midje-ratio. Amber Rose har i følge den tidligere linken en hofte-midje-ratio på 0,66 (målene hennes er 107-69-104 cm). Det betyr at hun ligger godt under den anbefalte grensen 0,8 (menn skal ligge under 1,0). Kvinner skal også ideelt sett ha livvidde godt under 88 cm og da er Amber langt unna med sine 69 cm. Folk står fritt til å mene at Amber ikke har en pen kropp, men uansett hvordan man vrir og vender på det er hun ikke overvektig eller har for mye magefett. Hun har en helt normal og sunn kropp ut i fra målene sine. Damen til venstre har også en sunn og normal kropp, bare at hun driver tung styrketrening og har en over gjennomsnittet veltrent og fit kropp. Det er ikke Amber som har unormalt mye fett, men damen til venstre som er mer fit enn normalt. Ikke sykelig eller usunt tynn, bare "unormalt" godt veltrent. Begge er nok sunne damer, uansett hva vi måtte mene om hva og hvem som er lekrest. Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #225 Skrevet 23. juni 2015 På'n igjen! Drittsleng uansett hvordan man ser ut. Alle må få ha sin mening. I don't care. I tilfelle du misforsto, så ja på kvinneguiden blir alle slaktet uansett hvordan kropp de har. Forferdelig tragisk men i det minste en viss rettferdighet over det. Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #226 Skrevet 23. juni 2015 Time-meg-glass her og pæreform meg der... Hun har fett på kroppen, samme hvor det ligger. Hadde ei dame hatt like mye fett som henne fordelt på kun magen hadde hun vært feit.Anonymous poster hash: a22ee...4e8 Akkurat! Man kan godt ha en lav BMI og ha feit mage. Så da er det ikke automatisk slik at selv om man har lav BMI så er man slank. Akkurat som andre veien (y) Anonymous poster hash: e8b63...c6d
wintergirl Skrevet 23. juni 2015 #227 Skrevet 23. juni 2015 I tilfelle du misforsto, så ja på kvinneguiden blir alle slaktet uansett hvordan kropp de har. Forferdelig tragisk men i det minste en viss rettferdighet over det.Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa Eller vridd og vrengt på det man sier. Så lenge man ikke går inn for å slenge unødvendig dritt om andre så bør sånt ikke være en diskusjon. Hårsåre folk her inne som tyr lett til personangrep hvis man mener noe annet. 1
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #228 Skrevet 23. juni 2015 Eller vridd og vrengt på det man sier. Så lenge man ikke går inn for å slenge unødvendig dritt om andre så bør sånt ikke være en diskusjon. Hårsåre folk her inne som tyr lett til personangrep hvis man mener noe annet. Joda hårsåre folk og personangrep er KG i et nøtteskall, men det eneste man kan gjøre er å passe på seg selv og prøve å forholde seg så saklig som mulig. Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #229 Skrevet 23. juni 2015 Jeg er nå hetrofil kvinne, men jeg synes nå begge var flotte damer, på hver sin måte. Uuuh, så politisk korrekt av meg:P Men sant! Anonymous poster hash: ae935...2db
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2015 #230 Skrevet 23. juni 2015 Eller vridd og vrengt på det man sier. Så lenge man ikke går inn for å slenge unødvendig dritt om andre så bør sånt ikke være en diskusjon. Hårsåre folk her inne som tyr lett til personangrep hvis man mener noe annet. Slik som du gjorde med meg? Jeg hadde tenkt å la diskusjonen død mellom oss, men tror nok du hinter til meg, selv om du egentlig beskriver deg selv her. Ser du på våres diskusjon, er det du som er den mest hårsåre og tydde nokså kjapt til personangrep. Du vridde også fullstendig på mine ord, sa deg til og med enig at jeg var et troll, noe jeg ikke er. Rart du ikke har selvinnstinkt nok til å se dette selv.. Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
wintergirl Skrevet 24. juni 2015 #231 Skrevet 24. juni 2015 (endret) Joda hårsåre folk og personangrep er KG i et nøtteskall, men det eneste man kan gjøre er å passe på seg selv og prøve å forholde seg så saklig som mulig.Anonymous poster hash: 1b4a3...9aa Sant! En her som sliter veldig med det. Endret 24. juni 2015 av wintergirl 2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #232 Skrevet 24. juni 2015 Sant! En her som sliter veldig med det. Og navnet hennes er wintergirl Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2
AnonymBruker Skrevet 24. juni 2015 #233 Skrevet 24. juni 2015 Hallo folkens. dere må ta utgangspunkt i bildet i hovedinnlegget!!!! Ikke lete opp mange bilder av henne på nett og kalle henne feit. Det er jo normalt å legge på seg og ta av seg osv.. ta utgangspunkt i bildet i innlegget, det er den jenta jeg mener dere skal se på og ikke når hun var ti kg tyngre! Hilsen trådstarter! Anonymous poster hash: aba00...58b 1
snippet Skrevet 24. juni 2015 #234 Skrevet 24. juni 2015 Synd at to kvinner: der ene er super trent langt over gjennomsnittet med silikon blir sammenlignet med ei annen som har operert rumpe og mest sannsynlig pupper er hva valget står mellom!?. Begge er ekstrem unaturlige, falske dragqueens. Til venstre er minst falsk ettersom kun har silikon. Herregud! 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #235 Skrevet 25. juni 2015 Oi, som du troller da. Du påstod hun var lav og overvektig, hun er 173 cm og veier 65-67 kg, som gir en bmi på 22.4. Hoftene er ikke hovedsaklig av fett, det er beinmuskulaturen. Trenger ikke å ha magemuskler, for å ha flat mage Du mener at alle som har rumpe, hofter og pupper er chubby? Fint å vite Anonymous poster hash: 4f9f0...bc2 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=885324&page=1 Anonymous poster hash: 7bb05...f47
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2015 #236 Skrevet 25. juni 2015 Jeg syntes hu til høyre er kjempe flott, for hu ser ut som ei ekte kvinne med normalvekt samtidig som hu har sine kvinnelige former inntakt. Store lår, rompe og brede hofter er dødshot. Men hu til venstre ser ut som en mann, og jeg liker ikke utseendet til menn. Så hu ville hatt null sjangs på meg. Jeg ville gått for ei ekte kvinne med kvinnelige former anyday. EKTE kvinne? Lekt for mye med kondomeri oppblåsbare frem til nå du da, siden du omtaler noen kvinner som ekte og andre ikke du da. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 3
WubWub Skrevet 25. juni 2015 #237 Skrevet 25. juni 2015 EKTE kvinne? Lekt for mye med kondomeri oppblåsbare frem til nå du da, siden du omtaler noen kvinner som ekte og andre ikke du da. Anonymous poster hash: 7bb05...f47 Nei jeg leker ikke med dukker, har jeg aldri gjort. Og ja jeg foretrekker ekte kvinner med kvinnelige former fremfor folk som ligner på menn. Menn eller mannekropp er ikke min greie.
Den mystiske Skrevet 26. juni 2015 #238 Skrevet 26. juni 2015 For min del så er personligheten til en kjæreste viktigere enn utseende. (Les kjemi) Hadde jeg måttet velge mellom de to, og de hadde den personlighet som jeg foretrekker, så hadde det nok blitt hun til venstre.
Nanami Skrevet 27. juni 2015 #239 Skrevet 27. juni 2015 Samboeren min valgte hun til venstre, for hun hadde så fint hår Han var enig i at hun ikke hadde noe pen mage/hofter, men helhetsinntrykket var bedre. Tror det kan være lurt å bruke bilder som er mer like. Ei skalla dame med caps gir vel ikke samme inntrykket. 1
HandymanOslo Skrevet 27. juni 2015 #240 Skrevet 27. juni 2015 To flotte damer. Kunne fint vært både koneemner og sexdates begge to. Da er det faktisk (!) det indre som teller her ... Om jeg likevel MÅ velge. Hun til venstre. Bekymrer meg ikke så mye for smale hofter på bildet, de er nok bredere i virkeligheten. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå