Gå til innhold

Hvilken dame har dere valgt, gutter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Amber Rose har en tydelig operert rumpe. Forstår ikke hvorfor folk ønsker å sprøyte inn masse fett i baken sin, de ser jo bare tykk ut. Stor forskjell også på bilder tatt av henne irl og bilder hun selv har lagt ut. Magen bærer preg av fettsuging, og kroppen hennes sånn generelt er ganske blubbete.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber Rose har en tydelig operert rumpe. Forstår ikke hvorfor folk ønsker å sprøyte inn masse fett i baken sin, de ser jo bare tykk ut. Stor forskjell også på bilder tatt av henne irl og bilder hun selv har lagt ut. Magen bærer preg av fettsuging, og kroppen hennes sånn generelt er ganske blubbete.

Jeg driter da i hvem hun er og hvordan hun ser ut til vanlig. Jeg tar utgangspunkt i bildet i hi. Aner ikke hvem dama et engsng

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den til høyre er kanskje en slank og fin kropp i Norge/vesten i dag for noen, men det er bare fordi vi alle blir større og større.

Det at folk mener hun til høyre har noen kilo for mye, noe jeg er jeg helt enig i, må de få lov til å mene uten at det skal bli noe hylekor.

En kropp som har 5-10 kg for mye har 5-10 kg for mye, og er dermed utenfor kategorien slank. Om den er fin er opp til øyet som ser. Jeg synes den er fin, men den til venstre er finere.

At noen skal fortelle andre at de har et forkvaklet syn på kroppen når de synes en kropp med for mange kilo har nettopp det, altså for mange kilo, er ikke en spade lenger en spade, men trolig mere lik et speil.......

Anonymous poster hash: a78a2...7c7

Om du tenker kun vekt her, så veier mest sannsynlig hun til venstre mer enn hun til høyre. Muskler veier mer enn fett osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De siste bildene her bekrefter iallefall for meg det jeg postet her tidligere om at jeg hadde valgt hun til venstre 100 av 100 ganger. Synes hele dama til høyre bare ser rar ut.

Mann

Anonymous poster hash: a78a2...7c7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker kun vekt her, så veier mest sannsynlig hun til venstre mer enn hun til høyre. Muskler veier mer enn fett osv.

Bedre med høyere vekt pga muskler enn fett. Dessuten så tror jeg ikke at hun til venstre veier mer en rundt 60kg. Kommer an på høyden og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du tenker kun vekt her, så veier mest sannsynlig hun til venstre mer enn hun til høyre. Muskler veier mer enn fett osv.

Det siste du sier er rett. Muskler veier mere enn fett, men hun til høyre har så stor fettprosent i forhold at hun veier mye mere. Hadde begge hatt helt lik fettprosent, hadde hun med mest muskler veid mere. Men hun til høyre er GARANTERT tyngre.:)

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste bildene her bekrefter iallefall for meg det jeg postet her tidligere om at jeg hadde valgt hun til venstre 100 av 100 ganger. Synes hele dama til høyre bare ser rar ut.

Mann

Anonymous poster hash: a78a2...7c7

Helt enig. Hun har enorme hofter, rumpe og lår. I de fleste "normale" land ville hun blitt sett på som overvektig, men ikke i land som Norge og USA. Hun er ikke feit, men ville helt klart valgt den veltrente dama til venstre.:)

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyre, helt klart.

 

- Hetero kvinne.



Anonymous poster hash: bea9b...18b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Hun har enorme hofter, rumpe og lår. I de fleste "normale" land ville hun blitt sett på som overvektig, men ikke i land som Norge og USA. Hun er ikke feit, men ville helt klart valgt den veltrente dama til venstre.:)

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Hei Lars Kristian

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyre, helt klart.

- Hetero kvinne.

Anonymous poster hash: bea9b...18b

Hvorfor svarer de fleste kvinner hun til høyre og de fleste menn hun til venstr:P

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor svarer de fleste kvinner hun til høyre og de fleste menn hun til venstr:P

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

7-7 hos mennene.

Anonymous poster hash: 25d20...2b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så spennende å se hva salgs vrengt kroppssyn folk har.. folk har faktisk helt glemt at det er meningen man skal ha litt underfett. Nå om dagen er det jo om å Gjøre å bli kvitt alt.. synd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er så spennende å se hva salgs vrengt kroppssyn folk har.. folk har faktisk helt glemt at det er meningen man skal ha litt underfett. Nå om dagen er det jo om å Gjøre å bli kvitt alt.. synd

Vrengt syn eller bare annerledes syn? Husk på at det er lov å tenke forskjellig. Dama til venstre ser frisk nok ut hun, så så lenge hun er i god form burde det være revnende likegyldig for alle andre hvordan hun trives med å se ut.

Anonymous poster hash: 4e5dc...dca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å si om hun til høyre at hun har "enorme hofter, rumpe og lår" representerer et rimelig vrengt syn ja. Går praten om mennesker som har blitt så tykkfalne at kroppsdelene har blitt enorme, så ser jeg ikke for meg en sexy dame på stranden, jeg ser for meg en stakkar som må hentes ut av leiligheten med kranbil gjennom et svært hull i veggen.



Anonymous poster hash: 8a290...888
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Godjente

Helt enig. Hun har enorme hofter, rumpe og lår. I de fleste "normale" land ville hun blitt sett på som overvektig, men ikke i land som Norge og USA. Hun er ikke feit, men ville helt klart valgt den veltrente dama til venstre. :)

Anonymous poster hash: a22ee...4e8

Store rumper og lår er jo bare sexy, du får det til å høres ut som om hun er enorm. Det er hun jo ikke. Vil si at hun er frodig og formfull, ikke feit!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vrengt syn eller bare annerledes syn? Husk på at det er lov å tenke forskjellig. Dama til venstre ser frisk nok ut hun, så så lenge hun er i god form burde det være revnende likegyldig for alle andre hvordan hun trives med å se ut.

Anonymous poster hash: 4e5dc...dca

Det er vrengt når målet er å fjerne all kroppsfett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...