Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk, Nautika! :)

Grastusta: Vi ligger helt likt i forhold til hverandre som sist, gjør vi ikke? Litt pussig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Takk, Nautika! :)

Grastusta: Vi ligger helt likt i forhold til hverandre som sist, gjør vi ikke? Litt pussig :)

Ja, jeg tenkte på det. Ble nøyaktig fire uker mellom gutta våre i 2014, nå er det vel tre uker mellom foreløpig termin. Betyr vel at vi er skikkelig A4 begge to :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig: Så utrolig gøy - gratulerer! :strix: Og så deilig at du får en permisjonsvenn, skjønner at det var vanskelig å holde på hemmeligheten da du fikk vite det. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer for ny graviditet på gang! :gravid: Kjenner jeg er litt misunnelig, skulle gjerne vært med på den runden jeg også  :grine:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk dere! :) Føler meg ikke spesielt gravid ennå, selv om psyken spiller meg noen puss med innbilt uggenhet innimellom. Håper jeg slipper kvalmen denne gangen også.

Skulle også ønske du var med på denne runden, Carouselle. Burde vært sånn at man kunne bestilt graviditeter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med graviditeten. Så deg i skravletråden og ble ordentlig glad :hoppendeglad:

Takk! Det er ganske surrealistisk. Kjente at jeg kom i en negativ spiral angående prøving rundt da jeg fikk EL, følte plutselig på meg at dette aldri kom til å gå siden alle andre ble gravide så fort(som om det har noe å si for meg...). Og det ble dessverre pliktsex der begge følte at dette bare var for å få barn, så hadde store planer om å ikke havne i den fella igjen. Heldigvis slapp jeg det, så nå krysses alt av armer og bein for at det blir baby i slutten av juni :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Det er ganske surrealistisk. Kjente at jeg kom i en negativ spiral angående prøving rundt da jeg fikk EL, følte plutselig på meg at dette aldri kom til å gå siden alle andre ble gravide så fort(som om det har noe å si for meg...). Og det ble dessverre pliktsex der begge følte at dette bare var for å få barn, så hadde store planer om å ikke havne i den fella igjen. Heldigvis slapp jeg det, så nå krysses alt av armer og bein for at det blir baby i slutten av juni :)

 

Uff, høres ut som du beskriver meg :sjenert: Jeg er bare i pp2, men håper virkelig det klaffer fort.

Pliktsex ja, det er stas :eeeh:

 

Gratulerer så mye forresten! :strix:

Håper jeg kommer diltende etter om en bitteliten uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle tre! Ja, satser på at du kan følge etter, Frøken Vims. Hvis du føler på deg at det ikke klaffet, du har absolutt null symptomer, og du propper i deg alkohol, spekemat og oster du ikke kan spise mens du er gravid, ja da er du mest sannsynlig gravid. Herregud, manglet bare at jeg begynte å røyke liksom :ler:

Ei på jobben som vet at vi er prøvere prøvde å få noe ut av meg i stad, men jeg klarte faktisk å ikke si noe. Mannen fortalte det til han ene kollegaen sin allerede på fredag :fnise: Har lyst å si det til mamma først denne gangen, vi får se åssen det går (skal ut med jobben i dag, om det blir alkohol må jeg prøve å lure til meg alkoholfri øl)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er jammen kald som en agurk! "Ja, og forresten så er jeg gravid!" :fnise: Men hurraa, gratulerer så mye, dette var jo supre nyheter! Nå ble jeg glad! *stortglis*

 

:danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er jammen kald som en agurk! "Ja, og forresten så er jeg gravid!" :fnise: Men hurraa, gratulerer så mye, dette var jo supre nyheter! Nå ble jeg glad! *stortglis*

:danse::danse::danse::danse::danse::danse:

Hehe, jeg trodde liksom ikke at det kom til å gå bra siden streken var så svak. Men nå begynner det å synke litt inn, og har ingen blødning eller noen ting så tenker at dette faktisk går veien.

Var litt usikker på hvordan jeg skulle klare å skjule det i dag da. Skulle nemlig ut og spise og ta noen øl med jobben. Men det var nesten ingen som drakk alkohol (jeg har hatt vondt i hodet siden før helga, det var det en til som hadde så det fungerte som unnskyldning) og vi var flere som ville ha burgeren godt stekt. Flaks at jeg ikke har sånne partykollegaer :fnise: Litt mer usikker på hvordan jeg skal få skjult det for mamma når jeg skal overnatte der om 1,5 uke. De vet jo at vi vil ha barn neste år, så fort gjort å bli avslørt. Får vel ta vondt i hodet-varianten da også :) Vil jo ikke fortelle det uten mannen heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit med sånne kollegaer! :ler: 

 

Du kan alltids dra en UVI-antibiotika-unnskyldning da, men det er kanskje litt vanskelig å fake og litt vel mistenkelig? :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så greit med sånne kollegaer! :ler:

Du kan alltids dra en UVI-antibiotika-unnskyldning da, men det er kanskje litt vanskelig å fake og litt vel mistenkelig? :ler:

Tja, jeg har jo vært plaget med uvi-er tidligere, og har faktisk medisinene fra forrige gang, så den unnskyldningen kan kanskje fungere. Eller så kan jeg jo faktisk si at jeg er mellom EL og IKM og ikke vil drikke pga det. De vet jo at vi prøver uansett...

Ja, her skjer det lite om dagen. Er fortsatt gravid, fem uker i dag. Kjenner litt ligamentsmerter/murring, ørlite granne uggenhet (evt sult...) og har har litt ømme puppen et par ganger. Er oppblåst da, så på kvelden ser jeg ut som om jeg er tre-firetiden måneder på vei. Kanskje jeg får sitteplass på toget om ikke så altfor lenge. Har planer om å stille meg ved siden av de plassene som er reservert gravide ol og bare se på de som sitter der. Eller, på morran fungerer jo ikke det da, da sitter alle og halvsover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tidlig ultralyd bestilt, 9. desember er den magiske datoen. Tenkte det lønte seg å være litt tidlig ute, men hun i tlf syntes nok jeg var i tidligste laget. Får heller avbestille om det ikke går veien tenker jeg da. Er 12 uker på vei når timen er, men skulle gjerne tatt en sjekk før det også. Det jeg vil vite er jo om den fortsatt er der og lever. Jaja, får smøre meg med tålmodighet. Og ringe legen for å høre om når jeg skal komme dit første gangen.

Er forresten å måtte tisse sjeldnere enn før et graviditetstegn? :klo::fnise: Før måtte jeg tisse hele tiden, nå er det nesten halvert. Rare kroppen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at du er fem uker på vei allerede! Det er jo en bra start om ikke annet :)

Går du til en privat lege som utfører ultralyd? Siden det er så tidlig i svangerskapet mener jeg?

 

Aldri hørt at man tisser sjeldnere som nygravid, men hva vet jeg .. kan sikkert være et tegn det også :fnise:

Høres jo praktisk ut da, i stedet for å fly på do titt og ofte  :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tålmodighet burde absolutt vært en krem vi kunne smurt oss med :opplyser:

Jeg klarte å holde meg helt til uke 12 denne gangen, da klarer du det også ;) Er jo ikke som at det er større sjanse for at det går bra dersom du er på ul i uke 8. Vi kan jo ikke påvirke verken i den ene eller den andre retningen..

 

Dette tissegreiene har jeg aldri skjønt meg på. De sier jo at gravide løper på do hele tiden. Jeg er ikke heeeelt der. Enda så er det ikke sikkert at jeg er oppe og tisser om natta. Gjør det kun dersom jeg våkner av at mini bråker :P

 

Er jo et vips så er vi jo i desember :danse: Jeg gleder meg sååå til desember i år jeg :nigo: Mini skal få pakkekalender for første gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...