Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Åh, så kjedelig med Svalbard :sukk:

 

Jeg kløner med alt av datoer jeg, og blir bare matt når folk synes det er fælt at jeg ikke husker hele personnummeret til ungene! :hoho:

 

En venninne av meg jobber i banken, så hun slår alltid opp ungene sine i kunderegisteret før hun ringer et sted der de vil ha personnummeret. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha, bra det er fler enn meg :fnise:

Uff, dette kan bli en lang natt. Jr våkna etter en time og hylgrein. Har ikke spist siden fruktmåltidet i bhg så tok han med ned. Men ville ikke ha mat. Nå håper jeg bare han sovner greit snart,har hvertfall slutta å grine. Vil ikke ha barn med eksem :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen var enig i at det ser ut som atopisk eksem men kunne ikke gi en diagnose siden han ikke har hatt det over tid. Men fikk resept på en kortisonkrem vi skal smøre på de verste områdene morgen og kveld i en uke, deretter én gang om dagen i en uke. Da burde det verste området være ganske bra igjen. Stakkars liten, det er tydelig at det ikke er noe godt for han :( Men fikk i han litt mat på morran i dag hvertfall, og så skal jeg lage pølsegrateng til middag. Håpee det faller i smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsegrateng høres ut som god trøstemat :hug: Håper kremen hjelper! Jeg skjønner at du er skuffet angående Svalbard ... Selv om Tromsø er en fin by det og er det liksom ikke helt det samme altså! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Én dag i Tromsø klarer ikke helt å konkurrere med en uke på Svalbard nei. Men kanskje det blir en spennende jobbtur et annet sted etter hvert da, hender jo at vi på administrativ avdeling (Eh, vi er altså to stk...) får være med. Om ikke annet kan det hende jeg må spise lunsj med en haug tyskere som må ha med seg tolk om noen uker. Det kan bli spennende.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har jr fått munn- og klovsyke eller hva pokker det het også...

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hånd, fot og munnsyke? :fnise: hatt en runde med det her og! God bedring!

Er kanskje kuer som får munn og klovsyke :ler: Mangler bare vannkopper så har han fått nesten alt man kan som gir prikker... Men matlysta er hvertfall tilbake, pølser var helt innafor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kanskje kuer som får munn og klovsyke :ler: Mangler bare vannkopper så har han fått nesten alt man kan som gir prikker... Men matlysta er hvertfall tilbake, pølser var helt innafor :)

Det er i alle fall hovedsakelig klovdyr som får munn og klovsyke! :ler: Uff, stakkars lille. De skal liksom gjennom noen sykdomsrunder ... Håper han kvikner til fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i alle fall hovedsakelig klovdyr som får munn og klovsyke! :ler: Uff, stakkars lille. De skal liksom gjennom noen sykdomsrunder ... Håper han kvikner til fort!

Han har hvertfall vært mye bedre i kveld enn han var i går. Har ikke trengt å sette på tegnefilm en eneste gang, i går så han sikkert på tv en hel time. Fikk smurt han inn med salve og fuktighetskrem før jeg la han (var innafor når han fikk smøre meg samtidig), og nå har han akkurat sovnet. Brukte ganske nøyaktig ni minutter :) Tar på å ikke være helt i form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag tryna jr og slo hodet i asfalten. Ikke én, men to ganger... Så nå har han en kul i panna og en midt mellom øyenbryna. Noen som har begynt å løpe litt for fort for sitt eget beste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm, ikke sett noe mer til mensen. Kanskje det bare var lureri. Men jeg er hvertfall ikke gravid, det er 100% sikkert, så håper mensen kommer en av de nærmeste dagene. Egentlig er det litt rart, sist gang jeg sluttet på prevensjon hadde jeg to sykluser på ca 40 dager før den tredje var nede på 28. Nå ser det ut som om det samme skjer igjen. Håper på klaff neste syklus, det hadde passet perfekt inn i planen min :)

Ellers har jeg og jr vært og stemt. Aldri vært så rask før jeg, var bare å raske med seg to stemmesedler og løpe etter jr :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mensenmysteriet.. Er det en bok?? :fnise:

 

Usj laks.. Vanligvis hadde jeg sagt nam, men er det en ting preggozilla ikke takler nå så er det fisk :bond:

 

Er munn og fot tingen blitt bedre? Her i hus var det mannen som fikk det :fnise: Han var visst døden nær :hoho: Sitat fra han til meg var: Dette her hadde ihvertfall ikke du takla.. Du hadde garantert ønsket at du heller hadde dødd. Så jævlig har jeg det nå :opplyser:

Jeg satt der på fanget og bare lo av han og mindte han på hvem som faktisk pressa den lille smittebæreren ut av høna si :fnise:

 

Så kjedelig at turen gikk i dass da. Da blir det baby istedenfor :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, staaaakars mannen :fnise: Han er heldigvis så å si bra nå, og eksemen er mye bedre. Smurte ikke med kortisonkrem i dag, går over til bare én gang om dagen.

I dag leverte jeg jr i barnehagen uten gråt :bolledeig: Det er første gangen. Han bare strakk seg mot hun som jobber der, da ble mammaen glad :)

Nå skal jeg delta på nettkurs i tre timer. Om systemadministrasjon. Hurra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murphys lov ass... Først glemte mannen husnøkkelen hjemme, noe han fant ut da han dro fra jobb. Jeg skulle jobbe til mellom fem og halv seks, ellers hadde jeg bare dratt litt tidlig fra jobb. Jeg jobber i sentrum, så han kunne bare glemme å komme seg ned dit i rushen (og jeg skulle i møte jeg ikke kunne ha tlf med i). Faren hans som bor fem min unna oss dro på reise i dag, så kunne ikke hente ekstranøkkelen hos han. Ok, får hente den vi har hos mamma da. Nei, der var det kaos fordi tunnellen gjennom byen, pluss deler av hovedveien, var stengt pga flom. Ok, får vente på meg da, jeg skal ta toget halv seks. Toget er (selvfølgelig) 20 minutter forsinka. Så da tar jeg lokaltoget som også går halv seks men som bruker ti minutter lenger. Etter å ha henta jr i barnehagen som ligger ett minutt unna med bil klokka halv fire var altså hele gjengen hjemme ti over seks. Tror ikke mannen glemmer den nøkkelen igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint og flott at jr ikke gråter når jeg skal gå fra barnehagen, men klapping vil jeg ha meg frabedt :opplyser::fnise:

Endret av A4-livet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...