Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ultralyden gikk sånn passe. Hun så fostersekken og et fosterlegme, men ikke noe mer enn det. Mulig det er for tidlig, jeg fikk jo ganske svak positiv test to dager etter IKM. Er på vei for å måle hcg nå, og så skal jeg måle på fredag. Da får jeg svar enten på mandag eller onsdag neste uke.

Foreløpig er jeg ikke veldig bekymret siden jeg vet at jeg kan være kortere på vei enn antatt, skulle bare ønske jeg ikke hadde tatt ul så tidlig...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du kan jo være i slutten av uke 5, starten av uke 6, og da er det ikke alltid så lett å se om hjertet slår. Jeg krysser fingrene for bra stigning. Dette går nok bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, jeg er bekymra likevel... Skal klare å skjerpe meg på jobb, men har sendt mail til sjefen og hun andre som vet det om at jeg ikke vil snakke om det. Kommer bare til å grine 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det opp og ned gitt. Går fint igjen nå, og gikk fint å prate med sjefen og hun andre om det. Gaaaad, det burde vært forbudt å ta ultralyd før man er ni uker på vei :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det var kjipt! Tror nok sjansen er stor for at alt er bra, men er jo så dumt at det tar så lang tid før man får vite om hcg stiger! Håper du klarer å tenke på noe annet i mellomtiden! :klem: 

Endret av juliane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så dumt at du fikk en sånn opplevelse i dag. Satser på at du bare er kortere på vei enn antatt, og det er du helt sikkert også, men så frustrerende med uvissheten og ventetiden! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke greit med UL så tidlig nei. Kjenner igjen følelsen. Min inkompitente gyn sa følgende: Jeg ser noe inni der, men jeg kan ikke se hva det er, men noe er det. Jeg bare hva faen?? :klo: Men han var håpløs da..

Bra du får målt hcg. Får du svar på prøvene til mandag da? Satser på at torturdagene går fort :klemmer: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld konkluderte jeg med at jeg er verken mer eller mindre gravid nå enn det jeg var før ultralyden og at enn så lenge velger jeg å tro at dette går fint. Skal høre i morgen om jeg kan ringe på mandag og få resultatet, siden hun gynekologen ikke er på jobb før onsdag. Drømte i natt at jeg drakk masse alkohol i helgen siden jeg sikkert ikke var gravid likevel, og så fant jeg ut etterpå at jeg var jo det. Underbevisstheten ass :fnise: Gynekologen spure i går "men du føler deg sikkert gravid?" og jeg bare "nei, det er jo derfor jeg ville ha ultralyd...." Jeg fikk hvertfall tatt celleprøve da, det har jo faktisk ikke jeg gjort før :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, ikke kjekt det der! Men altså, de så jo et foster? Kanskje jeg er helt uvitende her, men da er du vel gravid??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, ikke kjekt det der! Men altså, de så jo et foster? Kanskje jeg er helt uvitende her, men da er du vel gravid??

Det kan ha sluttet å vokse, altså en missed abortion. Men det kan også være at jeg er noen dager kortere på vei. Mer enn noen dager forskjell kan det ikke være da, vi hadde ikke så mye sex akkurat da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ha sluttet å vokse, altså en missed abortion. Men det kan også være at jeg er noen dager kortere på vei. Mer enn noen dager forskjell kan det ikke være da, vi hadde ikke så mye sex akkurat da...

Krysser fingrene for deg og frøet i alle fall!:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sånne drømmer altså ... Jeg har flere ganger drømt at jeg har glemt igjen barnet i bilen eller glemt å gi det mat på dagesvis, utrolig ekkelt! Jeg synes det er en god innstilling å tenke at du er nøyaktig like gravid som du var før UL, og jeg krysser fingrene for at du bare er litt kortere på vei enn antatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Allis Hagtorn

Åh, jeg håper alt er i tipp topp orden inni der!

Jeg tror jeg skjønner hvem du er om du er en rev på kjøkkenet ;) (rev=supergod) Jeg trodde du beskrev ungen din som endel yngre, og da fatta jeg først ingenting når du sa vi hadde hverandre på Insta :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

That's me :nigo: Eller, jeg liker meg hvertfall på kjøkkenet... Han bare oppfører seg som om han er mindre. I dag sa jeg til hun som hadde tidligvakt i bhg at han hadde vært en bæsj i dag, hun hadde heldigvis sånne morgener hun også :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...