Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Så kjedelig med kjip ul-opplevelse, men årsaken til at dere ikke så hjerteslag er nok mest sannsynlig at du var for kort på vei. Jeg testet svakt positivt 4 dager etter deg, og regnet meg frem til at jeg da var 8 dpo. Hvis vi testet positivt sånn ca likt, så betyr jo det dere så på ul bare at alt er akkurat som det skal være. Jeg har iallefall trua! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har forspist meg på suksessterte på jobb i dag. Over tre timer siden og jeg er fortsatt mett :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal aldri aldri aldri se en film laget av Seth Rogan igjen. I går så vi worlds end, og det er to timer av livet jeg aldri får tilbake igjen. Herregud, så dårlig.... Men vi hadde helstekt kylling med ovnsstekte rotgrønnsaker til middag da, det var veldig godt. I dag har jeg lagd sjokoladekake med pasjonsfruktfromasj, tror den blir helt ok (som i sykt god, og jeg kommer til å spise alt for mye :fnise: ). Jr var med og "hjalp til", dvs han satt og spiste mel. Men han var fornøyd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det virkelig begynt å løsne med språket til jr. I helga har det kommet flere nye ord: hallo, sånn,ferdig, hade bra, og sikkert et par til som jeg ikke kommer på nå. Han er veldig søt når han går rundt og vinker til bøkene sine og sier hade bra :rodmer: Kaka ble forresten god. Jr fikk litt også, han var helt i himmelen. Har aldri fått kake før, bare boller, så dette var noe spennende og veldig godt. Hadde sjokolade i hele ansiktet omtrent :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så gøy når de knekker språkkoden! Nå kan du sikkert vente deg nye ord nesten hver dag, moro moro! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg hadde steget fra 13000 på onsdag til 18000 på fredag. Ikke fordobling, men gynekologen sa at all stigning var bra. Så: puh! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lenke, Pyntestøv! Den beroliget meg etter at jeg var dust nok til å google og fant noen som hadde hatt ca samme stigning etter å ha mistet (men det var over tre dager, ikke to).

Har ringt til legen for å høre hennes mening og prøve å sutre meg til en ultralyd. Hun ringer vel tilbake i løpet av dagen. Om ikke tar jeg en privat til, jeg skal se det bankende hjertet før jeg slapper heeeelt av og forteller det til flere. Skulle egentlig fortalt det til svigerfar i helga, men det utsatte vi. Om ikke plapremannen klarte å si det mens jeg var ute med jr da, han er visst ikke så god på å holde på hemmeligheter :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for stigning! :hoppe: 

Jeg likte World's End, jeg! :ler: 
For det var denne, eller? :klo:

images?q=tbn:ANd9GcSxD7L7Kro8tBhfrfumd5M

Mmm, blir alltid så sulten i dagboka di! :ler:

Det er så gøy når språket løsner! :hoppe: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev visst feil tittel, den het This is the end.  Ingen, unntatt gutter mellom 12 og 19, kan synes at det dritet jeg så er bra....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kaken hørtes jo bare bittelitt god ut da ... Fy søren ... *slurp* Tre ganger tre hurra for HCG-stigning - men skjønner jo samtidig at du trenger å se det bankende hjertet altså. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var jo liksom derfor vi ville på ul. Får høre i morgen når hun anbefaler å ta en ny en.

Jeg har forresten tenkt litt på hva jeg skal ønske med i 30årsgave, men jeg kommer ikke på noe jeg ønsker eller trenger. Er det teit å ønske seg penger til Leger Uten Grenser? Fra mannen altså, jeg har ikke behov for å fortelle hele verden at jeg er "flink" og gir penger til veldedighet. Men jeg ser heller ikke poenget med å ønske seg noe til flere tusen kroner som jeg egentlig ikke trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke er noe du ønsker deg (kamera, kjøkkenmaskin, stereoanlegg, klokke, smykke, jakke, veske) så synes jeg en sånn gave er veldig fint! Til en organisasjon du støtter og mener er bra :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg bestilt ny ultralyd til tirsdag. Hørte aldri noe fra gynekologen, selv om jeg ringte og ba henne ringe meg, så fant en som holder til fire minutter fra jobben. Da kan mannen bare parkere i garasjen på jobben min og så går vi bort. Kjekt å ikke måtte bruke alt for lang tid på å reise fram og tilbake, forrige gang brukte jeg bortimot en halvtime hver vei. Tror selv at jeg fortsatt er gravid, og hvis jeg kjenner skikkelig skikkelig godt etter hender det at jeg har ømme brystvorter :fnise: Skal hvertfall bli godt å få en avklaring og konkrete bevis.

(argh, jeg hater kg på mobil, det er så sykt dårlig) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ønske deg type giver....eh, altså at du blir fast giver av et mindre beløp - så betaler han X måneder, og så tar du resten? Eller noe sånt? Fast sum er jo og innmari greit da :)

Jeg hater og virkelig kg på mobil, teksten går helt i krøll og det er så jæææævlig stress å skrive normalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har felles økonomi (type felles lønnskonto og alt), og så gir jeg/vi allerede hver mnd. Men et godt forslag altså :Nikke: Kan jo finne noen flere å gi til også forsåvidt, jeg får ta en lien runde på det. Mannen var forresten ikke helt negativ til forslaget, han sa hvertfall ikke nei (ennå :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Håper helga di har vært god!

Angående 30-årsgave; pengegave til godt formål er jo topp. Eventuelt å reise en plass? Jeg vurderer å ønske meg Københavntur til min tredveårsdag. Tenker det blir fint å ta en spnn helg sammen to mnd før vi blir låst til et nytt gulpe- og bæsjemonster en god stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...