Gå til innhold

A4-livet er komplett; to barn og stasjonsvogn


A4-livet

Anbefalte innlegg

Jo, takk vi har vært på hytta og hatt en kjempefin helg sammen med mamma og nevøen min :) Jr huska masse på huska der (han eeeeelsker å huske) og var veldig fascinert av bekken. Glad i vann, og spesielt det som rører på seg tydeligvis. 

Nå tror jeg at jeg har funnet ut hva jeg kan ønske meg da. Et kompaktkamera. Har et speilrefleks, men det er jo aldri med noe sted siden det er så stort, og mannens kompaktkamera synes jeg er kjempedårlig. Synes det er dumt å bare ha mobilbilder av ungen(e), det er jo sånn det blir nå. Har ikke tatt bilde av han med kamera siden mai liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Takk for klemmer! Det går egentlig greit. Jeg skjønte det ganske raskt da han begynte med ultralyden, så liksom ennå mindre enn forrige gang. Men det kom jo noen tårer, og kjenner at de ikke er langt unna stadig vekk. Men jeg klarer også å fnise av at jeg ikke visste om jeg skulle krysse av for om jeg er gravid eller ikke på et skjema jeg fikk på sykehuset (vi har relativt morbid humor i heimen...). Nå har jeg vært på undersøkelse og venter på å ta blodprøve. Så skal jeg ta blodprøve på torsdag før jeg får piller for å kvittere den ut på fredag (merkelig uttrykk egentlig). Men dette var jo ikke helt uventet heller, kanskje derfor det går relativt greit. Blir nok en tøff helg da, da blir det liksom så håndfast at jeg ikke er gravid lenger :( De mente det hadde stoppet allerede etter fem uker, så da er det ikke rart jeg ikke har hatt syptomer. Neste gang skal jeg be om tidlig ul gjennom fastlegen hvertfall. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: HuffHuffHuffHuffHuffHu

(bare kg som tuller, men et huffda er kanskje ikke nok) Håper kvitteringa (?) går kjapt og så smertefritt unna som mulig :klemmer:

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så utrolig leit A4! Skjønner du er litt i sjokk nå og det er sikkert ingen trøst at naturen ordner opp når det er noe galt. Men, du er fruktbar og har et friskt barn fra før av så neste gang sitter den som ett skudd :) :klemmer: 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, vi prøver å se positivt på det. Mannen begynte akkurat å synge på Always look on the bright side of life :fnise: Men ja, jeg har blitt raskt gravid to ganger, det ble hvertfall oppdaget relativt tidlig (selv om jeg er litt sur på hu gynekologen som aldri ringte meg tilbake og som ikke henviste meg videre med en gang), vi har allerede et barn, og selv om den o store planen min var å få et sommerbarn så tror jeg ikke det er noe problem å få barnehageplass til et høst- eller vinterbarn her i området. Men håper ikke det tar veldig lang tid da, vil ikke ha tre år mellom barna (siden det er ganske langt unna planen). Men jeg tenkte meg på jobb i morgen om ikke jr er syk, han hadde feber og måtte hentes i barnehagen ca to minutter før vi skulle reise til sykehuset så jeg dro alene mens mannen var hjemme med en veldig lite syk gutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ramlet inn i dagboka di og endte opp med å lese mesteparten av den. Så trist å lese at det ikke gikk bra. Håper alt går bra med deg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så trist! Det er kjipt selv om man ikke er langt på vei, for man vet jo ingenting og lever i sånn nervøs spenning lenge - jeg hadde iallefall blitt utrolig lei meg.

Litt sånn emosjonell rollercoaster det å prøve på baby/være gravid - telle dager til det er en "forsikring" og så neste og så neste. Blæh......

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for klemmer og gode tanker :) Og :velkommen: til hvitløk, koselig med nye eh ansikter her inne.

I dag er jeg tilbake på jobb og har tatt en runde og informert de andre. Syns det er greit å være åpen om det, jeg ble jo bare plutselig borte i går. Og vi er så få at jeg syns det er lettest å bare være ærlig med de. Da blir det ekstra lykke når jeg en gang kan si at jeg er gravid igjen også :)  Blir nok en litt tøff helg siden jeg skal ta pillene på fredag, så tipper jeg kanskje tar litt fri på fredag om pillene virker sånn at jeg begynner å blø mens jeg er på jobb. Tenkte på forhånd at om jeg mistet denne gangen kunne hele babyprosjektet dra til helvete, men kjenner at jeg er ganske klar for å prøve igjen. El-tester og graviditetstester er allerede kjøpt inn, aner jo ikke hvordan syklusene blir så vil ha litt oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...