Androide Skrevet 19. august 2015 #181 Del Skrevet 19. august 2015 Den er ca et kvadrat 109x 109 cm Takk! En kvadrat bør vi vel kunne unne Bebido Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2015 Forfatter #182 Del Skrevet 19. august 2015 Takk! En kvadrat bør vi vel kunne unne Bebido Hehe, ikke sant det kule er å bygge klosser av det senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 19. august 2015 #183 Del Skrevet 19. august 2015 Hehe, ikke sant det kule er å bygge klosser av det senere! man man det???? awesome! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2015 Forfatter #184 Del Skrevet 19. august 2015 man man det???? awesome! Ja, i følge pakka! Lett kjøpe 1-2 pakker til! Det store slottet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. august 2015 #185 Del Skrevet 19. august 2015 Takk for idag! Hyggelig å treffes igjen og hilse på lille T. Hun er kjempesøt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2015 Forfatter #186 Del Skrevet 19. august 2015 Takk for idag! Hyggelig å treffes igjen og hilse på lille T. Hun er kjempesøt!! Lige så! Må gjentas!! E er bare sååå fin! Håper hun sovner greit i dag T har allerede sovet en time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 19. august 2015 #187 Del Skrevet 19. august 2015 Lige så! Må gjentas!! E er bare sååå fin! Håper hun sovner greit i dag T har allerede sovet en time Takk! Hun sovnet i armene mine på vei hjem så hun sov vel 20min før hun våknet hjemme. Hun sovnet fort når vi la henne ved 19.30 tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2015 Forfatter #188 Del Skrevet 19. august 2015 Takk! Hun sovnet i armene mine på vei hjem så hun sov vel 20min før hun våknet hjemme. Hun sovnet fort når vi la henne ved 19.30 tiden. Det tar på med nye inntrykk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2015 Forfatter #189 Del Skrevet 21. august 2015 Jenta mi er 6 mnd i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 21. august 2015 #190 Del Skrevet 21. august 2015 Jenta mi er 6 mnd i dag Gratulerer!! Blir det feiret med et middagsglass hos dere og? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2015 Forfatter #191 Del Skrevet 21. august 2015 Gratulerer!! Blir det feiret med et middagsglass hos dere og? T fikk smake søtpotet, reagerte med å brekke seg så mye så hun kastet opp. Hjemmelaget mat er godt hilser hun og sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 21. august 2015 #192 Del Skrevet 21. august 2015 Hurraaa for 6 mnd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 21. august 2015 #193 Del Skrevet 21. august 2015 Herremin, du fødte jo nettopp! Seks måneder allerede??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2015 Forfatter #194 Del Skrevet 21. august 2015 Herremin, du fødte jo nettopp! Seks måneder allerede??? Haha, ja, ikke sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 21. august 2015 #195 Del Skrevet 21. august 2015 Hurra for halvåret! Plutselig feirer dere 1 år Uffda, stakkar som ble kvalm! Det er jo så rart for dem å plutselig få noe med helt ny smak og konsistens. Blir en artig og spennende tid fremover med smaking av mat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. august 2015 Forfatter #196 Del Skrevet 23. august 2015 Hurra for halvåret! Plutselig feirer dere 1 år Uffda, stakkar som ble kvalm! Det er jo så rart for dem å plutselig få noe med helt ny smak og konsistens. Blir en artig og spennende tid fremover med smaking av mat! Må ha vært i kombinasjon med temp og konsistens. Hun liker jo søtpotet. vi får prøve igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. august 2015 Forfatter #197 Del Skrevet 23. august 2015 I dag "lurte" jeg T til å sove lenge! Hun var urolig rundt 05 i søvne, så gav henne mat og da sov hun 2 timer til! De siste ukene har hun våknet halv seks hver dag. Godt å slippe det idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. august 2015 #198 Del Skrevet 26. august 2015 Hallo! Sniker litt her, jeg. Det er så herlig når man får disse små til å sove litt lengre enn vanlig, alt før 06 er pyton! Egentlig alt før 08, men jeg har funnet en viss aksept for at 06 er og blir morgen. Alle minutter etter det føles som himmelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 26. august 2015 Forfatter #199 Del Skrevet 26. august 2015 Hallo! Sniker litt her, jeg. Det er så herlig når man får disse små til å sove litt lengre enn vanlig, alt før 06 er pyton! Egentlig alt før 08, men jeg har funnet en viss aksept for at 06 er og blir morgen. Alle minutter etter det føles som himmelen Hihi, snik i vei! Skriver ikke så fryktelig mye her lenger av en eller annen grunn. Mulig skrivegleden kommer sigende. Klokka seks er skikkelig pyton, ja! I spebarnstida så kunne vi fint sove til 10-11. Er så glad jeg gjorde det og ikke gadd å bry meg om andre som sa "Neimen du må jo stå opp å starte dagen tidligere!". Starter jo tross alt dagene ganske tidlig nå (og så klart ikke vett på å legge meg tidlig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Favole Skrevet 26. august 2015 #200 Del Skrevet 26. august 2015 Tidlige morgener med strikte rutiner kommer tidsnok, sov når du kan er og blir mitt motto Noe sier meg at det ikke blir like gjennomførbart neste spedbarnsperiode, så jeg får heller se frem til at ungene en dag om noen år kan stå opp alene og ordne seg enkel frokost og se barnetv i helgene mens mor sover bare liiitt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå