kaffemor Skrevet 18. juli 2015 #181 Del Skrevet 18. juli 2015 Håper dere har det fint i Hellas og nyter varmen Bad litt for meg i dag da Her er det ikke badevær i dag :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 18. juli 2015 #182 Del Skrevet 18. juli 2015 Er så gøy med andre som ventar i spenning på IKM! Kryssar fingrane for oss alle:) Må innrømme eg er litt missuneleg på somar og bading. I går måtte vi skrape bilruta for is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 18. juli 2015 Forfatter #183 Del Skrevet 18. juli 2015 Her er det varmt og fint og fantastisk. Spiste et herreltid med forrett (tzatziki), hovedrett (nydelig tenderloin fylt med røkt ost, lam fra ovn og pizza) og dessert (is og sjokoladefondant til meg) samt en 200kr flaske rødvin for 850kr... Ikke dyrt, men heller ikke billig. Blir ikke slik middag hver dag for å si det sånn... Men det var å så verdt det! Ellers er den første lette solbrentheten kommet på nese og skuldre ( meg og sambo) E er derimot ikke solbrent en plass... Tydeligvis forskjellig hud. Dessverrehar vi ikke fått badet noe iMiddelhavet enda pga sterk strøm, høye bølger og rødt flagg. Heldigvis er det meldt mindre vind i dageene som kommer og da blir det sikkert bra Første testedag er i morgen, 8DPO ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #184 Del Skrevet 19. juli 2015 8DPO: blendahvit test nå 03.45 Symptomjakt: Igår.... Stikninger Oppblåst Stod opp i natt for å tisse og spise 3,5 t etter vi la oss og var stappmette..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 19. juli 2015 #185 Del Skrevet 19. juli 2015 (endret) 8DPO: blendahvit test nå 03.45 Symptomjakt: Igår.... Stikninger Oppblåst Stod opp i natt for å tisse og spise 3,5 t etter vi la oss og var stappmette..... Men en hvit test 8 DPO trenger jo ikke bety noe som helst, gjør det vel? Krysser fingrene for to streker om et par dager! Jeg liker at andre også driver heftig symptomjakt forresten! Det hørtes helt utrolig godt ut, den middagen! Jeg fikk vann i munnen. Koser du deg på ferie frøken? Håper det! Endret 19. juli 2015 av lille_frosk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 19. juli 2015 Forfatter #186 Del Skrevet 19. juli 2015 Nei heldigvis ikke... Sist fikk jeg neg 10 DPO og pos IKM, gadd ikke teste 12 DPO men mulig jeg hadde fått pos da... Ny test 10 DPO, dvs tirsdag Vi koser oss masse og bader i timesvis til E's store fryd! Det blir nok litt rødvin til maten ikveld også kjenner jeg, drikker vanligvis bare et glass så er ikke store greiene OM jeg skulle få to blå senere Symptom 8DPO: Tissetrengt..... Oppblåst Håper du koser deg du og, har været skjerpet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #187 Del Skrevet 20. juli 2015 Hmmm, jeg begynte å grine skikkelig fordi stuepiken (godt voksen dame forsåvidt) var så "god". Hun hadde vasket og ryddet til og med vår ting som er på benker. I tillegg la hun nattkjolen min i sommerfuglform på senga og E sin bamse lå fint til i hennes seng... Og da ble det tårer.... What?!?!?! Hun var hvertfall flink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 20. juli 2015 #188 Del Skrevet 20. juli 2015 Hmmm, jeg begynte å grine skikkelig fordi stuepiken (godt voksen dame forsåvidt) var så "god". Hun hadde vasket og ryddet til og med vår ting som er på benker. I tillegg la hun nattkjolen min i sommerfuglform på senga og E sin bamse lå fint til i hennes seng... Og da ble det tårer.... What?!?!?! Hun var hvertfall flink Hmm, hormonell?? Håper på positiv test i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DMS Skrevet 20. juli 2015 #189 Del Skrevet 20. juli 2015 Trur vi er hormonelle heile bølingen- la oss satse på at det er av ein god grunn for oss alle:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 20. juli 2015 #190 Del Skrevet 20. juli 2015 Så heldig som er på ferie Får håpe på positiv test snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 20. juli 2015 Forfatter #191 Del Skrevet 20. juli 2015 Angrer litt på at jeg ikke testet i dag tidlig men er vel tidsnok i morgen .. litt rart å bare spurte ut i gråt ja, kan ikke si at det er helt normalt. Rørt ja, skikkelig grining, nei. Irriterende feriemoment, folk som holder av solstoler i timesvis hver dag uten å bruke de.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #192 Del Skrevet 21. juli 2015 Negativ 10 DPO :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 21. juli 2015 #193 Del Skrevet 21. juli 2015 Negativ 10 DPO :/ Åh, så kjedelig! Men det er fremdeles veldig tidlig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. juli 2015 #194 Del Skrevet 21. juli 2015 10 dpo er veldig tidlig ja, veldig mange får blendahvite tester på dette tidspunktet. Det handler om når egget festet seg og man faktisk produserer hcg. Her er det fortsatt håp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #195 Del Skrevet 21. juli 2015 Fikk negativ på denne sist også, så det er ikke så ille bare vil veldig gjerne bli gravid igjen! Ellers i sydenlandet så er to av tre godt brent, det blir innkjøp av faktor 50 til meg og sambo. E" kan sikkert bruke 20.... Vi har badet masse i Middelhavet idag (!!!! ) Sikkert derfor vi er brent og. Det er det sultestreik havet jeg har smakt (trodde jeg aldri jeg skulle skrive) men veldig deilig temperatur. Aller fødestue er det når det er rødt flagg og bølger !!! Hvordan er det med dere Pyntestøv og lille_frosk? Rekker ikke oppdatere meg så mye her og kun Internett på do, hahahaha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 21. juli 2015 #196 Del Skrevet 21. juli 2015 Fikk negativ på denne sist også, så det er ikke så ille bare vil veldig gjerne bli gravid igjen! Ellers i sydenlandet så er to av tre godt brent, det blir innkjøp av faktor 50 til meg og sambo. E" kan sikkert bruke 20.... Vi har badet masse i Middelhavet idag (!!!! ) Sikkert derfor vi er brent og. Det er det sultestreik havet jeg har smakt (trodde jeg aldri jeg skulle skrive) men veldig deilig temperatur. Aller fødestue er det når det er rødt flagg og bølger !!! Hvordan er det med dere Pyntestøv og lille_frosk? Rekker ikke oppdatere meg så mye her og kun Internett på do, hahahaha! Det er det sultestreik havet du har smakt? Aller fødestue er det når det er rødt flagg? Jeg lurer litt på den stavekontrollen din altså! Det høres jo ut som dere koser dere, selv med litt solbrenthet. Det klarer jeg aldri å unngå ... Og du, jeg skjønner sååå godt at du så veldig gjerne vil bli gravid igjen. Jeg håper en positiv test er rett rundt hjørnet, det hadde vært så innmari fint! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 21. juli 2015 #197 Del Skrevet 21. juli 2015 Jeg satser på at babyboomen fortsetter her på KG og at den tar deg med seg. Positiv test er bestilt til deg med andre ord. Digger mobilen din som har hatt det veldig morsomt på dine vegne Ellers er det en liten uke igjen til ferie nummer to og utrolig lite å gjøre på jobb, så har i grunnen slappe dager og alt for mye tid til å henge på KG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
boks Skrevet 21. juli 2015 #198 Del Skrevet 21. juli 2015 Må si jeg lo godt av sultestreiken og fødestuen altså Godt dere koser dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 21. juli 2015 Forfatter #199 Del Skrevet 21. juli 2015 Hahahahaha ipaden er ikke helt edru altså.. La meg oversette: det salteste havet og aller gøyest... Komisk. Takk for all ønsking og bestilling Jeg håper på TB om to dager jeg! 12 DPO er jeg da. Jeg lever likevel litt som at jeg ikke er gravid fordi ja, jeg ikke vet enda og det kan hende det er slik. Så det blir litt fetaost og litt rødvin. Vi fikk servert en veldig god vin på restauranten som jeg nevnte tidligere og denne har vi nå funnet to flasker av som vi skal ha med oss hjem, dog 2010 istedenfor 2013... Håper de er veldig like Rødvin <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 21. juli 2015 #200 Del Skrevet 21. juli 2015 (endret) Får håpe du får positivt 12 dpo Hvis ikke, så kan du trøste deg med at du kan spise så mye fetaost og drikke så mye rødvin du vil med god samvittighet Endret 21. juli 2015 av Shinigami Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå