Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Ja nettopp. Da burde den jo vist 3+. Når jeg er 5+0 er jo embryoet 3+0... Men sikkert for tidlig til at den viser 3+ enda :) Får bare teste senere i uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wei Wei

Når tenker du å flytte dagboka fra prøvere til graviditetsdagbøker :fnise:

Venter du til du er over 12 uker? Venter du også med å fortelle de nærmeste eller forteller det noen så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei gjør det vel snart :) Tar man kontakt med admin da eller? Og hvordan skifter man navn på den?

Vi har fortalt det til et vennepar (vi er faddere på guttene deres). Hun snakker jeg mye med og hun har jo nettopp vært gravid selv :) Ellers har sambo sagt det til sin bestekompis og jeg sa det til sjefen i dag. Det var for å få avklaring i en usikker jobbsituasjon og for at han ikke skulle tro at jeg bare er lat når jeg stikker på do, gjesper og er sliten.

Vi kommer nok til å vente med å fortelle det til resten til etter første kontroll 11+2 :) så langt alt ser fint ut da selvfølgelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere vil vente med å fortelle til den usikre perioden er over. Men dette går nok veien. Jeg har trua :strix:

Hvordan tok sjefen din det? :)

Forresten: vet ikke hvordan du flytter boka. Da må vel admin til, men bytte av navn kan du gjøre ved å redigere hovedinnlegget ditt og trykke på full editor :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tok sjefen det? Skjønner at dere vil vente med å fortelle det til flere (men så vanskelig og da? Man vil vel bare rope det ut :fnise:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg prøve det :)

 

Sjefen sa at han hadde skjønt det....? Ikke vet jeg hvordan han har fått til det, kan jo hende at han bare tulla og. Han tok det sånn sett veldig greit, han kjenner jo oss begge og regnet vel med at det skulle komme. Det var veldig greit å ha gjort det for jeg har bare 20% kontrakt og høsten var veldig usikker. Når jeg snakka med han så sa han at han skulle prøve å hjelpe meg slik han hadde gjort for de to andre som har vært gravide tidligere. Sette meg inn de dagene hvor det går osv. 

Han skjønte veldig godt at jeg må søke andre deltidsjobber/jobber og fikk bekreftet at jeg har en god referanse fra han. Han skulle heller ikke si noe :)

 

Synes igrunn det er litt rart at alle venter så lenge med å si det. Neste tabu hvis det går ille.... Jeg mener jo egentlig at man burde være mer åpen om sånt. Allikevel føles det litt godt at det bare er meg og sambo som vet det (nesten).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da får jeg prøve det :)

Sjefen sa at han hadde skjønt det....? Ikke vet jeg hvordan han har fått til det, kan jo hende at han bare tulla og. Han tok det sånn sett veldig greit, han kjenner jo oss begge og regnet vel med at det skulle komme. Det var veldig greit å ha gjort det for jeg har bare 20% kontrakt og høsten var veldig usikker. Når jeg snakka med han så sa han at han skulle prøve å hjelpe meg slik han hadde gjort for de to andre som har vært gravide tidligere. Sette meg inn de dagene hvor det går osv.

Han skjønte veldig godt at jeg må søke andre deltidsjobber/jobber og fikk bekreftet at jeg har en god referanse fra han. Han skulle heller ikke si noe :)

Synes igrunn det er litt rart at alle venter så lenge med å si det. Neste tabu hvis det går ille.... Jeg mener jo egentlig at man burde være mer åpen om sånt. Allikevel føles det litt godt at det bare er meg og sambo som vet det (nesten).

Jrg må bare si at jeg er såå enig med deg på det siste der! Syns det må bedre frem at det er "normalt" at det går ille.. Ingen skam det!!

Anyhow! Fint sjefen din tok det bra :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det bør komme bedre frem at det er relativt normalt å miste. Samtidig orker jeg ikke tanken på at "alle " skal vite om det - om jeg mister. Vil ikke at kollegaer blant annet skal vite. For meg er sorg til en viss grad privat, i hvertfall når det omhandler min kropp. Men skjønner godt hva dere mener, og det burde kanskje komme klarere frem i media/andre arenaer.. Jeg merker bare at jeg ikke orker å være noe "ansikt utad" om det skulle skje.. Om dere skjønner hva jeg mener,, mulig dette ble veldig klønete forklart :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig i at det bør komme bedre frem at det er relativt normalt å miste. Samtidig orker jeg ikke tanken på at "alle " skal vite om det - om jeg mister. Vil ikke at kollegaer blant annet skal vite. For meg er sorg til en viss grad privat, i hvertfall når det omhandler min kropp. Men skjønner godt hva dere mener, og det burde kanskje komme klarere frem i media/andre arenaer.. Jeg merker bare at jeg ikke orker å være noe "ansikt utad" om det skulle skje.. Om dere skjønner hva jeg mener,, mulig dette ble veldig klønete forklart :vetikke:

Jeg skjønner ihvertfall veldig godt hva du mener! Og det er helt greit det også! Jeg ble paff husker jeg da vi var gravid for gang nr 3 og svogermor ble irritert fordi vi fortalte det i uke 10. For hun orket ikke den sorgen om vi skulle miste igjen.... Altså jeg mener hallo?! Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ihvertfall veldig godt hva du mener! Og det er helt greit det også! Jeg ble paff husker jeg da vi var gravid for gang nr 3 og hun bør irritert fordi vi fortalte det i uke 10. For hun orket ikke den sorgen om vi skulle miste igjen.... Altså jeg mener hallo?!

Er det sant? :( hvem var det? Skjønner godt at du ble paff da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sant? :( hvem var det? Skjønner godt at du ble paff da!

Så det gikk litt fort når jeg skrev istad. =P var svigermor..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt han tok det fint og vil prøve å legge til rette :) Jeg er enig med deg, jeg synes det er opp til hvert par å avgjøre når det passer å fortelle det, men det blir ofte nesten lagt frem som at man er egoistisk om man forteller det tidlig - at det er tabuet liksom! Er man en som ikke ønsker å dele så mye sånt er selvfølgelig helt greit og opp til hver enkelt, men for min del så ville jeg gjerne hatt mamma og gode venninner å prate med om jeg skulle miste, og da vil jeg jo helst slippe å fortelle at jeg faktisk har vært gravid i samme slengen. Men der er jo folk forskjellige :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja her fikk mamma vite om det dagen etter positiv test :ler:

Ser ikke for meg at jeg klarer å holde meg noe lenger den dagen jeg står der med en positiv test heller nei :fnise: Men da er det store spørsmålet - fortalte du det til svigermor også så tidlig? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke for meg at jeg klarer å holde meg noe lenger den dagen jeg står der med en positiv test heller nei :fnise: Men da er det store spørsmålet - fortalte du det til svigermor også så tidlig?

Hehe..Nei :sjenert: Tenker å fortelle det samtidig som vi forteller det til faren min og stemor :) Usikker på når da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe..Nei :sjenert: Tenker å fortelle det samtidig som vi forteller det til faren min og stemor :) Usikker på når da..

Hehe, jeg skjønner deg godt! Det er jo moren sin man har mest behov for i en sånn stund, tross alt. Jeg MÅTTE bare, for det er så klassisk KG :fnise: 

 

Sorry LilleMy, vi kupper dagboken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! Jeg også fortalte det til mine foreldre veldig tidlig. Svigers fikk vite det dagen etter da.. Mamma syns det var veldig viktig at det ble likt, så vi måtte si det til like mange på hver side samtidig.. Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...