Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Spennende!! Krysser fingrene! Når er IKM?

 

Kjempespennende :) IKM er da enten 15.7 eller 19.7 :) Har lyst til å si 19. slik at jeg ikke tror jeg er 4 dager over fra 15.7. Synes det er litt vanskelig å vite når EL var (ikke 100% at EL har vært heller, men ganske sikkert utifra temp) og det er skikkelig frustrerende. Slik er det vel etter SA :)

 

Huff, så leit å høre om SA, men godt å se at du er positiv igjen og går på med friskt pågangsmot.

 

Spennende fremover. Her må jeg følge meg! :)

 

Takk for det :) Vi krysser for to blå i juli for oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

G-test = blendahvit...

Men det er jo veldig tidlig enda? Særlig dersom ikm egentlig er 19.?

Red.: Nå leste jeg hos kaffe at du skulle teste for å sjekke at hcg er ute av kroppen etter SA'en, så da var vel dette gode nyheter? :)

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat slik jeg vil det skal være ja :) For det betyr at kroppen kan ha EL og bli gravid igjen!!  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er akkurat slik jeg vil det skal være ja :) For det betyr at kroppen kan ha EL og bli gravid igjen!!  :danse:

Hurraa!!! :danse:  :danse: :danse: Jeg gleder meg til å følge deg videre altså :) Det er fint at vi er så mange i samme situasjon samtidig ... Det er jo ikke så mange andre man snakker om EL-slim og såre brystvorter med! Hvor i landet holder du til, hvis jeg kan spørre om det? Hvis ikke er det selvfølgelig også HELT ok.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for negativ graviditetstest :hoppe: Godt å høre at kroppen din har ordnet opp og spiller på lag :) Nå er neste mål to streker om en ukes (?) tid :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra ja! Må si jeg synes det er veldig koselig!!! :) Og godt å snakke med noen som er i samme situasjon..

Bor på Sunnmøre :) Du da lille_frosk?

Forhåpentligvis positiv test straks ja :) For oss alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra ja! Må si jeg synes det er veldig koselig!!! :) Og godt å snakke med noen som er i samme situasjon..

Bor på Sunnmøre :) Du da lille_frosk?

Forhåpentligvis positiv test straks ja :) For oss alle...

Sørlandet :) Stikninger er et godt tegn!!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EL -slim ikveld :) !!!!!!

Da blir det BabyDansing ikveld eller i morra. Siste aksjer lagt inn i forgårs....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så da vil det si at egget slippes fra venstre (stikningene igår)..!!!! Lykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for slim og EL :hoppe: Kos dere :nigo: Disse dagene er jo morsomst! :fnise:

Endret av kaffemor
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og da skøt tempen i været også. Da var EL CD 20

Aksjer CD 18 + 21

IKM 24.7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan funker tempingen egentlig? Lurer litt på å begynne med det ved neste PP. Hvordan gjør du det? Hva slags temperaturmåler har du? Måler du i øret?

Endret av kaffemor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for jubling :)

Temping er genialt og viser bla når EL har vært og hvor lang lutealfase en har. Du må.ha et basaltermometer (et som viser 36.07 altså to desimaler) dette kan du kjøpe til en hindring på Billigetester.no feks.

Du må tempe til samme tid hver dag før du står opp. Du må tempe i munn, rumpe eller vaginalt. Jeg gjør det siste for det er enklest og mer nøyaktig enn munn.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man tempe vaginalt? Det var jeg ikke klar over. Bare stikker du den opp....der? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man tempe vaginalt? Det var jeg ikke klar over. Bare stikker du den opp....der? :sjenert:

*Knis* Altså, her burde det være uante muligheter til kombinasjonsprodukter! Hvis man først skal oppi der med en lang pinne liksom ... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...