Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

😍😗😙😘😚😍😍Det er veldig fint ja!❤💙💚💛💜

Takk lille_frosk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legger bare kjapt inn testene :) lite tid idag...

Den svakeste er den første, når to midten og den sterkeste i dag :) Jippi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok... Fikk nettopp fullstendig sammenbrudd foran forlovede og E fordi jeg fant ut at jeg ikke kan spise strandamør.... Begynte å spise det I går liksom og nå er det det som frister mest.

Vi snakker hylgrining med latter, masse tårer og snørr..... HERREGUD!

Dermed er foreløpige symptomer:

Tissetrengt

Trøtt som et fly

Sulten

Hormonell/følsom/grinete/sint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt ok ellers :) Symptomer med deg da?

Trøtt, uggen, kvalm innimellom, masse stikninger og strekk i livmoren. Ja, og ømme pupper. Herlig! :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er time til ul 7+6 bestilt :) Det er jo baaaare 3 uker og 4 dager til.... Så bestiller jeg jordmor time i morra til 8+3 😁

De to siste testene har egentlig Vært veldig like og ikke så mye sterkere. De er derimot tydelige men vet ikke helt hvor mye jeg skal legge I det..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine billigtester har vært ustabile og ikke nødvendigvis blitt sterkere i stigende rekkefølge, noe jeg selvfølgelig har bekymret meg litt over. Men Clear Blue ble derimot merkbart sterkere. Jeg vet ikke helt hvor mye vekt man skal legge på billigtestene egentlig ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar nok en ClearBlue digital I morgen tidlig for å se hva den sier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå blir gal. ClearBlue digital må jo ha rimelig stor feilmargin? Hcg stiger jo veldig individuelt og hvordan kan den da si nøyaktig hvor langt man er? Det er jo også nesten en uke i forskjell på når egget kan ha festet seg, dermed en uke forskjell i produksjon av Hcg. Den viste fortsatt 1-2 selv om jeg nå er 4+3. Men den andre testen var sterkere enn i går! 😊 Og det er jo positivt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå blir gal. ClearBlue digital må jo ha rimelig stor feilmargin? Hcg stiger jo veldig individuelt og hvordan kan den da si nøyaktig hvor langt man er? Det er jo også nesten en uke i forskjell på når egget kan ha festet seg, dermed en uke forskjell i produksjon av Hcg. Den viste fortsatt 1-2 selv om jeg nå er 4+3. Men den andre testen var sterkere enn i går! Og det er jo positivt :)

 

Jeg tror du leser den feil da. CB dig. viser alderen på fosteret, ikke hvor langt du er på vei. Dvs. at du må legge til ca 14 dager (mellom el og ikm).

 

Gratulerer så masse forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes det er rart hvor forskjellig det kan være. Føler meg liksom ikke så gravid (strekene blir sterkere og sterkere), ikke like mye symptomer som sist. Jeg er Trøtt og sulten og så kan jeg kjenne at det stikker til (mest i dag) som er tegn på at livmoren vokser el. Eller at jeg anstrenger meg for mye på jobb/med planting av hekk. Kjenner hvertfall at jeg er sliten og vil legge meg før sambo, det er jo unormalt.

Samtidig så vet jeg jo at jeg er gravid. Virker som jeg glemmer det av og til også. Lurer på om det er en slags avventende reaksjon pga ubevisst uro fordi det gikk galt sist. Samtidig så vil jeg jo ikke at det skal være slik. Jeg vil jo være overlykkelig på en rosa sky og sveve for graviditet og forlovelse.

Det er ikke så mørkt som det kanskje ser ut. Er vel mest I dag dette. Jeg er jo ofte veldig glad for, og tenker mye på, begge deler. Har også bestilt det nyeste Babydrøm ❤

Jeg tror og håper det går bra denne gangen. Vi vil det jo så mye! Men syns det er en rar følelse å glemme og å ikke "føle seg" gravid. Sikkert litt urealistisk å tenke på enda 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Svigerinna mi fikk 1-2 uker på en clearblue test da fosteret skulle ha vært 3 uker. Husker det så godt fordi hun ble så bekymret over da fordi hun visste at hun var minst 5 uker på vei ettersom kjæresten hennes var borte på ferietur rett etter EL osv.. Men hun fikk i alle fall en frisk og nydelig gutt 8 mnd senere :) Termindatoen ble forskyvd en uke eller noe etter OUL også, så mulig egget festet seg sent.

Vet jo selv hvor lett det er å bli tullerusk bekymret for alt etter testen viser positiv, men prøv å ikke bry deg så mye om disse testene :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...