Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hurra for nye symptomer :) Får håpe at du slipper at det gjør så vondt at det blir tortur å ta av/på BH :P Jeg slapp at det ble såpass ømt selv, men har lest om mange aom får så vondt,hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hurra! Bortsett fra at jeg har vondt i korsrygg, halebeinet og litt i symfysen... Litt tidlig for bekkenløsningsmerter? Kiropraktor time på onsdag neste uke så får se hva hun sier. Hvertfall ikke godt å gå på flisgulv.

Syns jeg så antydning til spotten istad. Litt nervøs :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig å få litt vondt i kroppen uten at det er bekkenløsning :)

Du er nok ekstra nervøs for spotting nå, men det skal gå bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, bortsett fra at dette visstnok er typiske punkt. Men håper selvfølgelig ikke det er det. Hadde jo sugd å få det så tidlig, ser ikke for meg at det blir bedre senere da liksom...

Var heldigvis falsk alarm :) Mørkt undertøy...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som måtte google hva symfyse er? :fnise: Er dette en pen måte å si at man har vondt i tissen på? :klo:  :flau: Det høres i hvert fall ikke noe godt ut. Håper det går over etterhvert... og som Shinigami sier så trenger det ikke nødvendigvis være bekkenløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har lest her! Trist at du mista forrige gang - men gratulerer med ny spire :strix: du må jo være superfertil ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Det føltes bedre å skrive ja sjela.. hoho! Bedre i dag :) Men ikke noe gåing i dag pga at jeg tror at jeg spottet litt i går og i dag. (Lyst, og usikker på om det skjedde). Derfor fikk jeg vite at jeg skulle ta det med ro av de på legekontoret, men at det sikkert ikke var farlig når det er så lite og lysebrunt, (tmi).

Takk for det Frøkenanonym :) Må jo nesten være en usedvanlig god match, hvertfall for befruktning :) Så håper jeg vi er det helt frem til baby er ute :)

Hvordan går det med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du bekymrer deg, men dette går nok bra :) Det er jo mange som blør masse og føder store, friske babyer så ;)

Isj, her går tida i dpo-land veeeldig seint. Hadde vært virkelig kult å få jevngamle barn med resten av babyboomen her på KG :fnise: Jeg prøver å ikke klage, men :sjenert:

Her høljer det ned på Sørlandet med lyn og torden. Ikke mye som vitner om at det er sommer, nei....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for ømme bryster - men ja, håper du slipper at de blir FOR ømme også. Det er dritvondt å ta av/på BH, alt av bevegelse, alt av nærkontakt og å ligge på magen. Føler meg som en tolvåring igjen! :ler: Håper ikke det er bekkenløsningssmerter, og at dersom det er det at det går over igjen. Jeg vet om noen som har fått det kjempetidlig, men så har det forsvunnet igjen etter noen uker - sikkert noen hormonelle oppbluss eller lignende.

Endret av lille_frosk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her høljer det ned på Sørlandet med lyn og torden. Ikke mye som vitner om at det er sommer, nei....

Sorry at jeg kupper boka LilleMy, måtte bare kommentere denne. I KNOW! Blader fyker i vinden, det er grått, regner sidelengs og er kaldt - hva skjedde med "Norges Gullkyst" egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg kupper boka LilleMy, måtte bare kommentere denne. I KNOW! Blader fyker i vinden, det er grått, regner sidelengs og er kaldt - hva skjedde med "Norges Gullkyst" egentlig?

 

Gullkyst my ass. Jeg som flyttet til "syden" fordi jeg trodde det var flottere vær her og greier :P (dvs fra Østlandet...) Det var faktisk varmere og finere vær på Østlandet i sommer enn det gradestokken kunne melde her. Hmpf. Føler meg snytt  :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for flere symptomer! :danse: Godt å kjenne at det skjer noe i kroppen, hvertfall når du vet hvorfor <3 Og spottingen går nok helt fint, har lest om flere som spottet under graviditeten og som fikk friske og flotte barn. Håper du slipper unna bekkenløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullkyst my ass. Jeg som flyttet til "syden" fordi jeg trodde det var flottere vær her og greier :P (dvs fra Østlandet...) Det var faktisk varmere og finere vær på Østlandet i sommer enn det gradestokken kunne melde her. Hmpf. Føler meg snytt  :jolie:

Enig. Også østlending i eksil på Sørlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Også østlending i eksil på Sørlandet.

Godt vi er flere som føler og snytt for det vi flyttet fra :fnise:

Hvordan føler du deg lillemy? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velkommen til de som ikke har vært innom her :)

Ingen mer spotting siden I dag tidlig (holder jeg på å bli gal? Var det bare innbilning?), så hurra! Takk for oppmuntringen :)

Ikke har jeg kjent noe særlig i korsrygg eller hofter i dag heller. Satser på å klare å holde det i sjakk med kiro (har problemer med rygg osv fra før), så time er bestilt til neste onsdag :)

Ellers er jeg enig i at sommeren aldri kom i år, og det er helt greit! Jeg er overklar for høst, mørke, telys, pledd og innekos med en voksende mage <3 Lengter etter høsten, den skulle vært her nå! Åh...

Sånn utenom det føler jeg meg ikke kjempegravid og tror det ordner seg med jobb :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh. Det må vel være helt perfekt å være gravid nå! :strix: Og så vil du være høygravid når det enda ikke har rukket å bli skikkelig varmt. Og når babyen kommer får du perfekt vær å trille i :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er virkelig en lettelse :) I tillegg er pupper ømme re ikveld ;)

Jeg begynte forrige tirsdag :) Så her er det fulle rulle allerede!

Synes det er litt vanskelig med jobb. Min jobb er fysisk krevende og det er ikke alt jeg bør gjøre, spesielt ikke når ryggen og hoftene har fest. Men så kan jeg liksom ikke gi en ærlighet grunn, føler meg lat :( Vet at jeg ikke skal bry meg og kommer heller ikke til å gjøre det, men føler det litt likevel. Sjefen kommer til å forstå, men han er ikke tilbake før om en og en halv uke :) Så da er jeg heldigvis et godt stykke på vei når jeg blir nødt til å si noe :)

Jeg synes at dette er en aldeles utmerket tid å være gravid på sjela! For akkurat de grunnene som du nevner. Skikkelig koselig i høst, kaldt og deilig i vinter og vår når beisen kommer. Perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...