Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :) Skjønner at du er litt bekymra over spottinga, men som andre her sier, så er det mange som opplever spotting uten at det er noe galt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :) Ja jeg vet at det er helt vanlig, spesielt rundt IKM... Men ikke noe gøy fordi. Heldigvis ikke kommet noe mer, så vidt jeg vet, siden I dag tidlig så da blir det bading senere :)

Men først; Ben & Jerry's kuleis lunsjdessert!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotta også litt de førte dagene etewr IKM og det var bare tidlig om morningen også gav det seg og alt er fortsatt bra her :)

Ben and Jerrys er nam :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det jeg synes å huske :) Ben & Jerry's er fantastisk! E og sambo er derimot ikke like begeistret for Chunky Monkey :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det jeg synes å huske :) Ben & Jerry's er fantastisk! E og sambo er derimot ikke like begeistret for Chunky Monkey :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye alle sammen :) Ja det er skikkelig fantastisk for oss kaffemor :)

Den siste kvelden begynte med at vi gikk på feil restaurant. Vi hadde hørt om en som skulle være veldig bra så vi tok taxi til den, vel fremme greier vi å gå inn på den ved siden av. Vi oppdaget det etter vi var ferdige..... Hahahahaha!

På vei tilbake til hotellet, i mørke gater fulle av folk med E ved siden av, ble vi forlovet! Så da bar det inn på gillsmeden hvor vi kjøpte min ring igår for å kjøpe ring til sambo eh!, forloveden :) Dette var med andre ord ikke så overraskende men veldig romantisk og kjekt :)

Det har vært en begivenhetsrik dag og vi gleeeeeder oss til å komme hjem til 10 grader og huset og senga. Vi gleder oss også stort til å fortelle det til familie og venner når vi kommer hjem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, gratulerer med forlovelsen :strix:. Det er så fint å gifte seg. Skulle virkelig ønske jeg kunne gjenoppleve den dagen igjen!! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! Blir noen år til gifting men fint å Være forlovet likevel :)

Enda bedre ble det av sterkere test I dag. Juhu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Blir noen år til gifting men fint å Være forlovet likevel :)

Enda bedre ble det av sterkere test I dag. Juhu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Blir noen år til gifting men fint å Være forlovet likevel :)

Enda bedre ble det av sterkere test I dag. Juhu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk! Blir noen år til gifting men fint å Være forlovet likevel :)

Enda bedre ble det av sterkere test I dag. Juhu! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med forlovelsen og hurra for sterkere test :)

Høres ut som at du ikke kunne hatt en bedre ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det shinigami😊 Meget vellykket ferie egentlig, neste gang blir det nok et mye bedre hotell og mer research først. Denne gangen bare bestilte vi uten å tenke så veldig mye på det.

Det blir matbutikk og apotek for å kjøpe digitale tester på vei hjem 😁 stas!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:  :strix:  :strix: Forlovelse! Gratulerer så mye!! Det må ha vært en herlig avslutning på ferien tenker jeg.  :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...