Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

*Knis* Altså, her burde det være uante muligheter til kombinasjonsprodukter! Hvis man først skal oppi der med en lang pinne liksom ... :hoho:

 

Hahaha, jeg tror jeg tisset litt på meg :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha! Ja det blir jo det samme som lengre bak...? :) Det funker heltfint hvertfall, og bedre enn i munn når man er trøtt.... Og sovner litt.... Og åpner munnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm nei tydeligvis ikke. Nå går den bare sikk-sakk så jeg aner ikke..... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Hei LilleMy :blomst: Lest litt her tidligere, men tydeligvis ikke vært inne å posta et hei til deg, så da følger jeg nå :nigo:

Trist å lese om at du mistet sist gang, men ser du snart treffer IKM igjen nå og krysser fingrene for to blå igjen :hoppe:

Har du noen symptomer nå?? :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen: BeKind!! :)

Takk for det :) Det er enda 10 laaaange dager til IKM... Hvis IKM er når IKM er osv... travelt å miste oversikt  :filer:

 

Har nok ingen symptomer som jeg kan komme på egentlig. Er jo bare 3 DPO. Eneste som er samme som når jeg ble gravid er: (hvis jeg er DPO og advarsel om TMI), det har ikke "tørket opp" nedentil enda  :rodme: og sexlysten fra før EL er der fortsatt. Dette var de første tegna jeg hadde sist  :skya:

Eller har jeg kjent litt stikninger (minimalt, mest dagen før EL men også i dagene etter). I dag har jeg også vært mer tissetrengt enn vanlig. 

 

Her lever prøvepsykosen i beste velgående og blir foret med jevne mellomrom! Fikk heldigvis 15 stk graviditetstester i posten i dag slik at jeg ikke går tom når testetøsen melder seg om noen dager  :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BeKind

Hurra for testetøser og mange mange tester i posten :hoppendeglad: Skikkelig testetøs selv, og regner med vi er mange :fnise:

Håperhåper det har klaffet for dere igjen nå, og skjønner at tiden fram til IKM virker lang :(

Forhåpentligvis har du/dere kanskje litt ferie og tid til å finne på noe som tar tankene over på noe annet? :vetikke:

Uansett så skal jeg følge med å heie for to blå :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til, skikkelig stikninger ned mot skambenet!!  :icon_lol:  Det er jo et godt tegn :) 

 

Håper det sitter fort for dere også når dere prøver igjen :)

 

Vi reiser til Hellas på fredag så da får vi nok å gjøre tror jeg. Har ei på 10 (E) som skal være med så det blir vel action og familiekos hele dagen! Jeg har begynt pakkingen og har selvfølgelig passet på å pakke med 3-4-5 tester :biggrin: IKM er jo den dagen vi reiser hjem. Å reise vekk uten tester da er jo uhørt! 

 

Legger ved en ekstra :klem1: her også! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Jeg hadde tidlig stikkinger ned mot skambeinet når jeg ble gravid :nigo:

Åh så godt med sol, varme og familiekos i syden :hoppendeglad: Håper dere koser dere gløgg der! :klem: Og noen tester må selvfølgelig bli med da å ja :jepp: :jepp:

Håper du får oppdatert dagboka selv fra sydenland også! :bond::nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det jeg og synes å huske at jeg hadde skjønner du ;) Men det er jo alt for tidlig!! 3 DPO  :(

 

Vi skal nok kose oss masse!!! Skal dere ha noe ferie snart? 

 

Der sier du noe, vet ikke hvordan det blir med internett. Hører jo ofte at det er dårlig osv på hotellet... Jaja vi får vel se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Når man leter etter symptomer så finner man de liksom, så det er lett å bli gal av :(

Håper bare du får slappet av og kost deg masse i Hellas, så glemmer du kanskje å kjenne etter symptomer litt innimellom :klemmer:

Vi får besøk av tantebarna mine på fredag nå, så kommer søsteren min og mannen etter om ei ukes tid :) Ferien blir hjemme med familie på besøk i år. Vi reiser derimot to uker til Gran Canaria på bryllupsreise i slutten av september, så den ordentlige ferien vår kommer da :nigo:

Håper du finner noe nett sånn at vi også kan holdes litt oppdatert på hvordan du har det :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir nok en alle tiders ferie for hele gjengen :)

Bryllupsreise! Så romantisk <3 Da er det nok greit å glede seg til den :)

Så koselig at du vil følge med!! 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres fantastisk ut med en tur til Hellas akkurat nå!! Det vil nok gjøre at tiden frem mot IKM går fortere også vil jeg tro, enn når man bare rusler rundt hjemme i den gamle tralten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok fantastisk også :) eneste minuset er at både jeg og sambo har vondt i halsen :/

Det har ikke blitt sommer enda her.... Bare regn og 12 grader...... Drittvær.

Jeg håper også at ferien får tiden til å gå og tankene vekk fra dette, for dette tar all min tid og mine tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yay! Hellas om ikke så mange timene! Begge to er forkjøla men forhåpentligvis noe som går over etter et par dager. Uansett bedre å være syk i 26 grader og skyfri himmel enn 10 grader og regn.

Jeg har selvfølgelig med både tester, mobil og ipad så jeg skal greie å holde både meg, sambo og dere oppdatert *knis*.

Dette blir veldig spennende!

Det er første sydenturen til E, og jeg har bare vært i Roma for 10 år siden... neste år må vi bestille tur tidlig.... (det sa vi ifjor og..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BeKind

Goood tur i morgen LilleMy :klem:

Håper dere får slappet av og kost dere mye, til tross for 'testetøs-tanker' og forkjølelse :jepp: Uansett bedre å være forkjøla godt vær ja.

Jeg var forresten på apotek i Hellas for flere år siden å kjøpte meg halstabletter med bedøvende effekt for svelg og hoste. Funka som rakkern og smugla med meg flere pakker :hoho: MEN, til tross for reseptfritt så er det greit å unngå rare medikamenter om du skulle være gravid :hoppe: Så kald saftis er kanskje like greit og avkjøle med :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ferie LilleMy :nigo: Kos dere i Hellas! Kjedelig med halsen da, får håpe det går fort over! Dere må ha en god tur, så gleder jeg med til forhåpentligvis positiv oppdatering om noen dager :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det dere! :)

Tror nok vi skal holde oss unna gresk apotek så godt det går :) litt skummelt hvis det blir positiv test... En ting jeg gleder med veldig til allikevel er FETAOST!!'! Nomnom.... Så det må jeg passe på å spise før evnt positiv test ;)

Jeg får selvfølgelig ikke sove og det er 2 1/2 time til vi må stå opp. Jaja, satse på å sove hele flyturen :D Det hadde vært strålende! Ååååå sommer snart!!!

Så håper vi at sommeren kommer hit etterpå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...