Gå til innhold

LilleMy med bebis <3


LilleMy1989

Anbefalte innlegg

Klør i testefingrene etter å teste i morgen også.... Svir sikkert av en clearblue i morgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest BeKind

Jeg fikk ikke positiv før IKM dagen, og da var streken svaak, så ikke gi opp håpet :strix: Håper du ellers koser deg masse i Hellas enda :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin er så syyykt godt! Det er vel nesten min favoritting i hele verden. Krysser fingrene for to blå kjære lille my! Kos deg masse i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ i dag :/ kjente jeg Ga opp litt før jeg kom på at egget potensielt kan ha festet seg så sent som i går :) Men lever som en negativ og driller rødvin ikveld :) Det er nemlig noe jeg kommer til å savne mye hvis jeg blir gravid....

Rødvin på fredagskvelden er skikkelig kos <3 Kjenner jeg er glad for at vi kommer hjem på en fredag slik at vi fortsatt får helg!

Vanskelig å drive symptomatisk i varmen. Allikevel nevner jeg at jeg er trøtte i dag og sovnet etter lunsj både igår og idag. Dog vet jeg Hvordan gravidtrøtthet er og den er overveldende. Ikke helt det samme.

Ellers begynner jeg å bli klar for å reise hjem, kose pusene mime, se film på fredagskvelden, sove i min egen seng og handle mat :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi......

Ser dere også den svake, svaaaaake skyggen av en strek eller!?

IIIiiIiiIiiiiiiiiiii!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi......

Ser dere også den svake, svaaaaake skyggen av en strek eller!?

IIIiiIiiIiiiiiiiiiii!

 

Kan kanskje hinte noe veeldig svakt der ja! :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åw mai gåd!!!

Nå er den tydelig positiv!!! Jubel og kransekake! Jeg var jo bestemt på å være gravid i Hellas....

Hihihihihihihih! :)

Da blir det april-bebis <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest epletre.

Oi, det var en flott dag å tilfeldigvis stikke innom din dagbok for første gang! Gratulerer så mye!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja dette kan bli bra :) Er dessverre litt bekymret fordi jeg oppdaget spotting istad... Det kan vel ikke gå galt igjen... Hååååper det bare blir med det og at spiren klamrer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Ja dette kan bli bra :) Er dessverre litt bekymret fordi jeg oppdaget spotting istad... Det kan vel ikke gå galt igjen... Hååååper det bare blir med det og at spiren klamrer seg fast! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LilleMy! Gratulerer sååå mye!!!  :strix:  :strix:  :strix:  :strix: Og som min bestevenninne sa; nå følger noen skumle uker, men man må bare prøve å glede seg og ta sorgen om den kommer. Livet blir ikke mindre skummelt av å få barn.  :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spottet etter positiv test, var bare babyen som festet seg skikkelig i livmoren :) Gratulerer så mye :danse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk alle sammen! Det juble og håpes her og :)

Var ikke mer enn tre dråper i dag tidlig heldigvis, så håper det gir seg. Litt kjipt å ikke kunne bade i dag tidlig men får vel badet senere :)

Heldigvis skal vi hjem fra varmen i morgen! Oh sweet lord! Så godt DET skal bli :)

Trøttheten og sulten har allerede meldt seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...