Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Peanut

Ideen om hvordan har ikke tid til å modnes, skal jeg bli gravid må det skje nå. Jeg er helt klar for barn, og det kommer jeg til å gjøre alt som står i min makt for å få til...

TS

Beklageligvis synes jeg du er så langt fra klar som det er mulig å bli. Men det er bare min mening. :3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beklageligvis synes jeg du er så langt fra klar som det er mulig å bli. Men det er bare min mening. :3

Jeg kan nok dessverre ikke vente på at din mening skal endres du. Her gjelder det bare å kjappe seg. Regne ut ca eggløsning og komme igang.

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn har like stort behov for en farsfigur i livet sitt som en mor. Er bare ekstremt egoistisk av deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et barn har like stort behov for en farsfigur i livet sitt som en mor. Er bare ekstremt egoistisk av deg.

Jeg har all intensjon om det. Håper ikke jeg blir singel resten av livet, men å vente på å finne noen nå, så forelske meg, og så bli gravid har jeg ikke tid til... Håper på å finne en god farsfigur etterhvert, men jeg kan ikke gamble med naturen og tro at jeg kan få barn langt opp i 40 årene...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tenkt å involvere faren, men for barnet sin del ønsker jeg å vite hvem det er slik at barnet kan få vite når det blir eldre, hvis det skulle ønske det, og det er jo slettes ikke sikkert... Syntes det er mest fair for barnet...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Ingenting ved dette er fair.

Anonymous poster hash: 6db53...1e4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nettopp ferdig med et langt forhold. Jeg ønsket meg barn hele tiden, og nå føler jeg at jeg får for dårlig tid. Jeg må ha barn før det blir for sent og alt ligger egentlig økonomisk til rette for det. Jeg tenker å sette meg på venteliste for å bli inseminert, vurderer også Danmark, men i mellomtiden kommer jeg ikke til å bruke prevensjon når jeg treffer noen på byen. Babyønsket er så sterkt at jeg vil bli gravid nå koste hva det koste vill...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Jeg hadde en gang ei venninne som gjorde det der, hun fikk babyen sin hun, men ordtaket om at man skal være forsiktig med å ønske seg ting, fordi man kan få det også, - er som tatt ut av hennes liv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har all intensjon om det. Håper ikke jeg blir singel resten av livet, men å vente på å finne noen nå, så forelske meg, og så bli gravid har jeg ikke tid til... Håper på å finne en god farsfigur etterhvert, men jeg kan ikke gamble med naturen og tro at jeg kan få barn langt opp i 40 årene...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Hvordan tror du en fremtidig kjæreste vil reagere når han får vite hvor utspekulert har vært? Selv om du er desperat, så er ikke dette måten å gjøre det på.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover godt om natten jeg :P Syntes det er ganske ille å slenge dritt til fremmede på Internett også jeg da... Men det er moralsk innafor da?

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Ja, tror du sover godt.

Synes ikke det var drittslenging, men en god beskrivelse av deg slik du fremstiller deg selv her.

Og du bør virkelig ikke kommentere hva som er "moralsk innafor".

Du fremstår som en egosentrisk person med svært lav moral.

Anonymous poster hash: 414cc...ab1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig denne tråden er trolling. Å regelrett lure en mann på denne måten er så stygt at jeg ikke har ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bare legge ut en annonse hvor du ønsker barn så sterk , og håper noen visse menn kan hjelpe deg uten å forplikte seg ovenfor barnet? Sikkert noen som er med på det ? Vet ikke om det er lovlig, men det er bedre enn hva Du Ts har tenkt å gjøre.

Endret av Charlene87
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan tror du en fremtidig kjæreste vil reagere når han får vite hvor utspekulert har vært? Selv om du er desperat, så er ikke dette måten å gjøre det på.

Selvfølgelig vil jeg ikke legge det frem på den måten. Jeg er ikke den eneste uten en far til mitt barn... Bekymrer meg ikke for det...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger ikke stå på venteliste noe sted. Jeg kontaktet en klinikk i Barcelona og de kunne gi meg time på dagen! Jeg vil ha en latinounge derfor kontaktet jeg de. Du kan velge etnisitet selv. Dette er MYE bedre enn å gå ut på byen. Tenk så kjipt om du får HIV eller en annen skummel sykdom. Dette kan jo overføres til baby og.



Anonymous poster hash: 778c4...229
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan du ikke bare legge ut en annonse hvor du ønsker barn så sterk , og håper noen visse menn kan hjelpe deg uten å forplikte seg ovenfor barnet? Sikkert noen som er med på det ? Vet ikke om det er lovlig, men det er bedre enn hva Du Ts har tenkt å gjøre.

Allerede nevnt som førsteinnlegg på side 2, men det var ikke aktuelt.

Tips til nye lesere: les gjennom hele tråden før dere skriver innlegg. Ingen vits å repetere ting som allerede er sagt/foreslått og nedstemt av TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover godt om natten jeg :P Syntes det er ganske ille å slenge dritt til fremmede på Internett også jeg da... Men det er moralsk innafor da?

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Du er ikke den som burde uttale deg om moral...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at folks idioti og egoisme når nye høyder, og at tvangsprevensjon (evt. tvangssterilisering) burde vurderes som et virkemiddel.

Altså - hun sier jo at hun ikke har tenkt å lyge. Om fyren spør, så sier hun jo at hun ikke går på pillen. Da kan fyren velge å ikke ha sex med hun, eller å bruke kondom. Man kan ikke begynne å snakke om tvangssterilisering her - det er jo virkelig ikke vanskelig for en gutt å spørre om jenten går på noe før de har sex, eller å bare dra på seg en kondom.

Jeg synes ikke synd på menn som skulle bli fedre etter ONS om de ikke engang har spurt den andre om hun går på p-piller eller whatever. Det er faktisk fullt mulig å ta ansvar for seg selv. Nå må vi ikke gjøre menn mer hjelpeløse enn det som faktisk er tilfellet.

Hallo....

*Riv av plastikken*

*Rull på kondomet*

Hvor vanskelig kan det være?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså - hun sier jo at hun ikke har tenkt å lyge. Om fyren spør, så sier hun jo at hun ikke går på pillen. Da kan fyren velge å ikke ha sex med hun, eller å bruke kondom. Man kan ikke begynne å snakke om tvangssterilisering her - det er jo virkelig ikke vanskelig for en gutt å spørre om jenten går på noe før de har sex, eller å bare dra på seg en kondom.

Jeg synes ikke synd på menn som skulle bli fedre etter ONS om de ikke engang har spurt den andre om hun går på p-piller eller whatever. Det er faktisk fullt mulig å ta ansvar for seg selv. Nå må vi ikke gjøre menn mer hjelpeløse enn det som faktisk er tilfellet.

Hallo....

*Riv av plastikken*

*Rull på kondomet*

Hvor vanskelig kan det være?

Selvsagt må menn ta ansvar for seg selv. Mange er dumme nok til å ikke spør om de går på prevensjon.

Men altså...

Å TS ingen mann fortjener å bli lurt til å bli far og så da faktisk bli lurt tilbå bli far uten å få vite om deg. Stakkars mann altså.

Nå har du faktisk fått beskjed om at det finnes klinikker osv hvor du får time kjapt. La oss håpe moralen, etisk og alt slår til her at du gjør det.

Anonymous poster hash: 6db53...1e4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert stas for mannen som får et voksent barn han ikke visste at han hadde på døra midt i familiemiddagen en søndagskveld. Familien hans blir nok sikkert også glade for at det kommer en komplett fremmed og har arverett etter mannen som ufrivillig har blitt plukket ut som far, og kona kommer til å syntes det bare er moro å ikke kunne sitte i uskiftet bo dersom mannen går bort før henne!

Dette blir nok så trivelig atte, TS!

Alt for å tilfredsstille DINE behov, eller hva?

PS: Dersom du er 39 og ikke har en diagnose som begrenser friktbarheten din så har du tid til å vente 6+ måneder. Men hvorfor kaste bort dyrebar tid når man kan ødelegge andres liv i samme slengen i steden?

Anonymous poster hash: c7e00...328

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest hele tråden, men..

Jeg forstår ønsket ditt om å bli gravid, og jeg forstår at det haster. Og jeg forstår faktisk at du tenker å la menn knulle deg uten kondom. Fordi jeg tenker at menn må slutte å stikke pikken i havet og forvente at kvinnen skal ta ansvaret med abort eller angrepille om "uhellet" (i ditt tilfellet hellet) skulle skje.. Han bør bruke kondom eller forvente det verste og håpe på det beste.

MEN jeg synes at barnet ditt har rett til å få en far. Hvorfor vil du at barnet skal vokse opp uten far? DET synes jeg er slemt av deg. Om du har såpass god råd og er skikket som mor er det liten sjans for at han får ta fra deg foreldreretten. Så om ungen din får møte pappaen sin en gang i uka for eksempel (og mer senere i livet) er dette bare bra for barnet og du kommer helt sikkert til å synes det er deilig med avlastning.

At denne mannen som skulle bli far til barnet ditt faktisk er så oppegående og godt menneske at han vil ha noe med barnet å gjøre er det svært egoistisk av deg å ikke la far og barn få vite om hverandre. Som mor vil man jo det beste for barnet sitt, så jeg skjønner ikke at du ikke vil det for ditt kommende barn? Hvorfor vil du ikke at barnet ditt skal få vite om sin far? Er du bare redd for å face situasjonen der faren kanskej er fly forbanna eller redd? Stå for valget ditt om å beholde ungen og la barnet ditt få møte faren om han er villig til det. Virkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir sikkert stas for mannen som får et voksent barn han ikke visste at han hadde på døra midt i familiemiddagen en søndagskveld. Familien hans blir nok sikkert også glade for at det kommer en komplett fremmed og har arverett etter mannen som ufrivillig har blitt plukket ut som far, og kona kommer til å syntes det bare er moro å ikke kunne sitte i uskiftet bo dersom mannen går bort før henne!

Dette blir nok så trivelig atte, TS!

Alt for å tilfredsstille DINE behov, eller hva?

PS: Dersom du er 39 og ikke har en diagnose som begrenser friktbarheten din så har du tid til å vente 6+ måneder. Men hvorfor kaste bort dyrebar tid når man kan ødelegge andres liv i samme slengen i steden?

Anonymous poster hash: c7e00...328

Det er det slettes ikke sikkert at han får. Det er meget mulig barnet ikke ønsker noen kontakt som voksen. Jeg kan ikke leve livet mitt på denne hypotetiske situasjonen. Du er naiv hvis du satser på at du kan bli gravid etter flylte 40 altså. Selvfølgelig kan det skje, men du har ikke råd til å kaste bort en eneste eggløsning, hvis du ønsker deg barn....

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...