Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ønsker ikke mannen barn, ja, da får han bruke kondom, eller så har han seg selv å takke.

Dette! Du må da være klar over mulige konsekvenser da. Jeg har ikke tenkt til å lyve til noen. Spør han om jeg går på noen prevensjon så skal han få et ærlig svar.

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trenger ingen hjelp nei har et godt nettverk og er godt rustet for å ta imot et barn.

Folk maser sånn rundt genetisk sykdom at man skulle tro annethvert barn er født med en genetisk sykdom. Dette er faktisk veldig sjeldent... Jeg skal som sagt sette meg på venteliste ( som for øvrig er mer enn et halvt år) men jeg tenker ikke vente...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Dette forteller meg at tråden er troll.. Hva slags venteliste sikter du til? I Norge får ikke enslige kvinner inseminasjon- du må til Danmark og kjøpe sæd der. Gå troll et annet sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forteller meg at tråden er troll.. Hva slags venteliste sikter du til? I Norge får ikke enslige kvinner inseminasjon- du må til Danmark og kjøpe sæd der. Gå troll et annet sted.

Jeg har blitt forklart det tidligere i tråden ja. Jeg har en venninne som står på venteliste, og hun sa at ventelisten var lang. Jeg visste ikke at single ikke kan stå på en sånn liste, jeg bare gikk ut fra at de kunne det...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nettopp ferdig med et langt forhold. Jeg ønsket meg barn hele tiden, og nå føler jeg at jeg får for dårlig tid. Jeg må ha barn før det blir for sent og alt ligger egentlig økonomisk til rette for det. Jeg tenker å sette meg på venteliste for å bli inseminert, vurderer også Danmark, men i mellomtiden kommer jeg ikke til å bruke prevensjon når jeg treffer noen på byen. Babyønsket er så sterkt at jeg vil bli gravid nå koste hva det koste vill...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Jaha? Kjønnssykdommer er ikke noe du har i tankene når du skal ha ubeskyttet sex med fremmede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt forklart det tidligere i tråden ja. Jeg har en venninne som står på venteliste, og hun sa at ventelisten var lang. Jeg visste ikke at single ikke kan stå på en sånn liste, jeg bare gikk ut fra at de kunne det...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Da er tydeligvis ikke ideen din særlig gjennomtenkt. Spørs hvor moden du er for å få barn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er tydeligvis ikke ideen din særlig gjennomtenkt. Spørs hvor moden du er for å få barn...

Ideen om hvordan har ikke tid til å modnes, skal jeg bli gravid må det skje nå. Jeg er helt klar for barn, og det kommer jeg til å gjøre alt som står i min makt for å få til...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel bare å dra til Tyrkia eller ett annet populært land for å pule på seg en unge. Kjenner til flere som har gjort det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel bare å dra til Tyrkia eller ett annet populært land for å pule på seg en unge. Kjenner til flere som har gjort det.

Eh nei takk, kan ikke dra til Tyrkia hver eggløsning heller... Ønsker jo også at barnet skal ligne mest mulig på meg, siden jeg blir den eneste forelderen...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh nei takk, kan ikke dra til Tyrkia hver eggløsning heller... Ønsker jo også at barnet skal ligne mest mulig på meg, siden jeg blir den eneste forelderen...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Riiight... Da var kanskje ikke ønsket ditt om å få barn så sterkt likevel da?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje1

Barnet skal selvfølgelig ha mitt navn. Og det er mange måter å legge det frem på. Sånn jeg ser det har ingen lurt noen, men to voksne mennesker har tatt et valg. Hvis du ikke har lyst til å bli far så er det bare å bruke kondom, dropper du det, har du tatt ett valg.

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Snakker ikke om etternavn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent, kan man få vite hvem donoren er, også på Storkklinikken... Der får du muligheten til å velge donor basert på visse kriterier, som høyde, øye- og hårfarge, tror jeg det var. Mye bedre enn å gå på byen, og håpe man finner en kondomløs herremann...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har ikke noe juridisk ansvar for et voksent barn.

Anonymous poster hash: c1744...fe8

jurudisk nei, men faen heller... Mennesker har vel følelser, følelsesmessig ansvar?!

Anonymous poster hash: ac045...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riiight... Da var kanskje ikke ønsket ditt om å få barn så sterkt likevel da?

Eh jo, jeg har da masse muligheter for å ordne dette i Norge/Skandinavia... Det er rett og slett ikke noe behov for Tyrkia...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakker ikke om etternavn!

Jeg skjønner ikke hva du mener jeg, jeg bestemmer da fornavnet på barnet mitt også...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er grunnen til at vi umulig kan være den smarteste rasen i universet.

Som ellers så er det noen individer som utpeker seg som mindre begavet, og ts virker dessverre som et kroneksempel på dette.

Anonymous poster hash: f6218...a2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, på Storkklinikken kan du reservere sæd, hvis du skulle få lyst på et barn til. Sånn at ungen kan få helsøsken.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jurudisk nei, men faen heller... Mennesker har vel følelser, følelsesmessig ansvar?!

Anonymous poster hash: ac045...821

Tja jeg vet ikke om man har det for et voksent menneske man aldri har møtt. Det er jo slettes ikke sikkert at barnet har noe behov for å møte 'faren' selv som voksen. Den tid den sorg.

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, det er ikke værre enn ' mamma prøvde å finne pappa igjen etter denne natten, men det greide hun ikke. Abort har jeg aldri greid tanken på for jeg elsket deg så masse fra første stund. Jeg fant ikke adressen hans før lang tid etterpå, og da turte jeg ikke si noe. Her er navnet og adressen, du velger selv hva du vil gjøre med det...' The end :)

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Stakkars eventuelle mann og barn :( For et moralsk forkastelig menneske du er.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, på Storkklinikken kan du reservere sæd, hvis du skulle få lyst på et barn til. Sånn at ungen kan få helsøsken.

Ja det er fint at jeg har flere muligheter, jeg utelukker ikke Danmark også...

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars eventuelle mann og barn :( For et moralsk forkastelig menneske du er.

Jeg sover godt om natten jeg :P Syntes det er ganske ille å slenge dritt til fremmede på Internett også jeg da... Men det er moralsk innafor da?

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...