Gå til innhold

Dra på byen for å bli gravid...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En mann kan velge å bruke kondom, problem løst for 99,9%.

Kvinner kan velge å bruke kondom, men allikevel har dere rett på abort. Forstår du forskjellen eller vil du at jeg skal forklare en gang til?

Min mening er at abort er noe man skal være to om, akkurat som det å føde barn er noe man skal være to om.

Ja jeg forstår at du er uenig, kvinne og feminist som du er, men det betyr ikke at du har rett eller har skjønt noe som helst.

Hvorfor ellers skulle du være for abort for kvinner og imot at menn skal ha medbestemmelsesrett?

- er det på grunn av kondomen? En kondom du selv kan bruke utelukker ikke at du er for abort? Jajaja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner kan velge å bruke kondom, men allikevel har dere rett på abort. Forstår du forskjellen eller vil du at jeg skal forklare en gang til?

Min mening er at abort er noe man skal være to om, akkurat som det å føde barn er noe man skal være to om.

Ja jeg forstår at du er uenig, kvinne og feminist som du er, men det betyr ikke at du har rett eller har skjønt noe som helst.

Hvorfor ellers skulle du være for abort for kvinner og imot at menn skal ha medbestemmelsesrett?

- er det på grunn av kondomen? En kondom du selv kan bruke utelukker ikke at du er for abort? Jajaja.

Du får starte en ny tråd som handler om rettigheter ved abort da det er ett såpass stort diskusjonsemne at det fort kan okkupere hele tråden, så får vi ta det der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette bare er tull, og at TS kun ønsker å provosere. Så forbanna tett i toppen er det vel fåtallet som er.

Anonymous poster hash: f42af...db4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror dette bare er tull, og at TS kun ønsker å provosere. Så forbanna tett i toppen er det vel fåtallet som er.

Anonymous poster hash: f42af...db4

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan velge å bruke kondom, men allikevel har dere rett på abort. Forstår du forskjellen eller vil du at jeg skal forklare en gang til?

Min mening er at abort er noe man skal være to om, akkurat som det å føde barn er noe man skal være to om.

Ja jeg forstår at du er uenig, kvinne og feminist som du er, men det betyr ikke at du har rett eller har skjønt noe som helst.

Hvorfor ellers skulle du være for abort for kvinner og imot at menn skal ha medbestemmelsesrett?

- er det på grunn av kondomen? En kondom du selv kan bruke utelukker ikke at du er for abort? Jajaja.

En kvinne kan ikke tvangs tre på en kondom på en mann. Men seff hun kan velge å nekte sex dersom han ikke bruker den da. Men det burde jo egentlig vært unødvendig. I en perfekt verden hadde alle ønsket å bruke kondom ved tilfeldig sex

Man er helt enkelt imot medbestemmelsesrett for menn ang abort da det er kvinnens kropp som skal igjennom det. Ikke hans

Endret av Maleficenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lange køer for inseminasjon, ikke sikkert jeg har tid til å vente. Jeg liker også å kunne velge utseende mer til mitt barn ved å finne en på byen. I forhold til barnet tenker jeg også at det kan være mer riktig, for da har det en sjanse til å finne ut hvem faren er når det blir større. Med en seddonor får de jo aldri vite..

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Jeg har ikke lest alle sidene i tråden enda, så beklager om dere har løst dette.. Men jeg har sett flere ganger nå at du har skrevet at donorbarn aldri får vite hvem faren er, at du heller vil finne en på byen for da kan du gi barnet et navn på faren, men dette stemmer ikke! Jeg har en kvinne i nær familie som netopp har fått et donorbarn og barnet har rett til å vite hvem faren er når h*n blir 18 år gammel. Her har jo faktisk donorpappa også takket ja til å bli oppsøkt en gang i fremtiden, det har ikke en mann på byen.

Anonymous poster hash: bcece...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikje spes. Bekymret for kjønnssykdommer, det meste kan behandles, og sjansen er jo ikke så stor...

TS

Anonymous poster hash: c1744...fe8

Vel, om du skulle klare å ende opp med en stakkars unge så sørg i hvertfall for at en som er glupere tar sexpraten med h*n når den tid kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle sidene i tråden enda, så beklager om dere har løst dette.. Men jeg har sett flere ganger nå at du har skrevet at donorbarn aldri får vite hvem faren er, at du heller vil finne en på byen for da kan du gi barnet et navn på faren, men dette stemmer ikke! Jeg har en kvinne i nær familie som netopp har fått et donorbarn og barnet har rett til å vite hvem faren er når h*n blir 18 år gammel. Her har jo faktisk donorpappa også takket ja til å bli oppsøkt en gang i fremtiden, det har ikke en mann på byen.

Anonymous poster hash: bcece...be2

Ja man kan velge åpen eller lukket donor.

Anonymous poster hash: fe67d...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, det er jo nok av menn som har hørt om damer som deg og velger å komme utenfor vagina!

Hva gjør du da? Skal du jakte rundt på byen etter et ligg flere dager i strekk - og så måneden deretter etc? Høres ut som en pinlig plan...



Anonymous poster hash: 71b24...aa1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, om du skulle klare å ende opp med en stakkars unge så sørg i hvertfall for at en som er glupere tar sexpraten med h*n når den tid kommer...

Huff enig. Tragisk er det og at hun ikke vet at kjønnssykdommer kan smitte over på babyen og. Ikke tenker hun på at hun kan få hiv heller. Skremmende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, men det er ikke det rette å gjøre.... i verste fall kan du evt spørre enten med ønsket mann eller på en slags nettside (dog jeg aner ikke helt hvordan det kommer til å gå) om de er villig til å lage et barn UTEN betingelser. Det kan hende at det er noen menn der ute som ikke vil ha noe problem med dette.. men da må man være svært obs på at fyren kanskje etterhvert angrer og vil plutselig ta del i livet til barnet.. (selv hadde jeg ikke hatt en one night stand for å bli gravid)..

Hadde jeg vært deg så hadde jeg sett på andre land enn bare Danmark.. det er mange land der prosessen og ventelisten ikke er så lang... Dette er også den rette veien å gå - sæd donor.... Da har du garantert et barn uten betingelser fra fars side...

Jeg har ei venninne som ikke har eggstokker (tror jeg), og som har ved to anledninger reist til midtøsten for å bli gravid, siden hun ble over 35 og følte presset og ikke møtte mannen i sitt liv. Hun har i dag 2 barn, som ikke helt ligner på hverandre, men hun er lykkelig :)

Lykke til.

PS. Et barn MÅ ikke ha en pappa i sitt liv. Det er det ideelle selvfølgelig men det er ingen nødvendighet! Barnet kan fint være mye lykkeligere med bare en mor enn med to foreldre..

Endret av Fliko
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff enig. Tragisk er det og at hun ikke vet at kjønnssykdommer kan smitte over på babyen og. Ikke tenker hun på at hun kan få hiv heller. Skremmende.

Men det kan man jo også få hvis en fyr er utro med en mens man er gravid. Man har jo ikke garanti for noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men spøk og forsøk på å leike djevelens advokat til sies: Jeg har observert både barn som er født ved hjelp av storken og barn som kom til verden pga mora var desperat etter barn (både i forhold og som singel) og de fikk hva de bestilte, for å si det sånn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan man jo også få hvis en fyr er utro med en mens man er gravid. Man har jo ikke garanti for noe.

Jojo men sjansen er mye større med flere ulike onser. De fleste blir ikke gravide på første forsøk. Ingen vits i å utsette seg for en så åpenbar risiko med vilje for å bli smelt på tjukka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo men sjansen er mye større med flere ulike onser. De fleste blir ikke gravide på første forsøk. Ingen vits i å utsette seg for en så åpenbar risiko med vilje for å bli smelt på tjukka

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest UngMann1986

Leste denne tråden med interesse. Skjønner godt det sterke instinktet ditt, TS. Hvordan går det med køen? Eller med byturene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så du skal ødelegge livet til en mann bare fordi du selv vil ha en unge? Kvinnfolk.



Anonymous poster hash: 99470...5ee
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår deg, men det er ikke det rette å gjøre.... i verste fall kan du evt spørre enten med ønsket mann eller på en slags nettside (dog jeg aner ikke helt hvordan det kommer til å gå) om de er villig til å lage et barn UTEN betingelser. Det kan hende at det er noen menn der ute som ikke vil ha noe problem med dette.. men da må man være svært obs på at fyren kanskje etterhvert angrer og vil plutselig ta del i livet til barnet.. (selv hadde jeg ikke hatt en one night stand for å bli gravid)..

Men man kan ikke slik jeg har forstått det avtale vekk barnebidrag, eller man kan avtale det vekk, men bidragsmottaker kan hele tiden ombestemme seg. Barneloven § 67 Ingen kan gje avkall på den retten barnet har etter dette stykket.

Anonymous poster hash: 61077...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du skal ødelegge livet til en mann bare fordi du selv vil ha en unge? Kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 99470...5ee

Hvis menn gjorde det til en vane og bruke kondom uoppfordret så vil ikke TS klare å "ødelegge livet til en mann", som du kaller det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

gjett hvem som er gravid! woop woop! Trodde ikke det skulle gå så fort, men sitter her nå med en positiv test!

 

TS



Anonymous poster hash: 2cbd2...697
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...