LoveTrain Skrevet 19. juni 2018 Forfatter #941 Del Skrevet 19. juni 2018 (endret) I dag har jeg vært ganske emosjonell, og ekstra glad i den lille gutten min❤️ For nøyaktig ett år siden ble en liten celleklump tint og plassert trygt i mammaen sin for en 9 måneders all inclusive. Dette året har vært en skikkelig berg og dalbane, og selvom jeg ofte er sliten og trøtt nå, så er det ingenting sammenlignet med graviditeten. All redselen for å ikke skulle oppleve dette her var utrolig slitsom, og jeg skjønte vel ikke hvor høye skuldrene var før for et par måneder siden. Samtidig som det er årsdag, har han også rukket å bli 14 uker. Nå skjer det noe nytt hver dag føler jeg! Han holder nakken sin veldig fint nå, og jeg trenger ikke støtte hodet lenger når jeg bærer han. Han pludrer i ett sett, i dag lærte han å skrike "aaaa", og var selv meget fornøyd med det. Han lå på brystet mitt og tittet på meg, så skrek vi litt frem og tilbake til hverandre mens vi lo begge to😍 Altså, finnes det noe finere enn å se barnet sitt le? For hver dag så blir han også flinkere å gripe, men han er enda litt treig med å bruke tomlene til noe fornuftig og har dem mye inn i hånden (innslått tommel kanskje?). Alt han får tak i skal rett inn i munnen, og han gnager masse og sikler som en helt. Jeg prøver å innta de fleste måltider med han ved siden av meg i tripp trappen, og han viser mer og mer interesse for mat. Titter på meg, og titter på maten. Etter å ha lest denne i dag, https://www.fhi.no/nyheter/2018/trygt-med-fast-fode-fra-fire-maneders-alder/, tenker jeg vi starter med små smaksprøver om to ukers tid. Tips tas imot 😊 Har lest litt om BLW, og lurer på om vi skal kjøre en lightvariant av det så snart han kan sitte. Har også lyst å lage grøt og slikt selv (optimisten sjæl), men må sette meg godt inn i næringsstoffer i de forskjellige variantene. Jeg har i hvertfall startet å fryse ned morsmelk i terninger for å bruke i mat. Endret 19. juni 2018 av LoveTrain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #942 Del Skrevet 3. juli 2018 17 uker i dag! 😳 Lille, fine knerten vokser og utvikler seg, og det er så gøy å få oppleve dette❤️ Han blir mer og mer glad i å ligge på magen, særlig hvis mammaen ligger ved siden av ham og tuller litt. Han er rask i klypen, og jeg har måttet hamstre hårstrikk😜 Passer dårlig med at røytingen er i gang for fult! Hva skjer liksom? Alt håret detter av meg snart. Ellers begynner han å vise mer personlighet, er veldig glad i å skrike, og tuller masse under amming. Sistnevnte er dels irriterende, men også veldig, veldig koselig. Han hekter seg på, suger i et sekund, stopper, ser meg i øynene og smiler mens melken renner, og så ler vi begge to🙈 Apropos amming så fungerer det mye bedre nå👌😊 Ingen skjold og ingen styr, kjempedeilig! Han har noen gode dager nå og kan pludre litt for seg selv i babygymmen. Jeg benytter derfor anledningen til å lage opp en del smaksprøver. Tenker vi prøver søtpotet med morsmelk på fredag (4mnd). Har også laget gulrotmos, eple- og pæremos, og tatt vare på fruktavkok for å blande i grøt. Økologisk hirse, havre og rug, samt svisker, tørkede aprikos og fiken er handlet inn, og jeg leser flittig om babymat. Vi tar det helt piano den første tiden altså, bare smaker litt og leker oss, tenker jeg. Jeg gleder meg! Er veldig glad i mat selv, så jeg håper virkelig han blir glad i å smake på mye rart. Soving er vi fremdeles litt urutinerte på. Noen dager er det legging halv ni, andre dager nærmere elleve. Det varierer sånn hvordan han sover på dagen, og jeg orker ikke helt naziregime enda. Han våkner når han våkner, så prøver jeg å få ham til å sove etter "frokost" og litt lek på matten. Ammer jeg ham i søvn så dupper han kanskje 20-30min, men hvis jeg triller kan han slå til med en time-halvannen. Og så forsøker jeg det samme gjennom dagen, sove-leke-spise i varierende rekkefølge, helst maks 3t fra lur til lur. Nettene er preget av mye amming, men det får bare være slik. Nå sover han maks 2t i strekk, og gjerne bare 1t. Jeg sliter ofte med å sovne igjen mellom 4-7, så jeg føler meg litt som en zombie om dagen. Men det er vel en del av sjarmen? Lite hår på hodet, blå ringer under øynene, null sminke, og et litt slitent smil som bare oser at jeg elsker denne krabaten❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 3. juli 2018 Forfatter #943 Del Skrevet 3. juli 2018 Forresten, det ser ut som han har atopisk eksem. Både mannen og jeg hadde det som barn, så det var forventet. Har dere noen tips til behandling? Har forsøkt det vanlige med fete kremer osv, men det blir ikke bedre. Han virker ikke til å plages av det selv, men det er på store deler av armer og bein, så jeg vil gjerne få det litt i sjakk. Vil helst vente med hydrokortison til han er større. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 4. juli 2018 #944 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Snikleser her av og til, siden jeg har en liten baby selv (som egentlig ikke er så liten lenger) Han fikk eksem når han var fire mnd. canoderm holder det i sjakk. Anbefales 👍 får det på blå resept om legen bekrefter at babyen har eksem. Ellers er miniderm fin også. Endret 4. juli 2018 av fuerza 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 4. juli 2018 #945 Del Skrevet 4. juli 2018 (endret) Vi bruker også canoderm, og hydrokortison eller locoid (sterkere kortisonpreparat)i tillegg når det er ekstra ille På sommeren pleier canodermen å holde det i sjakk. På vinteren må ofte sterkere lut til, da både kulde, tørr luft og ull ser ut til å påvirke negativt. Endret 4. juli 2018 av miore 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 4. juli 2018 #946 Del Skrevet 4. juli 2018 Skjønner at du vil unngå kortison, men kortison er snillere for huden enn utslettet. Kan være nyttig å gå til legen for å få råd! Har eksem her også, men det dukket heldigvis ikke opp før han hadde passert året. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QBee Skrevet 5. juli 2018 #947 Del Skrevet 5. juli 2018 Canoderm 😍 Jenta mi hadde eksem som vi sleit en stund med å få bukt med. Prøvde diverse kremer uten hell. Fikk det bort med locoid men kom stadig litt tilbake. Så var det helsesøster som anbefalte canoderm faktisk. Etter at vi begynte med den var hun helt 100% fin. Etter en stund var jeg så dum å slutte å smøre (sommerværet var kommet for fullt og hun hadde ikke hatt eksem på lenge), men da blusset det opp igjen. Mi tåler den kremen direkte på eksemet (det er stort sett ganske milde utbrudd), men den kan svi så skal helst brukes forebyggende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 6. juli 2018 Forfatter #948 Del Skrevet 6. juli 2018 Takk for tips dere! Canoderm ser ut til å dempe det foreløpig👌 Har legetime i august, så får smøre oss med tålmodighet😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snotra Skrevet 19. juli 2018 #949 Del Skrevet 19. juli 2018 Hvordan går det med dere? Må si jeg er imponert over deg som har laget så mange fine moser og smaksprøver til den lille. Hvordan går smakingen? Her har vi testet søtpotet, aprikos, gulrot og pære så langt. Pluss vanlig grøt og glutenfri grøt. Nå får hun litt grøt hver ettermiddag/kveld, pluss smaksprøver på formiddagen. Hun elsker alt hun får så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 22. juli 2018 Forfatter #950 Del Skrevet 22. juli 2018 På 19.7.2018 den 10.16, Snotra skrev: Hvordan går det med dere? Må si jeg er imponert over deg som har laget så mange fine moser og smaksprøver til den lille. Hvordan går smakingen? Her har vi testet søtpotet, aprikos, gulrot og pære så langt. Pluss vanlig grøt og glutenfri grøt. Nå får hun litt grøt hver ettermiddag/kveld, pluss smaksprøver på formiddagen. Hun elsker alt hun får så langt! Det går veldig fint 😊 Vi koser oss i varmen, og planlegger sydentur neste uke. Hvem skulle trodd at dette ble Sommeren med stor S! 😎 Jeg laget altså noen smaksprøver den ene dagen, og det var det😅. De spiser jo så lite om gangen at det varer i noen uker. Så kjekt at hun liker mat da! Noen favoritter så langt? Han her er også matvrak. I starten ammet jeg rett før smaksprøvene, men byttet fort til amming etter, og det utgjorde stor forskjell på interessen. Siste uken har han fått en miniporsjon med grøt til lunsj hver dag, og det faller i smak:) Lager stort sett hirsegrøt, av og til med litt rug oppi. Tilsetter litt fett, og noe frukt for smak og C-vitamin. Når han blir 5mnd så tenker jeg å starte innføring av litt gluten. Og så tenker jeg vi går over til kveldsgrøt i stedet for lunsj snart, i håp om litt sammenhengende søvn🤞😉 Ikke at vi kan klage over søvn, han sover nå som regel fra kl. 21 til 9, med spising hver 2.-3.time. Så får vi se hvor lenge det varer! Dagtid er litt vanskeligere, da må vi ut av huset eller sove sammen for at han skal sove nok. Men jeg er totalt søvnløs dessverre😫 Han har begynt å ville sove på magen, og ruller seg over uansett hva vi gjør. Etterhvert skal jo det gå greit, men jeg føler ikke han er stor nok til det enda. Ikke klarer han å rulle tilbake på rygg i sengen, og han blir fremdeles fort sliten av å holde hodet oppe lenge. What to do? Har forsøkt å rulle kluter/håndklær for å støtte opp, men han sover så urolig at han sparker dem vekk til slutt. Har også lagt det under lakenet, men han klarer å skyve dem vekk likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 22. juli 2018 #951 Del Skrevet 22. juli 2018 Akkurat det der med rulling fra rygg til mage før de kommer seg tilbake igjen har jeg tenkt på, men slått det fra meg med at det blir sikkert ikke noe problem. Nå skjønner jeg at det kan det bli altså. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, og han snur raskt på hodet hvis han blir liggende med ansiktet ned i madrassen, men jeg skjønner godt at du ikke får sove. Har du hørt om helsestasjonen har noen råd? Mi vil veldig gjerne ha ansiktet trykket inn i meg når jeg har henne i bæretøy. Må vente til hun har sovnet, og så vri hodet til siden. Jeg vedder på at hun kommer til å legge seg med ansiktet ned med vilje den dagen hun kommer seg over på magen om natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 7. august 2018 Forfatter #952 Del Skrevet 7. august 2018 På 23.7.2018 den 0.10, Illy skrev: Akkurat det der med rulling fra rygg til mage før de kommer seg tilbake igjen har jeg tenkt på, men slått det fra meg med at det blir sikkert ikke noe problem. Nå skjønner jeg at det kan det bli altså. Mest sannsynlig er det ikke noe farlig, og han snur raskt på hodet hvis han blir liggende med ansiktet ned i madrassen, men jeg skjønner godt at du ikke får sove. Har du hørt om helsestasjonen har noen råd? Mi vil veldig gjerne ha ansiktet trykket inn i meg når jeg har henne i bæretøy. Må vente til hun har sovnet, og så vri hodet til siden. Jeg vedder på at hun kommer til å legge seg med ansiktet ned med vilje den dagen hun kommer seg over på magen om natten. Helsesøster mente det bare var å snu han på rygg hver gang jeg så han lå på magen. Men altså, hvem ønsker å vekke en sovende baby?! 😅 Han her er også glad i grave ned ansiktet når jeg bærer ham. Apropos bæring, hva bruker dere? Jeg har fått lånt meg et vevd sjal, og mini digger det! Har også kjøpt en integra solar sele, til sydenbæring. Dessverre er det altfor varmt for bæring utendørs her vi er, men jeg elsker den selen! Bruker den mye innendørs, og er mye mer fornøyd med den enn ergoen. Har lyst å prøve meg på ringslynge for litt hoftebæring nå når han er blitt så stor og nysgjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 7. august 2018 Forfatter #953 Del Skrevet 7. august 2018 Mini er nå fylt 5 måneder(!!), og har generelt utviklet seg til en artig liten person. Mye energi og sprell for tiden. Han ruller fra rygg til mage, men blir fort sint av å ligge på magen uten å klare å rulle tilbake. Av og til får han slengt nok på hodet til at kroppen følger etter, men som regel bare vaier han litt 😂 Han klarer også å snurre rundt seg selv når han ligger på magen, men det virker ikke alltid helt bevisst. Han elsker mat, og jeg gleder meg til vi skal hjem fra ferie og kan fortsette med smaking og måltider. Her har han fått en porsjon kjøpegrøt til lunsj hver dag, og så har jeg ammet i vanvittige mengder, nesten hver time gjennom hele døgnet😅 Er nærmere 40 grader så han er vel tørst han også stakkar. Og produksjonen har virkelig eksplodert! Satser på jeg kan pumpe opp et fint lager når vi kommer hjem🤞😊 Vi styrer en del med sovingen de siste ukene, men jeg krysser fingrene for at det går seg til snart. Ellers har vi planer om å få han inn på eget rom før jeg skal på jobb i november, og lurer veldig på hvordan vi skal gå frem? Han sov greit i bed siden i starten, men vi gikk over til samsoving når jeg var alene med ham i mai/juni. Så jeg har kanskje laget meg et lite problem? 😛 Jeg sover fryktelig dårlig med han i sengen, og ønsker å avvenne nattamming (hvis det lar seg gjøre) før november. Hvis jeg kunne ammet kl 22 og 6, hadde det vært en drøm! Så lurer jeg på om det er greit å ta to fluer i en smekk, eller om jeg bør ta eget rom og avvenning i to forskjellige puljer? Mannen sover ofte alene med han på rommet for at jeg skal få litt sammenhengende søvn, og han våkner likevel ca hver tredje time for mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 7. august 2018 #954 Del Skrevet 7. august 2018 Så koselig å høre! Vi besøkte nettopp en på fem måneder, og det var en skikkelig morsom liten kar, så det virker som en herlig alder. Hmh, nei man vil da ikke vekke en sovende baby 😅 Jeg passet en litt eldre baby noen timer en kveld for ei god stund siden, og ble helt fortvilt da han bare rullet seg over på magen i senga. Ringte moren og lurte på hva jeg skulle gjøre med det. Hun tok det med knusende ro, og sa at hvis jeg skulle rulle ham tilbake hver gang, ble det en lang kveld. Vi har Angelpack bæresele. Veldig fornøyd med den! Ergobaby passer ikke til meg, jeg har for kort overkropp. Og så har jeg impulskjøpt et vevd sjal, fordi det hadde samme farge som øynene til babyen og meg 😝 Jeg bruker sjalet på tur med hunden, når jeg kan knytte det foran speilet hjemme før vi går, og sela når jeg må ta den på og av andre steder. Åh, nærmere 40 grader høres litt slitsomt ut. Jeg har vært nødt til å lufte hunden i 30 grader, og da er både lillemor og jeg gjennomvåte når vi kommer inn. Men herlig med tur! Går det bra bortsett fra varmen? Jeg lurer på hvordan jeg kan få babyen til å sove i bedsiden, jeg, så der har jeg ingen gode tips i hvert fall. Nå har hun begynt å bevege seg nærmere og nærmere meg i løpet av natten også, og vil inn i armkroken. Aner ikke hvordan hun gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 29. august 2018 Forfatter #955 Del Skrevet 29. august 2018 På 7.8.2018 den 22.34, Illy skrev: Så koselig å høre! Vi besøkte nettopp en på fem måneder, og det var en skikkelig morsom liten kar, så det virker som en herlig alder. Hmh, nei man vil da ikke vekke en sovende baby 😅 Jeg passet en litt eldre baby noen timer en kveld for ei god stund siden, og ble helt fortvilt da han bare rullet seg over på magen i senga. Ringte moren og lurte på hva jeg skulle gjøre med det. Hun tok det med knusende ro, og sa at hvis jeg skulle rulle ham tilbake hver gang, ble det en lang kveld. Vi har Angelpack bæresele. Veldig fornøyd med den! Ergobaby passer ikke til meg, jeg har for kort overkropp. Og så har jeg impulskjøpt et vevd sjal, fordi det hadde samme farge som øynene til babyen og meg 😝 Jeg bruker sjalet på tur med hunden, når jeg kan knytte det foran speilet hjemme før vi går, og sela når jeg må ta den på og av andre steder. Åh, nærmere 40 grader høres litt slitsomt ut. Jeg har vært nødt til å lufte hunden i 30 grader, og da er både lillemor og jeg gjennomvåte når vi kommer inn. Men herlig med tur! Går det bra bortsett fra varmen? Jeg lurer på hvordan jeg kan få babyen til å sove i bedsiden, jeg, så der har jeg ingen gode tips i hvert fall. Nå har hun begynt å bevege seg nærmere og nærmere meg i løpet av natten også, og vil inn i armkroken. Aner ikke hvordan hun gjør det. De er morsomme der de åler seg inntil oss i sengen.😅 Min brukte hodet til å forflytte seg med da han var mindre, nå klarer han å makke seg bort på annet vis. Det var veldig deilig å komme hjem igjen, til kjøligere luft og litt mer rutinepreg😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 29. august 2018 Forfatter #956 Del Skrevet 29. august 2018 Huff, her kommer en liten søvnutblåsning! Vi har samsovet i ca tre måneder, og vi sover dårligere og dårligere for hver natt. Småen er veldig urolig for tiden, tar seg masse til ørene, og klør og klorer i bakhodet. Tenner kanskje? Selv om jeg ikke ser eller kjenner antydning til noe enda. Hvis ikke det bedres snart tror jeg vi må til lege og sjekke ørene😔. Har forsøkt paracet uten effekt. Uansett så går dette på bekostning av søvn for oss alle. Han våkner hver time omtrent, og gråter, vil ha mat, osv. Mannen og jeg er flinke og bytter på å sove på gjesterommet, men det blir fort dårlig stemning når alle sover for lite. Den siste uken har vi faktisk sovet på gjesterommet begge to, og småen i vår seng på vårt rom. Men han blir jo mer og mer mobil, så jeg tror vi bare må få han over i en sprinkelseng asap. Huff, jeg føler jeg fratar han en trygghet han trenger, men samtidig så må vi sove en eller annen gang. Vi tenker å forsøke egen seng på eget rom i nærmeste fremtid, før jeg må begynne nattavvenning. Da kan jeg i det minste trøste med amming den første tiden. Som jeg gruer meg! Noen med erfaring? Er det mye skriking første tiden? Han er jo vant til å sovne i nærheten av oss, selv om vi ikke sover sammen hele natten, så jeg skjønner ikke helt hvordan han skal sovne i egen seng. Han sovner sjelden av amming/flaske, så han må bare finne søvnen selv på et vis🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 29. august 2018 #957 Del Skrevet 29. august 2018 Slitsomt 😕 Jeg har jo ikke noe erfaring, men jeg har i hvert fall sett at det gikk veldig bra for nevøen min å begynne å sove i egen seng på eget rom, selv om de trodde det ville bli tøft på forhånd. Han liker senga si, og det er tydelig at han kjenner seg trygg der, så det kan fort gå slik også. Bruker du white noise? Jeg fant en på YouTube (womb sounds) som er magisk enkelte ganger (andre ganger virker det ikke i det hele tatt). For oss fungerer det jo bra med samsoving. Men mannen er jaget ut av senga, så jeg har en plan om å få lillemor over i egen seng så han kan få tilbake plassen sin. Jeg har hørt flere skryte av lillemini.com når det gjelder råd om søvn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. august 2018 #958 Del Skrevet 30. august 2018 Jeg hadde jo totalt klistremerkebaby, og grudde meg lenge til å ta tilvenningen til egen seng. Hun var eldre da, omtrent ti mnd, men det gikk bedre enn jeg fryktet egentlig. Det tok et par timer og mye gråt første kvelden. Veldig fælt for mor!!! Jeg var der hele tiden, trøstet og sang og tok henne opp når det trengtes. Andre kvelden tok det halvparten så lang tid, og tredje helt uten protester Ikke at leggingen ble enkel etter det, vi har brukt og bruker fremdeles enormt lang tid - og vi sitter inne til hun sovner enda. Men hun ELSKER sengen sin, og er veldig trygg der, så at det ble mye gråt akkurat i overgangen til egen seng har i alle fall ikke satt noen spor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoveTrain Skrevet 2. september 2018 Forfatter #959 Del Skrevet 2. september 2018 På 29.8.2018 den 23.25, Illy skrev: Slitsomt 😕 Jeg har jo ikke noe erfaring, men jeg har i hvert fall sett at det gikk veldig bra for nevøen min å begynne å sove i egen seng på eget rom, selv om de trodde det ville bli tøft på forhånd. Han liker senga si, og det er tydelig at han kjenner seg trygg der, så det kan fort gå slik også. Bruker du white noise? Jeg fant en på YouTube (womb sounds) som er magisk enkelte ganger (andre ganger virker det ikke i det hele tatt). For oss fungerer det jo bra med samsoving. Men mannen er jaget ut av senga, så jeg har en plan om å få lillemor over i egen seng så han kan få tilbake plassen sin. Jeg har hørt flere skryte av lillemini.com når det gjelder råd om søvn. Så utrolig deilig med samsoving som fungerer! Jeg elsker jo å ligge inntil den lille kroppen, og skulle virkelig ønske vi sov godt slik. Har forsøkt med White Noise uten hell, og musikk var heller ikke noe stas. Vurderer å betale for lillemini, må bare få ut fingeren 🙈 På 30.8.2018 den 9.37, lille_frosk skrev: Jeg hadde jo totalt klistremerkebaby, og grudde meg lenge til å ta tilvenningen til egen seng. Hun var eldre da, omtrent ti mnd, men det gikk bedre enn jeg fryktet egentlig. Det tok et par timer og mye gråt første kvelden. Veldig fælt for mor!!! Jeg var der hele tiden, trøstet og sang og tok henne opp når det trengtes. Andre kvelden tok det halvparten så lang tid, og tredje helt uten protester Ikke at leggingen ble enkel etter det, vi har brukt og bruker fremdeles enormt lang tid - og vi sitter inne til hun sovner enda. Men hun ELSKER sengen sin, og er veldig trygg der, så at det ble mye gråt akkurat i overgangen til egen seng har i alle fall ikke satt noen spor. Vil tro de skjønner mer rundt 10mnd ja, han her er jo pitteliten enda. Men vi fikk forsøkt et par netter uten at det var helt krise. 👌😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 9. september 2018 #960 Del Skrevet 9. september 2018 På 2.9.2018 den 17.29, LoveTrain skrev: Så utrolig deilig med samsoving som fungerer! Jeg elsker jo å ligge inntil den lille kroppen, og skulle virkelig ønske vi sov godt slik. Har forsøkt med White Noise uten hell, og musikk var heller ikke noe stas. Vurderer å betale for lillemini, må bare få ut fingeren 🙈 Vil tro de skjønner mer rundt 10mnd ja, han her er jo pitteliten enda. Men vi fikk forsøkt et par netter uten at det var helt krise. 👌😊 Hvis du ender opp med å prøve lillemini, må du gjerne fortelle hva du syns 😊 Hvordan går det med søvnen? Samsovning er koselig, men mange sover jo bedre for seg selv. Jeg er egentlig sånn selv, mannen og jeg hadde ikke trengt å dele seng når vi sover for min del. Søvnkvaliteten blir også en helt annen, jeg har på Fitbit om natten, og ser at jeg nesten ikke har noe dyp søvn i det hele tatt nå 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå