Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #901 Del Skrevet 3. februar 2006 Babysvømming høres gøy ut Godt å høre at hun trivdes med det.For disse små er det vel som å komme tilbake til det trygge gode livet i magen. Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 11. februar 2006 Forfatter #902 Del Skrevet 11. februar 2006 Her går tingene i ett for tiden.. Vesla har hatt omgangssjuke,- igjen.. Og så har ho nå etterpå fått feber, og så fikk Ordensmannen og jeg det også Så nå er det bare Trollet som er frisk her i huset.. Kommer sterkere tilbake senere,- kjenner at senga kaller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 11. februar 2006 #903 Del Skrevet 11. februar 2006 :smilejente: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. februar 2006 #904 Del Skrevet 11. februar 2006 Uffda, god bedring til hele gjengen! Hadde omgangssyken i går,der er ikke noe særlig nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 25. februar 2006 Forfatter #905 Del Skrevet 25. februar 2006 Hei og hopp! Nå er vi friske igjen Trollet så på friske foreldre som en gylden anledning til å få skriketokter hver kveld/natt. Ikke så lenge at det er kolikk, men lenge nok.. Vesla brukte en uke å bli kvitt influensaen sin, den uka brukte ho flittig til å trene opp Trollet til å snu fra mage til rygg,- og ved enkelte anledninger har ho gjort det på golvet etterpå Så det ser ut til at det fort kan bli travelt her i huset Til uka er det 2mnd siden Trollet ble født, føles som en hel evighet siden,- og egentlig er det jo ikke det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 7. mai 2006 #906 Del Skrevet 7. mai 2006 Hellu hellu! Wie geht`s? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 5. juni 2006 #907 Del Skrevet 5. juni 2006 Bladde i begynnelsen av svangerskapsboka mi, og fant en hyggelig hilsen fra deg. Hvor er du? Håper alt er bra og at du bare har holdt deg unna KG fordi du har et så aktivt og spennende liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 6. juni 2006 #908 Del Skrevet 6. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 26. september 2006 Forfatter #909 Del Skrevet 26. september 2006 Da er jeg her igjen! Nå er jeg blitt østlending igjen, ordentlig fint, synes jeg. Har ikke fått nett hjemme ennå, men regner med å få det om ikke alt for lenge. Håper dere alle har hatt en strålende sommer og vår, så skal jeg opdatere dere litt mer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 26. september 2006 #910 Del Skrevet 26. september 2006 Oi, så innmari koselig å høre fra deg igjen, da!!! Hadde ikke fått med meg at du skulle flytte. Gleder meg til du er tilbake for fullt, det blir spennende med en oppdatering nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. september 2006 #911 Del Skrevet 26. september 2006 (endret) Ååååå, så koselig å se deg igjen Vimsevips! Så det har blitt østlending av deg igjen.... :klø: Trives du/dere med det? Endret 26. september 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 26. september 2006 #912 Del Skrevet 26. september 2006 Gratulerer med nytt bosted Håper dere vil trives Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 27. september 2006 #913 Del Skrevet 27. september 2006 Hei hei, ser ikke deg på kaféen min liker du ikke å komme sånne steder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 27. september 2006 #914 Del Skrevet 27. september 2006 Long time no see.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 13. oktober 2006 Forfatter #915 Del Skrevet 13. oktober 2006 Fortsatt ikke noe nett hjemme, men nå er det max 1,5mnd igjen å vente Flytteplaner har dere nok ikke hørt om, nei. Det er noe jeg har mast om i lange tider, og nå i vår/sommer kom en gylden anledning. Så da hoppet vi på den Etter 3måneder her borte har vi nå kommet oss litt i orden, vi har funnet oss godt til rette, og stortrives Vi savner de gode naboene vi hadde, men ser at vi nå har fått så uendelig mye mer i andre ting, og har fått god kontakt med en del av naboene. Så til neste år roser jeg nok disse oghså opp i skyene ::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Trollet er fortsatt et Troll. Ho sliter i perioder en del med magen, men er veldig aktiv. Trappa forseres enkelt oppover, og hun har begynt å utforske hvordan man kommer seg ned igjen. Ho går når ho blir holdt, og slipper i ny og ned taket i vinduskarmen og blir stående, men det siste er ikke bevisst! Vesla har funnet seg godt til rette etter at vi flyttet, og trives utrolig godt både hjemme og i barnehagen. Hun har strekt seg noe utrolig i sommer, og kan snart ikke kalles Vesla lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. oktober 2006 #916 Del Skrevet 13. oktober 2006 Så koselig å se innlegg fra deg igjen. Skal bli koselig å følge hverdagen din igjen Håper dere alle får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 14. oktober 2006 Forfatter #917 Del Skrevet 14. oktober 2006 Så koselig å se innlegg fra deg igjen. Skal bli koselig å følge hverdagen din igjen Håper dere alle får en fin helg ← Tusen takk! Det ser ut til å bli en fin helg. I dag skal vi ut å finne kjolemønstre og stoff. Jentene skal være brudepiker etter jul, så da trenger de kjoler. Håper å finne et mønster som vil passe til begge to.. God helg til alle dere andre også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. oktober 2006 #918 Del Skrevet 14. oktober 2006 Fant du kjolemønster og stoff? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. oktober 2006 #919 Del Skrevet 15. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. oktober 2006 #920 Del Skrevet 15. oktober 2006 Så koselig å høre fra deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå