Tilde Skrevet 23. desember 2005 #841 Del Skrevet 23. desember 2005 (endret) GOD JUL TIL DEG OG DINE Ha en vaggende god jul og romjulstid Endret 23. desember 2005 av Tilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 23. desember 2005 #842 Del Skrevet 23. desember 2005 GOD JUL Vimsevips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 23. desember 2005 #843 Del Skrevet 23. desember 2005 Ønsker deg og dine er riktig god jul og et godt nytt år!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 24. desember 2005 #844 Del Skrevet 24. desember 2005 God jul Vips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 29. desember 2005 Forfatter #845 Del Skrevet 29. desember 2005 Tusen Takk alle sammen! og så håper jeg at dere også har hatt en riktig GOD JUL, og at dere har en fin romjul! Her har det ikke skjedd noe enda, men tror ikke det er så lenge igjen nå. Begynner å bli mektig lei, nå. Og så har vi fått absolutt alt i hus, så da regner jeg med at roen senker seg, og fødselen ikke er for langt unna. Natt til 1.dag, vurderte jeg å ringe føden, men etter en laaaang og varm dusj, kom jeg til at det ikke ville være nødvendig. I hvertfall ikke med en gang. Takene ga seg mer og mer utover dagen, og de siste dagene har jeg ikke kjent noe Nå satser jeg på at det skal holde fram til søndag, for når jeg først har kommet så langt som dette, kan det være greit om Trollet holder seg inne fram til da også Vi skal ha middagsgjester i dag. Så jeg må fortsette forberedelsene før Vesla kommer inn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 29. desember 2005 #846 Del Skrevet 29. desember 2005 (endret) Hei hei og GODT NYTT ÅR Endret 1. januar 2006 av blondinen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #847 Del Skrevet 31. desember 2005 GODT NYTT ÅR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #848 Del Skrevet 31. desember 2005 I dag er det 8 dager til termin. Vesla ble født 8 dager før. Har en del kynnere i dag. Og kjenner en del tak, men ingenting regelmessig,- men det var det i grunn aldri med Vesla heller.. :himle: Vi skal en tur til naboen i dag, de håper selvsagt på å sitte alene igjen med Vesla når klokka slår 00:00 Vi får se hva som skjer med de takene jeg har. Kanskje tar de seg opp, eller også kanskje roer de seg. Uansett blir det spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. desember 2005 #849 Del Skrevet 31. desember 2005 Oi, så spennende Kanskje du får årets nyttårsbarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 31. desember 2005 #850 Del Skrevet 31. desember 2005 Lykke til, og alt godt ønskes deg for det nye året! Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 1. januar 2006 #851 Del Skrevet 1. januar 2006 Spennende!! :grine2: Jeg er inne på januarklubben på sm nå, og ser at du hadde 6 cm åpning kl 7 i dag tidlig!! Da har du kanskje fått babyen din nå da? Gleder meg til å følge med videre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #852 Del Skrevet 1. januar 2006 Som Søndagsengel skrev har jeg 6cm åpning, men så stoppa riene opp. Så nå går jeg her hjemme da, og håper Trollet ombestemmer seg snart og kommer ut! Har litt rier nå, men drøyer litt før jeg ringer sykehuset. Vil vite at det er ordentlig denne gangen, og ikke bare tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #853 Del Skrevet 1. januar 2006 Men kommer ikke til å drøye det lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 1. januar 2006 #854 Del Skrevet 1. januar 2006 wow! Her går det unna! Så spennende! Ønsker deg masse masse lykke til med det som nok snart skal skje! Håper at går bra og at du får en fin fødsel, -og selvfølgelig et fantastisk lite vidunder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 2. januar 2006 #855 Del Skrevet 2. januar 2006 Gratulerer så mye med jenta!!!!!!! :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luise Skrevet 2. januar 2006 #856 Del Skrevet 2. januar 2006 TILLYKKE med jenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #857 Del Skrevet 2. januar 2006 Gratulerer med nok ei lita tulle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. januar 2006 #858 Del Skrevet 2. januar 2006 Gratulerer med lille prinsessen Også klarte du deg akkurat over i 2006 også gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 2. januar 2006 #859 Del Skrevet 2. januar 2006 Gratulerer så mye med jenta di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melina Skrevet 2. januar 2006 #860 Del Skrevet 2. januar 2006 Gratulerer så masse med den lille prinsessen Jeg går selv rundt og venter nå.. Har menstermin i morgen og UL- termin om en uke- spennende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå