Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Gjest Hjertesukk

24, nyutdannet, gått på prevensjon i 8 år.. PP0.. Hehe. ;) begynte å prøve for noen uker siden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir med her jeg :) Har en liten en på litt over året, og nå er det på tide å prøve på et småsøsken. Fått tilbake mensen etter cerazette-slutt så nå er det bare å hoppe i det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst ikke mensenkramper allikavel :hoppe: Fikk TB i dag :):)

åå, gratulerer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første pp er over. Pga sykdom i mannens familie rett under antatt el ble det strengt tatt ingen prøving denne måneden. Vi får prøve igjen neste el.

Nå skal det sies at vi er litt tilbakeholden og jeg er pessimistisk pga sykdommen min. Tenker at når ett år er gått får vi hjelp, så det er bare å holde ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27, jobbet i 2 år... Vi prøver på første. Har prøvd i 13 måneder og skal videre til infertilitetsutredning. Jeg er trist og redd i dag :(

:hug:  håper det går greit med dere, og at dere får det til om ikke så lenge  :hug:  alle lykke ønsker til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster meg på jeg også! 25 år i pp2.. Dette er så spennende, og veldig gøy!! Håper å få et nytt lite menneske i løpet av 2016   :hjerte:

 

Heier på alle dere!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest tenalady

Vi starter prøving i september. Er ikke lenge til nå, planen er å nyte sommeren (med alt det "fine" været) før vi starter å prøve. Har kjøpt graviditets tester og har startet på folat. Gleder meg  :danse: Har endometriose så er veldig spent på om det blir lett eller vanskelig, men er innstillt på at det kan bli utfordrende. Lykke til alle sammen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter prøving i september. Er ikke lenge til nå, planen er å nyte sommeren (med alt det "fine" været) før vi starter å prøve. Har kjøpt graviditets tester og har startet på folat. Gleder meg  :danse: Har endometriose så er veldig spent på om det blir lett eller vanskelig, men er innstillt på at det kan bli utfordrende. Lykke til alle sammen! :blomst:

Lykke til med prøvingen! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blomkvisten

Henger meg på :-) vi er begge 22 og startet prøvingen for en måned siden da jeg sluttet på pillene da. Fikk mensen igjen for 2 uker siden og skal i følge kalenderen min ha eggløsning i morgen. Spennende :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Lykke til alle sammen! Hvis ting gaar bra, saa kommer nummer to i slutten av mars neste aar. Enda tidlig, men fikk to svake tester i dag. Mandag stikker jeg til legen (litt annet system hvor jeg bor) for aa faa bekreftet at vi har faatt en mageboer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Emilliania! Hihi, hvis alt går bra her og, *bank i bordet* så kommer det en minikeiko i begynnelsen av April, 2016. Fikk noen svake svake streker i dag :D <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! 
Jeg er 27, og han er 28. Vi skal prøve fra august! Jeg er ganske uregelmessige i menstruasjonen, så er spent på hvordan det kommer til å bli. Krysser fingrene for at alt går bra! Dette er vår første gang vi prøver å få barn =) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom tilbake jeg. Var visst mest trolig et kjemisk svangerskap (hurra?). Jaja, shit happens. Vi tar neste maaned paa strak arm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest tenalady

Sluttet med ppiller i mai. Startet prøving så vidt denne mnd. Skulle hatt mensen på fredag. Fortsatt ingen mens og negative tester. Tipper syklusen er treig med å komme "back on track". Hvordan går det med dere andre?  :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_blomkvisten

Sluttet med ppiller i mai. Startet prøving så vidt denne mnd. Skulle hatt mensen på fredag. Fortsatt ingen mens og negative tester. Tipper syklusen er treig med å komme "back on track". Hvordan går det med dere andre? :danse:

Sluttet med p-pillene i slutten av juni. Fikk mensen igjen til rett tid så første prøving blir denne mnd. Hadde eggløsning for en uke siden, krysser fingre og tær for at det klaffa men vil ikke ha for store forhåpninger så tidlig. Nå er det bare å vente å se om mensen kommer igjen om en uke :-) ønsker deg lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tenalady

Sluttet med p-pillene i slutten av juni. Fikk mensen igjen til rett tid så første prøving blir denne mnd. Hadde eggløsning for en uke siden, krysser fingre og tær for at det klaffa men vil ikke ha for store forhåpninger så tidlig. Nå er det bare å vente å se om mensen kommer igjen om en uke :-) ønsker deg lykke til!!

Spennende! Jeg har ikke brukt eggløsnings tester. Bruker du strimler da? Eller har du sånn fertilitetsmonitor? Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_blomkvisten

Spennende! Jeg har ikke brukt eggløsnings tester. Bruker du strimler da? Eller har du sånn fertilitetsmonitor? Lykke til!

Jeg bruker eggløsningstester som jeg har kjøpt billig på nettet :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan melde meg inn. I prøveperiode nummmer to og er ikke gravid. Skal ta test i morgen, men vet at jeg ikke er det. Må bare pga burdagsfeiring og alkohol. Sist gang tok det bare to prøveperioder så mange kjipe tanker melder seg. Syns det går vej veldig utover humøret mitt.

Lykke til dere andre. Håper det blir mange positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...