Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Spennende, test i morgen, skal få sikkert svar da :)

Anonymous poster hash: 7df0f...064

Er barn nr2 og dette har vært pp1. Så er litt redd, samtidig som det blir veldig spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sleeve

Er barn nr2 og dette har vært pp1. Så er litt redd, samtidig som det blir veldig spennende å se :)

Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du teste imorgen FrogerFrøken? :biggrin: Spennende! Krysser fingrene for deg! :heiajente:

Tusen takk Sleeve og Gia_ :)

Jeg fikk ikke testet med morgen urin. Går litt fort i svingene om morningen med den lille hehe. Vet dere om det har no å si at jeg tar test ved neste toalett besøk, eller bør jeg vente til imorgen tidlig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Sleeve og Gia_ :)

Jeg fikk ikke testet med morgen urin. Går litt fort i svingene om morningen med den lille hehe. Vet dere om det har no å si at jeg tar test ved neste toalett besøk, eller bør jeg vente til imorgen tidlig? :)

Siden du er over IKM, så er det ikke så nøye med at det er morgenurin, men hvis du tester senere, så prøv å drikk så lite som mulig for sikkerhets skyld :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er over IKM, så er det ikke så nøye med at det er morgenurin, men hvis du tester senere, så prøv å drikk så lite som mulig for sikkerhets skyld :)

Okei da skal jeg sørge for at jeg ikke gjør det! Tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du testa? :D speeent!

Testet negativ, men ingen mens enda i sikte 😔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd på vårt første i snart et år! Begynner å bli frustrert hver Mnd når menstrasjonen kommer! Den er ikke velkommen! Men håper vi treffer gullfulgelen snart 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke forhåndsregler har dere tatt før prøvinga? Dette var vår pp1 og kun gått etter app. Har som sagt enda ikke fått mensen som jeg skulle hatt 18.mai, men testet negativt. Har bestilt eggløsningstester og legetime nå så jeg får sjekket at alt er ok :) Burde mannen også gjøre det, eller er det litt "værre" for han å sjekke seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi starter prøvingen i det små. :-)

Har akkurat kastet pillene, så jeg må nesten vente å se på hvordan kroppen reagerer og fungerer etter 10 år på p-piller. Har bestilt meg EL-tester og G-tester på Billige-tester.no. "Venter spent"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker bare womanlog-appen frem til videre.. Vil ha det minst mulig stress og på en måte bare la det skje :) dersom vi ikke lykkes om noen mnd så har vi blitt enige om at jeg skal kjøpe EL tester bare for å se at jeg har EL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slutta på minipillen 10 mai, fikk mens rett etterpå og hadde det til 17 mai. Nå har jeg ømme bryster og føler meg oppblåst. Det jeg lurer på om dette kan ha noen med at kroppen venner seg til at jeg ikke går på piller...

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilke forhåndsregler har dere tatt før prøvinga? Dette var vår pp1 og kun gått etter app. Har som sagt enda ikke fått mensen som jeg skulle hatt 18.mai, men testet negativt. Har bestilt eggløsningstester og legetime nå så jeg får sjekket at alt er ok :) Burde mannen også gjøre det, eller er det litt "værre" for han å sjekke seg?

Har bare begynt på folat og lastet ned noen apper for å ha oversikt over EL og IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærh... Da kom mensen, en dag før tilogmed!

Jaja, slipper hvertfall å gå å vente på den :) satser på vi klarer det neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sleeve

Blærh... Da kom mensen, en dag før tilogmed!

Jaja, slipper hvertfall å gå å vente på den :) satser på vi klarer det neste gang :)

Åh, så dumt! Men nesten kanskje bedre at den bare kom tidlig, enn om den blir forsinka når man er prøvere.. Håper det klaffer neste gang for dere da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så dumt! Men nesten kanskje bedre at den bare kom tidlig, enn om den blir forsinka når man er prøvere.. Håper det klaffer neste gang for dere da! :)

Ja, vil mye heller få den tidligere enn å gå å tenke "hvis om atte" mens jeg venter på den 😊

Får krysse fingrene for det ja! Godt vi er unge og har gooood tid, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Ja, vil mye heller få den tidligere enn å gå å tenke "hvis om atte" mens jeg venter på den 😊

Får krysse fingrene for det ja! Godt vi er unge og har gooood tid, hehe :)

Ja sånn tenker jeg og :) Får bare slappe av og være litt tålmodig, selv om det er litt vanskelig når en først er blitt prøvere :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hva som skjer jeg. Imorgen er det 7 dager siden IKM, testa negativt på fredag og fortsatt ingen mens.. Jeg som alltid får det på dagen😔

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...