Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Gjest Wei Wei

Vi har vært prøvere siden november uten resultat. Så denne mnd prøver jeg ut Dong Quai og Wild Yam. Jeg startet med Dong Quai på syklus dag 2 og tar den fortsatt (er på cd 10). Pleier å ha el på cd 19, sykluser på 32 dager. Mange sier Dong Quai kan fremkalle tidligere el, så jeg vet ikke hvor lenge jeg skal holde på med DQ. Begynte med el tester, men ingenting så langt. Det er jo også tidlig ennå.

Blir spennende å bekrefte/avkrefte for meg selv at disse urtene virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har vært prøvere siden november uten resultat. Så denne mnd prøver jeg ut Dong Quai og Wild Yam. Jeg startet med Dong Quai på syklus dag 2 og tar den fortsatt (er på cd 10). Pleier å ha el på cd 19, sykluser på 32 dager. Mange sier Dong Quai kan fremkalle tidligere el, så jeg vet ikke hvor lenge jeg skal holde på med DQ. Begynte med el tester, men ingenting så langt. Det er jo også tidlig ennå.

Blir spennende å bekrefte/avkrefte for meg selv at disse urtene virker.

Hvor får man kjøpt det?

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt galskap å ta en test allerede 6-7 dpo?

Jeg fikk testene mine idag nemlig, og jobben klarer nok å distrahere meg fra å teste de to neste dagene, men det spørs om ikke nysgjerrigheten tar overhånd på fredag,hehe. Er som sagt 6-7 dpo på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt galskap å ta en test allerede 6-7 dpo?

Jeg fikk testene mine idag nemlig, og jobben klarer nok å distrahere meg fra å teste de to neste dagene, men det spørs om ikke nysgjerrigheten tar overhånd på fredag,hehe. Er som sagt 6-7 dpo på fredag.

Det er altfor tidlig, det er ca da egget eventuelt fester seg. Ville gitt det hvertfall 2-3 dager ekstra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner på min første Pergotime-kur i morgen (enkel). E veldig spent! :-) Jeg går også på Merformin pga PCOS. Skal tilbake til gynekolog 6.mai for å sjekke om det fungerer!

Noen her inne som har erfaring med Pergotime og/eller Metformin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor tidlig, det er ca da egget eventuelt fester seg. Ville gitt det hvertfall 2-3 dager ekstra.

Jeg vet det er veldig tidlig, men er jo noen få som tester positivt så tidlig og,hehe. Eneste dagen jeg egentlig har tid til å teste med morgenurin igjen blir på tirsdag. Det er nok en bedre tid for testing, men klarer jeg vente så lenge?

Hvis jeg klarer å stå over fredagen, så kanskje jeg tester på søndag ettermiddag, selv om morgenurin er best. Jeg bruker billigstrimmel uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test med morgen urin, og er en svak strek der :-)

Har fått mye mer ømme bryster enn vanlig så mistenkte at noe skjer der inne :-) er 8-9 dpo, ser dere streken og klarer dere å se om det kanskje kan være noe? :-)

post-89571-0-95127600-1430344723_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test med morgen urin, og er en svak strek der :-)

Har fått mye mer ømme bryster enn vanlig så mistenkte at noe skjer der inne :-) er 8-9 dpo, ser dere streken og klarer dere å se om det kanskje kan være noe? :-)

Jeg ser to streker men har ikke tatt sånn test før så vet ikke hvordan skyggestrekene ser ut på de, men ville tippet positiv. Krysser fingrene for deg :)

Anonymous poster hash: 7df0f...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Tok en test med morgen urin, og er en svak strek der :-)

Har fått mye mer ømme bryster enn vanlig så mistenkte at noe skjer der inne :-) er 8-9 dpo, ser dere streken og klarer dere å se om det kanskje kan være noe? :-)

Det er definitivt en strek deg. Vil nesten begynne å gratulere deg allerede. Så fantastisk. Hvor mange pp har dere prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test med morgen urin, og er en svak strek der :-)

Har fått mye mer ømme bryster enn vanlig så mistenkte at noe skjer der inne :-) er 8-9 dpo, ser dere streken og klarer dere å se om det kanskje kan være noe? :-)

jeg ser strek!! Krysser fingrene. Dette ser lovende ut :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg slenger meg også på her inne :) Er 26, mannen også 26, vi prøver på vårt første barn. Er allerede på 4pp, kjenner jeg jobber hardt med å prøve å ikke bli stressa og tenke for mye på det! De sier jo at når du slapper av er det større sjans for å bli gravid, men herlighet så vanskelig det er :fnise:

Nå går jeg vel egentlig å venter på om jeg får mens, hadde el for ca en uke siden, tiden kan ikke gå fort nok!! Syklusen min er litt rar, så jeg prøver å ikke forvente for mye :jolie:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er definitivt en strek deg. Vil nesten begynne å gratulere deg allerede. Så fantastisk. Hvor mange pp har dere prøvd?

Dette blir PP 18.. så håper det er positiv. men med min sjans kommer TR når hun skal. uansett setter jeg pris på deres tilbakemeldinger :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Krysser fingrene for at du faktisk er gravid Botani :)

Takk Shinigami :-)

Artig nick du har, tenker på The Note Book :-)

Håper jeg også er gravid, det er på tide :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Shinigami :-)

Artig nick du har, tenker på The Note Book :-)

Håper jeg også er gravid, det er på tide :-)

The Note Book? Eller Death Note? :P Var nok inspirert av bl.a Death Note når jeg valgte nick ja :P

Lykke til igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi endelig startet prøvingen. :danse: Har ingen peiling på syklusen min da jeg ikke har fått mensen etter p-pille slutt enda, så blir spennende hvor lang tid dette vil ta. Kjenner jeg har lyst til å ta en test hver eneste dag, selv om jeg vet det ikke hjelper :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test med morgen urin, og er en svak strek der :-)

Har fått mye mer ømme bryster enn vanlig så mistenkte at noe skjer der inne :-) er 8-9 dpo, ser dere streken og klarer dere å se om det kanskje kan være noe? :-)

mine første billigtester var sånn, testet positivt på CB digital dagen etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...