Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Jeg er på siste dag med primolut nå, så etter neste mens kan vi endelig prøve igjen! Har vært to laaange måneder uten prøving. :(

Nå er det ikke lenge igjen :hoppe: Når skal du ha mensen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det ikke lenge igjen :hoppe: Når skal du ha mensen?

Har begynt å spotte, så regner med at den er her i løpet av få dager. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å spotte, så regner med at den er her i løpet av få dager. :)

Da vil jeg tro vi får ca like datoer om syklusen din er normal denne månden :) Jeg fikk TR i dag.

Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da vil jeg tro vi får ca like datoer om syklusen din er normal denne månden :) Jeg fikk TR i dag.

Spennende!

Fikk mensen nå jeg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starter prøvingen nå :) kastet minipillene i begynnelsen på mai så vi er spente :) Jeg har ikke kommet inn i normal syklus for meg enda, men har gått på minipiller i snart 10 år.. så er spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Vi har akkurat startet prøvingen nå i mai. Tok siste p-pille i slutten av april, og hadde siste mens-dag 5.mai. :)
Vi har hatt det morsomt den første uken nå, men merker jeg har begynt å fått litt menssmerter de siste dagene og vært litt kvalm. Noen som har kjennskap til dette? kan det ha noe med at kroppen ikke er tilbake i sin normale syklus eller vitamintilskuddene jeg tar?
Har gått på diane i nesten ett år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er nesten litt skummelt, men nå skal vi prøve. Jeg fikk påvist endometriose i 2014, noe som kan kompliserer dette. Får prøverør dersom vi ikke får det til i løpet av et år, men det beste er om dette ordner seg av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle nye prøvere! :vinke: håper dere slipper å være prøvere så lenge! :blomst:

Endret av crem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Snart prøver her! Om ca en uke skal pstaven ut! Skal i konfirmasjon til helga, så bør nok vente til etter det pga stygge blåmerker ;-)

Snart snart! Fytti så spennende!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle hadde en fin 17mai igår! :flagg:

Iiik, ikm neste mandag! Spent på å se om vi har klart det denne pp, håper det. Har hatt endel stikkninger nederst i magen(særlig på sidene) de siste 2-3 dagene, satser på det er ett symptom, men kanskje litt tidlig enda :fnise:

Andre som har prøvd sist mnd og venter på mensen?

Endret av Gia_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle hadde en fin 17mai igår! :flagg:

Iiik, ikm neste mandag! Spent på å se om vi har klart det denne pp, håper det. Har hatt endel stikkninger nederst i magen(særlig på sidene) de siste 2-3 dagene, satser på det er ett symptom, men kanskje litt tidlig enda :fnise:

Andre som har prøvd sist mnd og venter på mensen?

Hadde masse stikninger, murringer og diverse denne måneden, men TR kom likevel på IKM dato :(

Lykke til. Krysser fingrene for deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde masse stikninger, murringer og diverse denne måneden, men TR kom likevel på IKM dato :(

Lykke til. Krysser fingrene for deg :)

Ja, tror også det bare er "ønske-symptomer", men hadde vært veldig kjekt dersom det ikke var det også ;)

Takker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sleeve

Håper alle hadde en fin 17mai igår! :flagg:

Iiik, ikm neste mandag! Spent på å se om vi har klart det denne pp, håper det. Har hatt endel stikkninger nederst i magen(særlig på sidene) de siste 2-3 dagene, satser på det er ett symptom, men kanskje litt tidlig enda :fnise:

Andre som har prøvd sist mnd og venter på mensen?

Vi har prøvd i denne måneden, meg jeg venter ikm 1.juni. Tror ikke det klaffer denne gang, men håper uansett :) Du må fortelle hva som skjer videre. Håper jo symptomene er ekte for din del :) Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har prøvd i denne måneden, meg jeg venter ikm 1.juni. Tror ikke det klaffer denne gang, men håper uansett :) Du må fortelle hva som skjer videre. Håper jo symptomene er ekte for din del :) Masse lykke til!

Håper også at det klaffer for dere denne måneden! *Krysser fingrene* Haha, hadde vært så mye lettere om man bare kunne blitt det med engang, og fått vite det med engang også :fnise:

Har ikke hatt stikninger siden tidlig på 17mai, men når jeg kjørte hjem fra trening fikk jeg plutselig skikkelig menssmerter, og jeg skal ikke ha mensen før til mandag :vetikke: Har kjent innimellom at det stikker og river endel dersom jeg reiser meg for fort opp av sofaen. Igår kveld var det så vondt at jeg måtte sette meg ned å puste inn og ut noen ganger :omg: Samboeren skjønte ingenting heller der jeg holdt på :fnise:

Har ikke spist noe nytt, eller for mye i det siste så skjønner liksom ikke helt hva det kommer av dersom jeg faktisk ikke er gravid nå :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Håper også at det klaffer for dere denne måneden! *Krysser fingrene* Haha, hadde vært så mye lettere om man bare kunne blitt det med engang, og fått vite det med engang også :fnise:

Har ikke hatt stikninger siden tidlig på 17mai, men når jeg kjørte hjem fra trening fikk jeg plutselig skikkelig menssmerter, og jeg skal ikke ha mensen før til mandag :vetikke: Har kjent innimellom at det stikker og river endel dersom jeg reiser meg for fort opp av sofaen. Igår kveld var det så vondt at jeg måtte sette meg ned å puste inn og ut noen ganger :omg: Samboeren skjønte ingenting heller der jeg holdt på :fnise:

Har ikke spist noe nytt, eller for mye i det siste så skjønner liksom ikke helt hva det kommer av dersom jeg faktisk ikke er gravid nå :vetikke:

Det høres jo ut som om det er noe på gang da :D Får bare vente til mandag å se! Krysser fingrene for at symptomene dine stemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres jo ut som om det er noe på gang da :D Får bare vente til mandag å se! Krysser fingrene for at symptomene dine stemmer :)

Håperhåperhåper det, men tørr såvidt å tenke på det og gire meg opp, blir så skuffet dersom jeg ikke er det..

Har hatt høye forhåpninger før og lurt kroppen min og da tante rød har komt altfor sent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sleeve

Håperhåperhåper det, men tørr såvidt å tenke på det og gire meg opp, blir så skuffet dersom jeg ikke er det..

Har hatt høye forhåpninger før og lurt kroppen min og da tante rød har komt altfor sent :fnise:

Huff, skjønner så godt hva du mener! Vi prøvde i noen mnd i fjor før vi bestemte oss for å avvente litt pga ny jobb osv, og jeg sverger jeg trodde jeg var gravid hver uke før TR dukket opp :fnise: Blir jo helt gal om man leter etter symptomer.

Så nå prøver jeg å tenke at vi skal greie det i løpet av 2015, så senkes forventningene i alle fall :ler:

Men du må oppdatere videre om hvordan det blir, så får vi bare krysse alle fingre fremover :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde IKM i går, men har ikke turt teste enda. Er så typisk den blir negativ for å så våkne opp til TR neste dag hehe. Men det er vel "trygt" å teste nå regner jeg med? :)

Glemte jo å si at det er ingen tegn til TR enda! Har vært så unormalt oppblåst den siste uka, og den ene dagen føltes det ut som magen skulle sprenge hvert sekund haha. Men ingen ømme pupper, og det er jo litt rart for det er jo ellers alltid noe jeg får de siste dagene før TR. Hmm..

Endret av FrogerFrøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde IKM i går, men har ikke turt teste enda. Er så typisk den blir negativ for å så våkne opp til TR neste dag hehe. Men det er vel "trygt" å teste nå regner jeg med? :)

Glemte jo å si at det er ingen tegn til TR enda! Har vært så unormalt oppblåst den siste uka, og den ene dagen føltes det ut som magen skulle sprenge hvert sekund haha. Men ingen ømme pupper, og det er jo litt rart for det er jo ellers alltid noe jeg får de siste dagene før TR. Hmm..

Spennende, test i morgen, skal få sikkert svar da :)

Anonymous poster hash: 7df0f...064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...