Gå til innhold

Prøvere 2015


Poets

Anbefalte innlegg

Melder meg inn her! :vinke:

 

Vi er begge 30 i år, har vært sammen i 7 år og jeg har brukt p-piller like lenge. Vi prøver nå på første. :)

Sluttet på pillen i slutten av august og TR var tilbake 12. september, så er nå i PP1. Vet ikke helt hvordan syklusen min er, men tror jeg hadde EL forrige helg og antar at IKM er neste helg.

Tar folat, men bruker ikke EL-tester, temping og sånt. Ikke foreløpig i hvert fall. ;)

 

Lykke til alle sammen! :duskedame:

velkommen hit :) håper prøvetiden blir kort for dere! dette er en veldig spennende tid dere har gått inn i, mye spennende å lese om, prøve ut, følelser og mye mer! masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde IKM igår, men fortsatt ingen tegn på at den kommer. Har en to åring så det er veldig på tide med en ny liten<3 Men denne prøvinga altså.. Er ikke så lett og alltid huske på disse datoene og EL-testingene så det har vært ett par mnd det har gått i glemmeboka. Er i pp6 og for første gang kom det bittelitt blod etter ett par dobesøk for en ukestid siden. Burde kanskje tatt en test, men jeg er så lei av å få negativt svar..

Vi er forresten 25 og 26:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen hit :) håper prøvetiden blir kort for dere! dette er en veldig spennende tid dere har gått inn i, mye spennende å lese om, prøve ut, følelser og mye mer! masse lykke til :)

Tusen takk, krysser fingrene for dere også! :)

 

Hadde IKM igår, men fortsatt ingen tegn på at den kommer. Har en to åring så det er veldig på tide med en ny liten<3 Men denne prøvinga altså.. Er ikke så lett og alltid huske på disse datoene og EL-testingene så det har vært ett par mnd det har gått i glemmeboka. Er i pp6 og for første gang kom det bittelitt blod etter ett par dobesøk for en ukestid siden. Burde kanskje tatt en test, men jeg er så lei av å få negativt svar..

Vi er forresten 25 og 26:-)

Spennende, krysser fingrene for positiv test denne gangen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, krysser fingrene for dere også! :)

Spennende, krysser fingrene for positiv test denne gangen. :)

Tusen takk, og lykke til til deg også:-)

Noen som forresten vet om det er like sikkert å ta en test foreks i ettermiddag som det er å ta den imorgen tidlig?

Har ingen tester liggende så jeg tenkte å kjøpe en når jeg skal hente mannen senere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg henger meg også på her :) Trenger litt utløp for prøvefrustrasjon. Har også trodd tidligere at man blir gravid lett som bare det - sluttet på p-piller i mars, men begynte ikke pp1 før i mai siden vi ikke ville ha baby før på nyåret.

 

Nå har vi bikket oktober, og fortsatt ingen positiv test, selv om vi forøvrig har vært "casual prøver" som flere andre her inne. Skjønner jo mer og mer at man må legge inn en virkelig innsats for å få det til å klaffe :/

 

Har ikke fortalt det til noen, utover at jeg har nevnt for noen venninner at jeg har sluttet på pillen og vi "ser hva som skjer". Men jeg syns det er like trist hver gang vi får negativ test.. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her! 24 år, mannen er også 24, og vi er i pp3. EL er ventet fredag 9/10. Spent på om det klaffer denne måneden :D

Endret av Chrissy22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Tusen takk, og lykke til til deg også:-)

Noen som forresten vet om det er like sikkert å ta en test foreks i ettermiddag som det er å ta den imorgen tidlig?

Har ingen tester liggende så jeg tenkte å kjøpe en når jeg skal hente mannen senere:-)

 

Hvordan har det gått? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har det gått? :)

Tror jeg må ha tidenes tålmodighet, for jeg har ikke testet enda og ingen mens hehe. Har liksom ingen symptomer på noe lengre og har glemt det litt midt oppi oppussingen. Men jeg bør kanskje ta en test snart🙈 Koselig du spør💐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg må ha tidenes tålmodighet, for jeg har ikke testet enda og ingen mens hehe. Har liksom ingen symptomer på noe lengre og har glemt det litt midt oppi oppussingen. Men jeg bør kanskje ta en test snart Koselig du spør

ta en test i dag  :opplyser:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Tror jeg må ha tidenes tålmodighet, for jeg har ikke testet enda og ingen mens hehe. Har liksom ingen symptomer på noe lengre og har glemt det litt midt oppi oppussingen. Men jeg bør kanskje ta en test snart Koselig du spør

 

Oi! Hvor mange DPO er du? Eller vet du ikke? Bare fint at du greier å være tålmodig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Hvor mange DPO er du? Eller vet du ikke? Bare fint at du greier å være tålmodig. :)

Jeg vet ikke tid jeg har hatt eggløsning siden jeg glemte helt bort å teste. Men ifølge app så var det mellom 16-18sept.

Mannen tar med test hjem fra jobb ikveld, så da tester jeg first thing in the morning😊 Gruer meg litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat ferdig med pp 7, og begynner bli skikkelig lei og trist.. Vet vi treffer.. Klarer derfor ikke unngå tenke at noe er galt...

Ante ikke atte det kunne bli SÅ tungt 😞 Føler at dette ødelegger mye av hverdagen.. Tenker jo ikke på annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

HEI!!! Håperså indelig på svar nå..

 

For litt over en uke siden sluttet jeg på p-pillene mine (mercilon) etter første rekke på brettet, akkurat hatt mensen på pillene.Gikk 3 dager så fikk jeg mensen ogdet varte i nesten 5 dager. Ferdig for 2 dager siden. Vi har hatt sex lørdag og søndag. Idag har jeg veldig "menssmurringer" vet jeg ikke er gravid, men er det tegn på at noe skjer? Leste på nettet at jeg skal regne eggløsning fra den blødningen jeg nettop hadde. Altsåom ca dager fra lørdag av. Hva tror dere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!! Håperså indelig på svar nå..

For litt over en uke siden sluttet jeg på p-pillene mine (mercilon) etter første rekke på brettet, akkurat hatt mensen på pillene.Gikk 3 dager så fikk jeg mensen ogdet varte i nesten 5 dager. Ferdig for 2 dager siden. Vi har hatt sex lørdag og søndag. Idag har jeg veldig "menssmurringer" vet jeg ikke er gravid, men er det tegn på at noe skjer? Leste på nettet at jeg skal regne eggløsning fra den blødningen jeg nettop hadde. Altsåom ca dager fra lørdag av. Hva tror dere???

Det kan jo være så enkelt som at kroppen er i gang med å "jobbe selv" etter å ha gått på piller? :klo:

Anonymous poster hash: 1cf06...49f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan jo være så enkelt som at kroppen er i gang med å "jobbe selv" etter å ha gått på piller? :klo:

Anonymous poster hash: 1cf06...49f

Jeg ble gravid en gang 2 mnd etter p-pille slutt. Fikk aldri mensen før jeg ble gravid.. Og det endte med SA i uke 9.. Redd dette skal skje igjen, men nå hadde jeg hvertfall bortfallsblødning så håper det kan regnes som mensen og at jeg snart skal ha eggløsning om ikke syklusen min er helt på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI!!! Håperså indelig på svar nå..

For litt over en uke siden sluttet jeg på p-pillene mine (mercilon) etter første rekke på brettet, akkurat hatt mensen på pillene.Gikk 3 dager så fikk jeg mensen ogdet varte i nesten 5 dager. Ferdig for 2 dager siden. Vi har hatt sex lørdag og søndag. Idag har jeg veldig "menssmurringer" vet jeg ikke er gravid, men er det tegn på at noe skjer? Leste på nettet at jeg skal regne eggløsning fra den blødningen jeg nettop hadde. Altsåom ca dager fra lørdag av. Hva tror dere???

Kroppen kan være litt rar etter pilleslutt. :) men kanskje du har/har hatt EL? Etter pilleslutt har jeg i alle fall merket veldig tydelig når EL er, noe jeg ikke gjorde før jeg begynte på pilla. Du skal regne første syklusdag fra første dag du har mens, også er EL som regel ca 14 dager før neste mens. :) håper det klaffer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er forresten i pp4 nå. :) og mannen har vært litt passiv til alt dette med å telle syklus og følge med på EL osv, men nå har han plutselig følt på at dette tar lenger tid enn han vil. Så nå har han blitt veldig opptatt av at vi må kose oss mye akkurat EL :P han spurte til og med her en dag: "du tar folat, ikke sant?" Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...