Poppsilopp Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #141 Del Skrevet 21. mai 2015 Takk j86 da skal jeg gjøre det etterpå, må lage middag til mannen først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. mai 2015 #142 Del Skrevet 21. mai 2015 Så gøy! Vil også se test! Gratulerer! (Dette var vel en god anledning til å tre ut fra sniklesernes rekker, tenkte jeg. ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. mai 2015 #143 Del Skrevet 21. mai 2015 Åh hurra, krysser fingrene for deg/dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #144 Del Skrevet 21. mai 2015 Her er testen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #145 Del Skrevet 21. mai 2015 Kjekt med snikleser som sniker seg frem Juliane Streken er en god del synligere i virkeligheten. Mannen så den også tydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 21. mai 2015 #146 Del Skrevet 21. mai 2015 Den er jo tydelig positiv, den! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #147 Del Skrevet 21. mai 2015 Den er jo tydelig positiv, den! :D Jippi for at du også ser det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 21. mai 2015 #148 Del Skrevet 21. mai 2015 Ingen tvil, selv på mobil på en humpete buss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 21. mai 2015 #149 Del Skrevet 21. mai 2015 Jeg ser også to streker! GRATULERER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
j86 Skrevet 21. mai 2015 #150 Del Skrevet 21. mai 2015 Ingen tvil, gratulerer sååå masse!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 21. mai 2015 Forfatter #151 Del Skrevet 21. mai 2015 Tusen takk alle søte dere Det er helt surrealistisk, etter tre år får vi endelig en positiv test Men slipper ikke jubelen helt løst før jeg ser en litt sterkere strek, men det kommer nok er jo bare 9 dpo i dag. Skal testdag er jo ikke før 15 dpo, så den har enda god tid til å bli sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 21. mai 2015 #152 Del Skrevet 21. mai 2015 Wooow gratulerer så masse kos dere masse, så gøy at det gikk!! håper spira vil være der i 9 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 21. mai 2015 #153 Del Skrevet 21. mai 2015 Gratulerer! testet positivt 7 dager etter innsett og da var hcg allerede på 48. dette går bra deilig følelse etter tre år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #154 Del Skrevet 22. mai 2015 Wooow gratulerer så masse kos dere masse, så gøy at det gikk!! håper spira vil være der i 9 mnd Tusen takk Det håper virkelig jeg også! Gratulerer! testet positivt 7 dager etter innsett og da var hcg allerede på 48. dette går bra deilig følelse etter tre år Takk Bestilte du time til blodprøve, eller skulle du ta blodprøve så tidlig? Får håpe det går bra ja! Ja, det er en fantastisk følelse, tenk at det skulle gå på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #155 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette er nervepirrende! Tok en test i dag tidlig, og syns den så nesten svakere ut enn forrige. Men etter en liten stund så ser jeg at den er litte granne sterkere Lurer på å kjøpe en Clearblue digital, men vet ikke om jeg tør. Der er det liksom enten eller, og da vet jeg ikke om svak strek kvalifiserer til gravid på den. Det er jo forskjellig følsomhet på testene, så kan jeg skal vente til jeg nærmer meg ikm litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Idja Skrevet 22. mai 2015 #156 Del Skrevet 22. mai 2015 Dette er nervepirrende! Tok en test i dag tidlig, og syns den så nesten svakere ut enn forrige. Men etter en liten stund så ser jeg at den er litte granne sterkere Lurer på å kjøpe en Clearblue digital, men vet ikke om jeg tør. Der er det liksom enten eller, og da vet jeg ikke om svak strek kvalifiserer til gravid på den. Det er jo forskjellig følsomhet på testene, så kan jeg skal vente til jeg nærmer meg ikm litt mer Jeg tror du bør vente til ca IKM før du tar en digital. De er ikke like følsomme, så det kan hende du bare plager deg selv hvis den blir negativ (og blir den positiv sier den jo bare det samme som testene du har tatt nå). Det du har nå er en POSITIV test, så hva en digitaltest sier nå har jo ingenting å si? Så krysser vi fingre og tær for at spiren sitter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapphira Skrevet 22. mai 2015 #157 Del Skrevet 22. mai 2015 Hurra!!! Fra snikleser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppsilopp Skrevet 22. mai 2015 Forfatter #158 Del Skrevet 22. mai 2015 Du har nok helt rett Idja Er bare det at det virker mer bekreftet når det faktisk står gravid, av en eller annen grunn men jeg bør nok for å ikke bli helt sprø vente litt ja Velkommen til deg Sapphira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 22. mai 2015 #159 Del Skrevet 22. mai 2015 Jeg tok blodprøve fordi jeg var dårlig og hadde blødninger. Kjenner til det med digital test er så mye bedre når det står gravid enn med de to strekene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 22. mai 2015 #160 Del Skrevet 22. mai 2015 Åååh, jippi jippi hurra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå